В Україні існують думку, що в Німеччині продають тільки чесні б / у авто. Однак насправді це міф. Німецька педантичність і законослухняність розчиняється в повітрі, як тільки справа доходить до продажу машин, пише АвтоПортал.
Насправді серед німців шахрайство з показниками одометра також поширене, як і в Україні. Великий пробіг відлякує потенційних покупців і знижує вартість машини. У ФРН немає загальнодоступних баз даних пробігу автомобілів, і місцеві продавці охоче цим користується – особливо в тих випадках, коли авто має «піти» за кордон. Так що досить часто, ще до того, як машина поїдемо до нового власника в іншу країну, її пробіг повертають до «чарівної» для майбутнього покупця цифри в 140-170 000 кілометрів. Звичайну «скручування» проводять безпосередньо перед перетином кордону.
За оцінками німецьких експертів, скручений пробіг на вторинному ринку мають близько 1/3 автомобілів, а середня вартість машини завищена на 3 000 євро. Передбачуваний збиток клієнтам в результаті невиправданого ціноутворення оцінюється в 6-7 мільярдів євро в рік. Німецький автоклуб ADAC неодноразово закликав до змін як в правилах, так і в рішеннях, які використовуються виробниками, які поклали б край цій практиці. В наш час з технічної точки зору вирішити проблему «скруток» не є незбагненною завданням, проте поки справа не рушила з мертвої точки.
Цікаві дані надає одна компанія, яка спеціалізується на діагностичних додатках, за допомогою яких можна не тільки перевірити робочі параметри автомобіля або прочитати коди помилок в автомобілі, але і дізнатися реальний пробіг машини.
Це програмне забезпечення порівнює свідчення пробігу з іншими параметрами, що зберігаються в різних електронних модулях автомобіля, таких як кількість годин роботи двигуна або записи так званого зависання кадру (дані про обставини, при яких код помилки зберігається в пам’ять контролера).
Так, ось, на основі тестів, проведених користувачами одного з програмних забезпечень, серед іншого було виявлено, що шахрайство з показниками одометра найчастіше зустрічаються в автомобілях Mercedes, BMW, Toyota і Volkswagen.
Зокрема, маніпуляції були виявлені у:
- 14,0% автомобілів Mercedes
- 9,4% автомобілів BMW
- 8,4% автомобілів Toyota
- 7,2% автомобілів VW
- 5,6% автомобілів Porsche.
На скільки було скинуто пробіг?
- 34%: від 40 до 60 тис. Км
- 28%: від 20 до 40 тис. Км
- 17%: від 60 до 80 тис. Км
- 18%: понад 80 000 км.
Однак слід зазначити, що програми не здатні виявляти скручений пробіг, якщо роботу проводили профі, які використовують сучасне обладнання і прекрасно знають, в яких модулях знаходяться параметри, що дозволяють встановити істинний пробіг.
Купуючи б / у авто з Німеччини не потрібно сподіватися на те, що це буде ідеальна машина з чесної історією. Абсолютно будь-яку «залізну конячку» з пробіг обов’язково потрібно перевіряти перед здійсненням операції.