Це стало можливим завдяки тому, що розкішна пасажирська версія T7 переїхала на ту ж платформу MQB, що і багато легкові автомобілі VW Group, від Audi A3 до невеликого фургона Volkswagen Caddy. Сантехнікам, будівельникам, велосипедистам і іншим покупцям, які шукають панельний фургон, доведеться задовольнятися старим T6, який буде продаватися паралельно.
Однак візуально, незважаючи на те, що він ширше і нижче за попередню модель, T7 радикально не відрізняється від вже знайомої стилістики, закладеної в T6 або його попереднику, T5 2003 року. Але на цей раз підставу лобового скла висунуто так далеко вперед, що тепер між дверима і передньою стійкою з’явилося додаткове вікно, що надає новинці більш класичний вигляд MPV.
Капот також став більш плоским, а решітка на всю ширину і фари надають T7 більш динамічний і сучасний вигляд. Дизайнери VW вирішили перефарбувати повітрозабірники в колір кузова, що є ще однією ретро-відсиланням на старий Kombi з повітряним охолодженням.
Світлодіодні фари входять в стандартну комплектацію (по крайней мере, в Великобританії), в той час як фірмова матрична оптика IQ.Light, яка тепер з’явиться на європейських автомобілях, але все ще заборонена в США, є опцією. Ця опція також додає світлодіодну смугу на решітці радіатора.
Інженери VW також старанно працювали над інтер’єром T7, сім сидінь якого тепер на 25% легше, що значно спрощує їх переміщення або зняття. Другий ряд сидінь можна повертати на 180 градусів, щоб стежити за дітьми, а третій ряд, який раніше був суцільним диваном, тепер складається з окремих знімних сидінь.
Однак найрозумнішою особливістю є новий стіл з регульованою висотою, який можна переміщати між будь-яким з рядів сидінь або зрушувати прямо вперед, де він стає центральною консоллю.
Клієнти також вперше можуть замовити панорамний люк на даху, IQ.Drive Travel Assist, який поєднує в собі адаптивний круїз-контроль і систему Lane Assist для напівавтономного водіння, або аудіосистему Harmon Kardon потужністю 640 Вт з 14 динаміками. А We Connect Plus дозволяє управляти новим T7 віддалено через смартфон.
Для T7 пропонується вибір з 1,5-літрових TSI потужністю 134 к.с. або 2,0-літрових бензинових TSI потужністю 201 к.с., а в наступному році до лінейкe додадуть дизельний двигун потужністю 148 к.с. Всі три призводять в рух передні колеса через семиступінчасту коробку передач DSG.
Але головне нововведення – це виконання PHEV. Новинка, що отримала назву eHybrid, приводиться в рух 1,4-літровим чотирициліндровим двигуном потужністю 148 к.с. з електродвигуном потужністю 85 кВт, що в сумі дає 215 к.с. Цікаво, що гібрид обходиться шестиступінчастою коробкою передач DSG.
І, нарешті, Multivan отримав нове ім’я, по крайней мере, в Великобританії, де раніше він був відомий як Caravelle. Значок Multivan вже знаком на інших ринках, але не в США, які не отримували автобуси VW з тих пір, як T4 EuroVan був знятий з виробництва в 2003 році. У Північній Америці теж навряд чи з’явиться T7, але той факт, що електричний ID.Buzz був підтверджений для США на 2023 рік, більш ніж компенсує це рішення марки.
Kia готує до випуску новий електричний кросовер EV4, який стане привабливою пропозицією в сегменті доступних…
Офіційна прем'єра нової Audi A6 запланована на 4 березня, але в Мережі вже з'явився відеоролик,…
У продажу з'явився позашляховий Lamborghini Urus із шинами 33 дюйми. У США готові попрощатися з…
Volkswagen влаштувала атракціон нечуваної щедрості на китайському ринку - електричні кросовери ID. 4 CROZZ 2025…
В Україні посилюється контроль за дотриманням правил дорожнього руху, а порушників очікують суворіші санкції. Особливу…
В ОАЕ дебютував 930-сильний Porsche Cayenne із диким тюнінгом Magnum. У Дубаї відбулася презентація глибоко…
Leave a Comment