Японська асоціація автомобільних дилерів (JADA) 5 серпня опублікувала результати продажів нових авто в країні за липень 2021 року.
Бестселери зберегли свої позиції: перше місце серед легковиків знову дісталося Toyota Yaris , в сегменті кей-карів – Honda N-BOX .
Але є і новачки. У десятку лідерів змогла увійти Toyota Aqua другого покоління. Найдивовижніше, що цей автомобіль представили тільки 19 липня.
Нагадаємо, Aqua другого покоління не відрізняється від попередниці за габаритами кузова, але у неї на 50 мм більше колісна база. Автомобіль оснащується гібридною силовою установкою з 1,5-літровим бензиновим двигуном M15A-FXE (91 к.с.) і електромотором 1HM потужністю 59 кВт (80 к.с.).
Добре йдуть справи і в іншого дебютанта 2021 року – кроссовера Honda Vezel другого покоління. Він став доступний в квітні. Попит на машину підскочив в 2,5 рази в порівнянні з липнем 2020-го.
Toyota Yaris – 23 200 шт. (165,7%);
Toyota Roomy – 14 807 шт. (226,8%);
Toyota Corolla – 9242 шт. (84,1%);
Toyota Alphard – 8964 шт. (106,1%);
Toyota Aqua – 7902 шт. (217%);
Honda Vezel – 7573 шт. (258%);
Toyota Raize – 7530 шт. (61,3%);
Toyota Harrier – 6780 шт. (72,2%);
Nissan Note – 6657 шт. (98,9%);
Toyota Voxy – 6372 шт. (119,9%).
Статистика по кей-карам наступна:
Honda N-BOX – 16 992 шт. (104,7%);
Suzuki Spacia – 10 983 шт. (82,3%);
Daihatsu Move – 8979 шт. (89,1%);
Daihatsu Tanto – 7895 шт. (60,2%);
Daihatsu Mira – 5938 шт. (92,7%);
Suzuki Hustler – 5635 шт. (63,8%);
Daihatsu Taft – 5552 шт. (88,1%);
Suzuki Alto – 4267 шт. (83%);
Nissan Roox – 3868 шт. (48,6%);
Honda N-WGN – 3707 шт. (60,1%).