Авто

Гібридний Renault Megane надійшов у продаж: як виглядає новинка

Share

Гібридний хетчбек Renault Megane E-Tech тепер доступний для замовлення у Великобританії за ціною від 29 495 фунтів стерлінгів або 40 700 доларів за актуальним курсом. Перші автомобілі прибудуть клієнтам у вересні, при цьому Megane буде конкурувати з іншими хетчбек з тим, що підключається гібридним модулем, такими як Skoda Octavia iV і новий Peugeot 308 PHEV, – повідомляє « Infocar ».

В рамках запуску Megane E-Tech Renault також виключила всі негібридні бензинові і дизельні модифікації з лінійки Megane, залишивши тільки гібридну силову установку з тим, що підключається модулем як в лінійці хетчбека, так і в лінійці універсалів.

Покупці Megane E-Tech можуть вибрати одну з двох специфікацій: Iconic і RS Line. Перший стандартно поставляється з 16-дюймовими легкосплавними дисками, переднім і заднім парктроніки, хромованими елементами і захисним склом. Також є безліч засобів безпеки, включаючи попередження про виїзд з смуги руху, розпізнавання дорожніх знаків і автоматичний дальнє світло.

У салоні з’явилося шкіряне рульове колесо, автоматичний двозонний клімат-контроль, що настроюється атмосферна підсвічування, оздоблення з матового алюмінію і чорна оббивка. Також не можна не відзначити 10-дюймовий екран цифровий панелі приладів і 7-дюймовий тачскрін інформаційно-розважальної системи з можливістю підключення Android Auto і Apple CarPlay.

Ціни на спортивний Megane E-Tech RS Line починаються з 31 495 фунтів стерлінгів ($ 43 500). У порівнянні з версією Iconic модель обзавелася 17-дюймовими легкосплавними дисками, більш агресивним переднім і заднім бамперами, камерою заднього виду і функцією парковки без допомоги рук. Активне екстрене гальмування також входить в стандартну комплектацію.

Усередині модель обзавелася спеціальним рульовим колесом RS Line, новим чохлом важеля перемикання передач і унікальною обробкою приладової панелі. Також є пара спортивних сидінь RS Line, а інформаційно-розважальна система оновлена ​​більшим 9,2-дюймовим пристроєм.

Підключається гібридний силовий агрегат Megane E-Tech включає 1,6-літровий чотирициліндровий бензиновий двигун, літій-іонну батарею на 9,8 кВт / ч і електродвигун потужністю 64 к.с. У сукупності система видає 158 к.с. потужності і 360 Нм крутного моменту, що дає Megane E-Tech час розгону до 100 км / год за 9,4 секунди.

При підключенні до трифазної розетки акумуляторна батарея може бути повністю заряджена за 4 години 15 хвилин – і Renault гарантує акумулятор протягом восьми років або більше 160 тис. км.

Новий Renault Megane PHEV став набагато економічніше при запасі ходу чисто на електротязі в 48 км.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

У Tesla Cybertruck виявлено новий критичний недолік

Кілька власників Tesla Cybertruck повідомили про небезпечні випадки, коли металеві панелі кузова відривалися під час…

22.02.2025

Mercedes-Benz анонсувала оновлення седана S-Class у 2026 році

Представницький седан Mercedes-Benz S-Class наступного року очікує на велике оновлення. Про це повідомив сам німецький…

22.02.2025

Складено ТОП-10 надійних авто, які проїдуть понад 300 тис. км

Експерти TopSpeed назвали 10 найнадійніших автомобілів, здатних без проблем проїхати понад 320 тис. км. Хто…

22.02.2025

BMW анонсувала нові технології для своїх автомобілів

На заході Tech Days у Ландсхуті марка BMW поділилася першими подробицями щодо розробки нових електричних…

22.02.2025

У Китаї складено рейтинг електрокарів за швидкістю зарядки

Шанхайське видання Leixing Pindao склало рейтинг електромобілів за швидкістю зарядки, протестувавши 26 моделей із пробігом…

22.02.2025

BMW показала прототип електрокара майбутнього

BMW представила прототип Vision Vehicle із передовою системою управління Heart of Joy, яку компанія вважає…

22.02.2025