Обидві версії лифтбека MG6 забезпечують йому більш агресивний імідж, але виглядають зовсім по-різному і оснащуються різними силовими установками. Виконання MG6 Pro відрізняється оригінальними гратами радіатора, спеціальними бамперами (передній з сплиттером, задній з дифузором) і власним капотом з рельєфними виштамповками. Крім цього, ліфтбек спроектували компактне антикрило і екстравагантні колісні диски з покришками розмірністю 225/45 R18.
У салоні такого MG6 з’являться нові спортивні сидіння з інтегрованими підголівниками та декоративні вставки в колір кузова. При цьому агресивно виглядає ліфтбек будуть оснащувати базовим для моделі мотором – півторалітровим турбованим агрегатом на 181 к.с. і 285 Нм в парі з семиступінчастим “роботом”.
Варіант MG6 XPower виявився помітно продуктивнішим: в його розпорядженні 305 к.с. і 480 Нм крутного моменту. Їх забезпечує зв’язка все того ж турбомотора 1.5 і електродвигуна, які працюють разом з 10-ступінчастою коробкою. Передньопривідний ліфтбек з таким агрегатом розганяється до 100 км / год за 6 секунд.
Відрізнити версію XPower можна по розширювачі колісних арок і дифузора. Крім цього, пятидверку доповнили більш жорсткою підвіскою з 10-міліметровим заниженням і потужними гальмами з 6-поршневими супортами – для зупинки зі 100 км / г ліфтбек потрібно 33 метра.