Авто

Названо моделі трирічних автомобілів, які найменше звертаються в СТО

Share

Авторитетне консалтингове агентство JDPower and Association вже протягом декількох десятків років займається незалежним вивченням ринку нових і вживаних автомобілів, щорічно публікуючи на осуд світової громадськості результати своїх досліджень. Нещодавно був представлений черговий (32-й за рахунком) «чарт» надійності трирічних «залізних коней» Vehicle Dependability Study (VDS), які офіційно пропонуються в країнах Північної Америки.

Варто відзначити, що, як правило, провідні світові автовиробники офіційно сприяють дослідженню JDPower, проте американська компанія Tesla, яка вперше потрапила до рейтингу, виявилася не в їх числі (причина очевидна за результатами). Проте, експерти аналітичного агентства все ж опитали 756 власників електромобілів даної марки, які проживають в різних штатах США.

В ході складання рейтингу фахівці JDPower провели опитування більш ніж 33 тисяч первинних власників автомобілів (зійшли з конвеєра в 2018 році).

Оцінці піддалося близько 150 різних моделей, включаючи легковики, позашляховики і пікапи. Автолюбителям було запропоновано відповісти на ряд питань про проблеми, з якими вони зіткнулися за останні 12 місяців експлуатації, при цьому в залік йшли абсолютно всі несправності – починаючи від глюків мультимедійного комплексу і закінчуючи серйозними поломками, що впливають на безпеку дорожнього руху.

Ну а далі все вкрай просто – американські експерти визначили підсумкову кількість дефектів на кожну сотню автівок конкретної марки (PP100 – Problems Experienced 100 Vehicles), і чим більше було цих самих дефектів, тим з більш серйозними труднощами стикалися власники автомобілів.

Примітно, але в свіжому рейтингу середній показник поломок серед всіх учасників дослідження автовиробників склав всього 121 на 100, а це – найнижчий результат за всю історію JDPower, та ще й відразу 10-процентне покращення в порівнянні з торішніми цифрами. Варто відзначити, що як і раніше найчастіше власники «залізних коней» скаржилися на роботу інформаційно-розважальних систем і численних технологій допомоги водієві, а ось механічні поломки фіксувалися рідше.

Лідери та аутсайдери серед якісних автомобільних брендів

За результатами дослідження перший рядок по частині надійності застовпив за собою Lexus з результатом всього 81 поломка на 100 автомобілів (що на 19 пунктів менше, ніж роком раніше) – японський преміум-бренд за останні 10 років в дев’ятий раз зійшов на «п’єдестал пошани». Друга сходинка дісталася ще одній люксовій марці – Porsche – з показником 86PP100 (в минулий раз було 104PP100 і четверта позиція), в той час як «бронзу» завоювала корейська компанія Kia – 97PP100 (а це різкий стрибок з торішнього чотирнадцятого місця).

Явним аутсайдером рейтингу трирічних автомобілів стала британська компанія Land Rover, єдина з усіх набрала більше двохсот дефектів на «сотню» машин, – 244PP100 (на 24 одиниць гірше, ніж роком раніше). Трохи краще проявили себе Alfa Romeo і Jaguar: перша марка відзначилася 196 несправностями на 100 «залізних коней», а друга – 186 поломками.

Примітно, що вперше у рейтингу JDPower взяли участь власники електромобілів Tesla, але цей автовиробник виявився поза заліком через особливості підрахунку. І треба сказати, з надійністю у «екологічно чистих» автомобілів біда: вони зібрали 176 скарг на «сотню», тому при офіційному залученні в дослідження «Тесла» б зайняла лише четверту сходинку з кінця.

Варто зазначити, що в окремих сегментах відразу кілька брендів набрали по три «золоті» нагороди – Kia, Toyota і Chevrolet, в той час як машини Lexus були першими в двох класах.

Крім марок в цілому, експерти JDPower також виділили кращі автомобілі-трилітки в кожному сегменті, що продемонстрували найменшу кількість поломок (тобто – найвищу надійність):

  • Компактний автомобіль – Volkswagen Beetle;
  • Субкомпактний автомобіль преміум-класу – BMW 2-Series;
  • Компактний автомобіль преміум-класу – Lexus ES;
  • Середньорозмірний автомобіль – KIA Optima;
  • Середньорозмірний спорткар – Chevrolet Camaro;
  • Середньорозмірний автомобіль преміум-класу – Genesis G80;
  • Повнорозмірний автомобіль – Toyota Avalon;
  • Субкомпактний кросовер – KIA Sportage;
  • Субкомпактний кросовер преміум-класу – Mercedes-Benz GLA;
  • Компактний кросовер – Chevrolet Envision;
  • Компактний кросовер преміум-класу – Porsche Macan;
  • Середньорозмірний кросовер – KIA Sorento;
  • Середньорозмірний кросовер преміум-класу – Lexus GX;
  • Повнорозмірний кросовер – Chevrolet Tahoe;
  • Мінівен – Toyota Sienna;
  • Середньорозмірний пікап – Nissan Frontier;
  • Легкий комерційний пікап – Toyota Tundra;
  • Важкий комерційний пікап – Chevrolet Silverado HD.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

Nissan готує дебют оновленого Juke: що вже відомо

Японський автовиробник Nissan розробляє новий компактний електрокросовер, який базуватиметься на платформах і компонентах оновленого Renault…

18.04.2025

Українські водії масово переходять на Tesla

У січні-березні 2025 року серед вживаних легкових авто з-за кордону, які проходили першу реєстрацію в…

18.04.2025

Nissan таємно працює над новим GT-R R36

Nissan GT-R покоління R35 відправлено на пенсію. На початку березня машину остаточно зняли з конвеєра…

18.04.2025

Оновлений Nissan Juke можуть повністю електрифікувати та кардинально змінити зовнішність

Японський кросовер Nissan Juke 2026 модельного року може стати ще більш привабливим варіантом для поціновувачів…

18.04.2025

Як невдалий ремонт дрібних пошкоджень знижує ціну авто

Багато автомобілістів поспішають перефарбувати деталь через подряпину або скелю, вважаючи, що це найкращий спосіб повернути…

18.04.2025

Новий Renault Duster показали у «зарядженій» версії від Alpine

Офіційна прем'єра кросовера Dacia Duster третього покоління відбулася восени 2023 року. Спочатку новинку представили на…

18.04.2025