Це стало можливим завдяки тому, що розкішна пасажирська версія T7 переїхала на ту ж платформу MQB, що і багато легкові автомобілі VW Group, від Audi A3 до невеликого фургона Volkswagen Caddy. Сантехнікам, будівельникам, велосипедистам і іншим покупцям, які шукають панельний фургон, доведеться задовольнятися старим T6, який буде продаватися паралельно.
Однак візуально, незважаючи на те, що він ширше і нижче за попередню модель, T7 радикально не відрізняється від вже знайомої стилістики, закладеної в T6 або його попереднику, T5 2003 року. Але на цей раз підставу лобового скла висунуто так далеко вперед, що тепер між дверима і передньою стійкою з’явилося додаткове вікно, що надає новинці більш класичний вигляд MPV.
Капот також став більш плоским, а решітка на всю ширину і фари надають T7 більш динамічний і сучасний вигляд. Дизайнери VW вирішили перефарбувати повітрозабірники в колір кузова, що є ще однією ретро-відсиланням на старий Kombi з повітряним охолодженням.
Світлодіодні фари входять в стандартну комплектацію (по крайней мере, в Великобританії), в той час як фірмова матрична оптика IQ.Light, яка тепер з’явиться на європейських автомобілях, але все ще заборонена в США, є опцією. Ця опція також додає світлодіодну смугу на решітці радіатора.
Інженери VW також старанно працювали над інтер’єром T7, сім сидінь якого тепер на 25% легше, що значно спрощує їх переміщення або зняття. Другий ряд сидінь можна повертати на 180 градусів, щоб стежити за дітьми, а третій ряд, який раніше був суцільним диваном, тепер складається з окремих знімних сидінь.
Однак найрозумнішою особливістю є новий стіл з регульованою висотою, який можна переміщати між будь-яким з рядів сидінь або зрушувати прямо вперед, де він стає центральною консоллю.
Клієнти також вперше можуть замовити панорамний люк на даху, IQ.Drive Travel Assist, який поєднує в собі адаптивний круїз-контроль і систему Lane Assist для напівавтономного водіння, або аудіосистему Harmon Kardon потужністю 640 Вт з 14 динаміками. А We Connect Plus дозволяє управляти новим T7 віддалено через смартфон.
Для T7 пропонується вибір з 1,5-літрових TSI потужністю 134 к.с. або 2,0-літрових бензинових TSI потужністю 201 к.с., а в наступному році до лінейкe додадуть дизельний двигун потужністю 148 к.с. Всі три призводять в рух передні колеса через семиступінчасту коробку передач DSG.
Але головне нововведення – це виконання PHEV. Новинка, що отримала назву eHybrid, приводиться в рух 1,4-літровим чотирициліндровим двигуном потужністю 148 к.с. з електродвигуном потужністю 85 кВт, що в сумі дає 215 к.с. Цікаво, що гібрид обходиться шестиступінчастою коробкою передач DSG.
І, нарешті, Multivan отримав нове ім’я, по крайней мере, в Великобританії, де раніше він був відомий як Caravelle. Значок Multivan вже знаком на інших ринках, але не в США, які не отримували автобуси VW з тих пір, як T4 EuroVan був знятий з виробництва в 2003 році. У Північній Америці теж навряд чи з’явиться T7, але той факт, що електричний ID.Buzz був підтверджений для США на 2023 рік, більш ніж компенсує це рішення марки.