Як повідомляє прес-служба американського автовиробника, у Explorer, проданих з 2013 по 2017 рік, може заклинити поперечно-осьово кульовий шарнір, що призведе до перелому важеля задньої підвіски. У компанії переконані, що машини можуть видавати брязкітливий звук, і що водії можуть зіткнутися з некоректною керованістю і перекосом заднього колеса, а це в свою чергу підвищує ризик виникнення ДТП.
За словами Ford, машини, які можуть зіткнутися з цією проблемою, знаходяться в регіонах з високим ступенем корозії. У компанії вже знають про шести травмах, який пов’язані з описаним дефектом, в Північній Америці, де відкличуть 676 152 машини. Ще 59 935 потрапили під сервісну кампанію в КНР і 38 609 в інших частинах світу, всього 774 696 екземплярів по всьому світу. У відкликаних позашляховиків дилери повинні перевірити поперечно-осьової кульовий шарнір і при необхідності провести заміну шарніра / поворотного кулака деталлю і доопрацьованій конструкцією.
Ford також розповів про відкликання 40 995 транспортних засобів Lincoln Aviator 2020-2021 років, укомплектованих 3,0-літровим бензиновим силовим агрегатом. У цих моделях може бути невірно закріплений джгут проводів акумуляторної батареї, що може стати причиною його контакту зі шківом компресора кондиціонера, а це згодом виллється в коротке замикання і загоряння.
Бренд також зробить відгук 34 939 пікапів F-350 Super Duty 2020-2021 років з 6,7-літровим мотором і однієї задньою віссю для ремонту зварних швів. Дефект може привести до відключення трансмісії, водії можуть відчути вібрацію і тряску під час руху по шосе. Від’єднання карданного валу, швидше за все, обернеться раптовою втратою тяги. Дилери проведуть огляд заднього моста на предмет необхідності заміни картера моста.