Оновивши більшу частину свого модельного ряду, Nissan прагне розширити портфоліо, додавши абсолютно новий електромобіль. У нього поки немає назви, але ми знаємо, що це буде кросовер, в створення якого буде вкладено 423 мільйони фунтів стерлінгів (584,5 млн доларів у поточному обмінному курсу) в рамках просування електромобілів на 1 мільярд фунтів (1,38 млрд доларів) .
Гроші будуть використані на те, що автовиробник називає флагманським центром електромобілів «Nissan EV36Zero». Електрокроссовер буде побудований у Великобританії на заводі в Сандерленді і буде пересуватися на платформі CMF-EV, яка використовується спільно з Ariya і новим кросовером Renault під маркою Megane. Завод буде модернізований для створення річною виробничою потужністю в 100 000 одиниць безіменного кросовера з нульовим рівнем викидів, який буде експортуватися на ті ж європейські ринки, що і інші автомобілі, побудовані в Сандерленді (Juke, Qashqai, Leaf).
Nissan згадує, що його майбутній електричний кросовер стане глобальною моделлю, що означає, що є плани будувати електромобіль і в інших місцях, про які буде оголошено пізніше. Тим часом, підготовка заводу в Сандерленді зажадає створення 909 робочих місць, плюс більше 4500 робочих місць в ланцюжку поставок Великобританії, а також збереження 75 робочих місць у відділі досліджень і розробок.
Час покаже, чи замінить новий кросовер Leaf або він буде продаватися разом з електричним хетчбеком. Відомо, що прийдешній електромобіль отримає акумулятори наступного покоління, і це повинно привести до збільшення діапазону між зарядками. Акумулятори будуть проводитися на першій в Великобританії Gigafactory, розташованої поруч з заводом в Сандерленді. Це стане можливим після інвестицій в розмірі 450 мільйонів фунтів стерлінгів (622 млн доларів), зроблених Envision AESC (Automotive Energy Supply Corporation) спільним підприємством Nissan і NEC.
На тизерному зображенні, швидше за все, зображений концепт-кар, а не серійна модель, оскільки на ньому відсутні дверні ручки і дзеркала / камери. Як і у Ariya, у нього обтічна лінія даху і масивні колеса, але фари і задні ліхтарі мають суттєво інший дизайн, що засвідчує нашу думку про концепцію, а не про кінцевий продукт.
Буде цікаво дізнатися розмір автомобіля в порівнянні з компактною Ariya, так як з цього єдиного зображення складно точно сказати, більше він або менше. Як би там не було, в минулому році Nissan натякнув про випуск більшого електричного позашляховика, і ми знаємо, що архітектура CMF-EV була розроблена і для автомобілів середнього розміру. Якщо в кінцевому підсумку він замінить Leaf, логіка підказує нам, що він буде менше Ariya.
BMW M3 готується до повернення у сьомому поколінні, пропонуючи вибір між класичним рядним шестициліндровим двигуном…
Шини псуються не тільки від їзди, а й від того, як їх зберігати. Якщо зробити…
Електричний Kia EV6, який встиг за недовге життя здобути купу нагород, у тому числі стати…
Безалкогольне пиво здається таким безневинним, правда? Але якщо ви плануєте сісти за кермо, то краще…
До номінації «Легковий автомобіль року» цього року включили азіатські моделі Honda Civic Hybrid, Kia K4…
На дорогах країни бувають не найякісніші ділянки, які можуть призвести до пошкодження покришок. Більшу шкоду…
Leave a Comment