Авто

Експерти розповіли про 8 мінусів і 10 плюсів Renault Duster 2021 року. З яким двигуном краще купити?

Share

Renault Duster в Україні користується неймовірною популярністю, нещодавно кросовер оновили і він помолодшав, отримав новий двигун і більш багате оснащення. В цій статті розповімо про основні плюси і мінуси кросовера.

Почнемо з мінусів Renault Duster:

  • Відсутність класичного автомата, тільки варіатор, ресурс якого якщо автомобіль експлуатувати на бездоріжжі можна різко скоротити, а ремонт агрегату для бюджетного кросовера буде коштувати не маленьких грошей. Варіатор більше підходить для міста, а Дастер багато хто купує саме за його хороші позашляхові характеристики;
  • Варіатор йде тільки з турбованим мотором, такий симбіоз відлякує багатьох потенційних покупців. Адже Duster беруть люди з середнім доходом і багато хто планує тривалу експлуатацію, а як поведе себе турбований двигун після 100-150 тис.км. невідомо, та й на вторинному ринку кросовер з турбованим мотором і варіатором буде важче продати. В ідеалі було б на версію з дволітровим силовим агрегатом встановити 6-ступінчастий автомат, ну або хоча б залишити 4-ступінчастий, який був у кросовера першого покоління;
  • Двері не закривають пороги, посадка в кросовер висока і в дощову чи сніжну погоду можна забруднити штати;
  • Дешеві матеріали оздоблення і жорсткий пластик;
  • Ціна, Renault Duster втрачає свою доступність і тепер вартість найдешевшого кросовера близько 380 000 гривень, а найдорожчої версії – 622 300 гривень. І це навіть не мінус кросовера, а мінус ціноутворення вартості нових автомобілів в цілому;
  • Двигуна 1.6 л., кросоверу явно не вистачає, кросовер з 114 і 117 сильними моторами варто купувати тільки в разі якщо планується переважно міська експлуатація, на трасі даного апарату мало, особливо це розумієш коли, виходиш на трасі на затяжні обгони;
  • Тісний салон, у мене зріст 185 см., якщо я налаштовую водійське сидіння під себе, за мною нормально вже не сісти;
    • Барабанні задні гальма, мають гарний ресурс, та й брак гальм я на Дастері не помітив відгальмовуючись зі 140 км / год, а ось з естетичної точки зору, коли машина в хорошій комплектації, на литих дисках барабани виглядають не естетично.

    Тепер поговоримо про плюси Renault Duster:

    • Непогана безпека. Дастер може бути оснащений чотирма подушка безпеки, боковими шторками безпеки і системою електронної стабілізації;
    • Зручна посадка за кермом. Водійське сидіння може мати регулювання по висоті, поперекову підтримку, передній центральний підлокітник, а кермо регулюється по вильоту;
    • Багате оснащення, в яке може входити: система кругового огляду; штатний автозапуск; клімат контроль; круїз контроль; шкіряне оздоблення сидінь; обігрів вітрового скла; обігрів передніх і задніх сидінь; мультимедійна система з 8 дюймовим екраном та інші опції сучасного автопрому, які були не доступні у кросовера першого покоління;
    • Хороша для свого класу прохідність;
    • Енергоємна підвіска, вибачає багато;
    • Дорожній просвіт 21 см, у основних конкурентів дорожній просвіт близько 19 см;
    • На ринку України зустрічаються п’ять двигунів на вибір, серед них бензиновий 1.6 л. потужністю 114 к.с. і 117 к.с., 2.0 л. 143 к.с., 1.3 л, 149 к.с. і дизельний 1.5 л, 109 к.с., Дастер єдиний бюджетний кросовер з дизельним мотором;
    • Досить нечасто в нашій країні можна відшукати і два двигуни з чавунним блоком, 2.0 л. 143 к.с. і 1.5 л, 109 к.с., двигуни ремонтопригодні і з непоганим ресурсом;
    • Ергономічний і сучасний салон, пересідаючи в старий Renault Duster, створюється враження, що сів в машину класом нижче;
    • Непогана шумоізоляція , в порівнянні з Дастером першого покоління шумоізоляція покращилася.

    На закінчення, незважаючи на не бюджетну ціну (в топовій комплектації, оскільки в  базі – ціна цілком демократична), Renault Duster залишається одним з доступних кросоверів, з хорошою прохідністю, зі своїми плюсами і мінусами. З яким двигуном купити? Оптимальним буде на наш погляд версія кросовера з дизельним 109 сильним або бензиновим 143 сильним мотором.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Mitsubishi готує нове покоління культового мінівену Delica (D:6)

У гамі Mitsubishi компактний мінівен Delica існує з далекого 1968 року. З того часу автомобіль…

17.05.2024

Jaguar представив прощальний F-Pace напередодні переходу на електромобілі

Jaguar відзначає завершення доби свого розкішного позашляховика F-Pace випуском спеціальної версії 90th Anniversary Edition. Ця…

17.05.2024

Сервісні центри МВС відновили послугу щодо замовлення індивідуальних номерних знаків

Міністерство внутрішніх справ України повідомило, що популярні серед водіїв індивідуальні номерні знаки знову доступні для…

16.05.2024

Volkswagen оголосив грандіозні знижки на свій електромобіль

Головна автомобільна новина для ринку США: покупка Volkswagen ID.4 2023 зараз може стати відмінною угодою…

16.05.2024

Renault показала 300-сильний гібридний Rafale

Лінійку флагманського Renault Rafale 2024 поповнила топова спортивна версія E-Tech 4x4 300 HP. Купе-кросовер є найшвидшою…

16.05.2024

Honda готує сім нових електромобілів

Компанія Honda розповіла про плани щодо розвитку свого електричного напрямку. З 2026 року почнеться глобальне…

16.05.2024