Авто

Гібридний Renault Megane надійшов у продаж: як виглядає новинка

Share

Гібридний хетчбек Renault Megane E-Tech тепер доступний для замовлення у Великобританії за ціною від 29 495 фунтів стерлінгів або 40 700 доларів за актуальним курсом. Перші автомобілі прибудуть клієнтам у вересні, при цьому Megane буде конкурувати з іншими хетчбек з тим, що підключається гібридним модулем, такими як Skoda Octavia iV і новий Peugeot 308 PHEV, – повідомляє « Infocar ».

В рамках запуску Megane E-Tech Renault також виключила всі негібридні бензинові і дизельні модифікації з лінійки Megane, залишивши тільки гібридну силову установку з тим, що підключається модулем як в лінійці хетчбека, так і в лінійці універсалів.

Покупці Megane E-Tech можуть вибрати одну з двох специфікацій: Iconic і RS Line. Перший стандартно поставляється з 16-дюймовими легкосплавними дисками, переднім і заднім парктроніки, хромованими елементами і захисним склом. Також є безліч засобів безпеки, включаючи попередження про виїзд з смуги руху, розпізнавання дорожніх знаків і автоматичний дальнє світло.

У салоні з’явилося шкіряне рульове колесо, автоматичний двозонний клімат-контроль, що настроюється атмосферна підсвічування, оздоблення з матового алюмінію і чорна оббивка. Також не можна не відзначити 10-дюймовий екран цифровий панелі приладів і 7-дюймовий тачскрін інформаційно-розважальної системи з можливістю підключення Android Auto і Apple CarPlay.

Ціни на спортивний Megane E-Tech RS Line починаються з 31 495 фунтів стерлінгів ($ 43 500). У порівнянні з версією Iconic модель обзавелася 17-дюймовими легкосплавними дисками, більш агресивним переднім і заднім бамперами, камерою заднього виду і функцією парковки без допомоги рук. Активне екстрене гальмування також входить в стандартну комплектацію.

Усередині модель обзавелася спеціальним рульовим колесом RS Line, новим чохлом важеля перемикання передач і унікальною обробкою приладової панелі. Також є пара спортивних сидінь RS Line, а інформаційно-розважальна система оновлена ​​більшим 9,2-дюймовим пристроєм.

Підключається гібридний силовий агрегат Megane E-Tech включає 1,6-літровий чотирициліндровий бензиновий двигун, літій-іонну батарею на 9,8 кВт / ч і електродвигун потужністю 64 к.с. У сукупності система видає 158 к.с. потужності і 360 Нм крутного моменту, що дає Megane E-Tech час розгону до 100 км / год за 9,4 секунди.

При підключенні до трифазної розетки акумуляторна батарея може бути повністю заряджена за 4 години 15 хвилин – і Renault гарантує акумулятор протягом восьми років або більше 160 тис. км.

Новий Renault Megane PHEV став набагато економічніше при запасі ходу чисто на електротязі в 48 км.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

В Європі впроваджують новий дорожній знак

Інформаційний знак у формі білого ромба на синьому тлі не позначає смугу для автомобілів Renault.…

04.05.2024

Найдоступніший електромобіль Tesla показали у мережі

Найдешевший новий електромобіль Tesla багато покупців очікували за ціною близько 25 000 доларів. Розмови про…

04.05.2024

У Кабміні готують нові правила для водіїв – заборонять продавати авто

Українцям готують зміни правил оптової та роздрібної торгівлі вживаними автомобілями. Зокрема, пропонується запровадити норму, яка…

04.05.2024

Mercedes-Benz пояснив, навіщо потрібний електричний G-Class

Mercedes-Benz пояснив, навіщо потрібний електричний G-Class. Розробка "батарейної" версії позашляховика пояснюється "стратегією зниження ризиків". Керівник…

04.05.2024

Red Bull розсекретив дату дебюту власного гіперкара RB17

У 2025 році після 19 років роботи гоночна команда Red Bull Racing втратить свого геніального…

04.05.2024

Представлений новий недорогий кросовер від Cupra (фото)

Модернізований кросовер Cupra Formentor 2025 модельного року представили під іміджевим брендом, який компанія SEAT створила…

04.05.2024