Renault Duster в Україні користується неймовірною популярністю, нещодавно кросовер оновили і він помолодшав, отримав новий двигун і більш багате оснащення. В цій статті розповімо про основні плюси і мінуси кросовера.
Почнемо з мінусів Renault Duster:
- Відсутність класичного автомата, тільки варіатор, ресурс якого якщо автомобіль експлуатувати на бездоріжжі можна різко скоротити, а ремонт агрегату для бюджетного кросовера буде коштувати не маленьких грошей. Варіатор більше підходить для міста, а Дастер багато хто купує саме за його хороші позашляхові характеристики;
- Варіатор йде тільки з турбованим мотором, такий симбіоз відлякує багатьох потенційних покупців. Адже Duster беруть люди з середнім доходом і багато хто планує тривалу експлуатацію, а як поведе себе турбований двигун після 100-150 тис.км. невідомо, та й на вторинному ринку кросовер з турбованим мотором і варіатором буде важче продати. В ідеалі було б на версію з дволітровим силовим агрегатом встановити 6-ступінчастий автомат, ну або хоча б залишити 4-ступінчастий, який був у кросовера першого покоління;
- Двері не закривають пороги, посадка в кросовер висока і в дощову чи сніжну погоду можна забруднити штати;
- Дешеві матеріали оздоблення і жорсткий пластик;
- Ціна, Renault Duster втрачає свою доступність і тепер вартість найдешевшого кросовера близько 380 000 гривень, а найдорожчої версії – 622 300 гривень. І це навіть не мінус кросовера, а мінус ціноутворення вартості нових автомобілів в цілому;
- Двигуна 1.6 л., кросоверу явно не вистачає, кросовер з 114 і 117 сильними моторами варто купувати тільки в разі якщо планується переважно міська експлуатація, на трасі даного апарату мало, особливо це розумієш коли, виходиш на трасі на затяжні обгони;
- Тісний салон, у мене зріст 185 см., якщо я налаштовую водійське сидіння під себе, за мною нормально вже не сісти;
-
- Барабанні задні гальма, мають гарний ресурс, та й брак гальм я на Дастері не помітив відгальмовуючись зі 140 км / год, а ось з естетичної точки зору, коли машина в хорошій комплектації, на литих дисках барабани виглядають не естетично.
Тепер поговоримо про плюси Renault Duster:
- Непогана безпека. Дастер може бути оснащений чотирма подушка безпеки, боковими шторками безпеки і системою електронної стабілізації;
- Зручна посадка за кермом. Водійське сидіння може мати регулювання по висоті, поперекову підтримку, передній центральний підлокітник, а кермо регулюється по вильоту;
- Багате оснащення, в яке може входити: система кругового огляду; штатний автозапуск; клімат контроль; круїз контроль; шкіряне оздоблення сидінь; обігрів вітрового скла; обігрів передніх і задніх сидінь; мультимедійна система з 8 дюймовим екраном та інші опції сучасного автопрому, які були не доступні у кросовера першого покоління;
- Хороша для свого класу прохідність;
- Енергоємна підвіска, вибачає багато;
- Дорожній просвіт 21 см, у основних конкурентів дорожній просвіт близько 19 см;
- На ринку України зустрічаються п’ять двигунів на вибір, серед них бензиновий 1.6 л. потужністю 114 к.с. і 117 к.с., 2.0 л. 143 к.с., 1.3 л, 149 к.с. і дизельний 1.5 л, 109 к.с., Дастер єдиний бюджетний кросовер з дизельним мотором;
- Досить нечасто в нашій країні можна відшукати і два двигуни з чавунним блоком, 2.0 л. 143 к.с. і 1.5 л, 109 к.с., двигуни ремонтопригодні і з непоганим ресурсом;
-
- Ергономічний і сучасний салон, пересідаючи в старий Renault Duster, створюється враження, що сів в машину класом нижче;
- Непогана шумоізоляція , в порівнянні з Дастером першого покоління шумоізоляція покращилася.
На закінчення, незважаючи на не бюджетну ціну (в топовій комплектації, оскільки в базі – ціна цілком демократична), Renault Duster залишається одним з доступних кросоверів, з хорошою прохідністю, зі своїми плюсами і мінусами. З яким двигуном купити? Оптимальним буде на наш погляд версія кросовера з дизельним 109 сильним або бензиновим 143 сильним мотором.
Реклама