Обидві версії лифтбека MG6 забезпечують йому більш агресивний імідж, але виглядають зовсім по-різному і оснащуються різними силовими установками. Виконання MG6 Pro відрізняється оригінальними гратами радіатора, спеціальними бамперами (передній з сплиттером, задній з дифузором) і власним капотом з рельєфними виштамповками. Крім цього, ліфтбек спроектували компактне антикрило і екстравагантні колісні диски з покришками розмірністю 225/45 R18.
У салоні такого MG6 з’являться нові спортивні сидіння з інтегрованими підголівниками та декоративні вставки в колір кузова. При цьому агресивно виглядає ліфтбек будуть оснащувати базовим для моделі мотором – півторалітровим турбованим агрегатом на 181 к.с. і 285 Нм в парі з семиступінчастим “роботом”.
Варіант MG6 XPower виявився помітно продуктивнішим: в його розпорядженні 305 к.с. і 480 Нм крутного моменту. Їх забезпечує зв’язка все того ж турбомотора 1.5 і електродвигуна, які працюють разом з 10-ступінчастою коробкою. Передньопривідний ліфтбек з таким агрегатом розганяється до 100 км / год за 6 секунд.
Відрізнити версію XPower можна по розширювачі колісних арок і дифузора. Крім цього, пятидверку доповнили більш жорсткою підвіскою з 10-міліметровим заниженням і потужними гальмами з 6-поршневими супортами – для зупинки зі 100 км / г ліфтбек потрібно 33 метра.
Porsche готує до виходу нове покоління свого культового спорткара 718 Cayman 2026, і, хоча до…
Коли виробник обіцяє запас ходу 600 або 700 км, насправді електромобіль проїжджає менше. Причина —…
За підсумками вересня 2025 року Tesla Model Y знову очолила рейтинг найпопулярніших нових автомобілів у…
Багатьох водіїв хвилює питання, чому подушки безпеки іноді не спрацьовують під час аварії. Суть у…
Питання переобладнання фар регулюється пунктом 31.4.7 Правил дорожнього руху, який забороняє встановлення світлових приладів, не…
Toyota, як і її конкуренти, активно рухається в бік електрифікації та поступово розширює лінійку моделей…
Leave a Comment