Топ-5 автомобілів, яких «боїться» іржа

0
304

Іржа є постійною і неминучою супутницею будь-якої машини. І особливо – б / у. Але одні автомобілі іржавіють швидко, а на інших руді плями з’являються дуже рідко. Автомобільні експерти виділили п’ять машин, кузова яких виявляють разючу стійкість до корозії, передає « АвтоВзгляд ».

PORSCHE CAYENNE

Лакофарбове покриття кросовера першого покоління, що випускався з 2002 по 2010 роки, досить товсте. Тому воно відмінно протистоїть дорожньому піскоструй, а відколи – рідкісне явище. Іржу найчастіше можна знайти під пластиковими деталями і в місцях стиків кузовних панелей.

AUDI A6

У «шістки» в кузові C6 відколи на капоті і навіть в районі задніх колісних арок починають цвісти дуже повільно. А справа в тому, що кузов седана виконаний з алюмінію. До того ж у нього дуже міцні підрамники і лонжерони з безліччю точок кріплення. Ось тільки кліренс «німця» маленький. Через це антикорозійне покриття днища часто пошкоджується навіть самим акуратним водієм

VOLVO S80

Шведський виробник спочатку трепетно ​​ставився до антикорозійного обробці своїх машин, і преміальний седан S80 другого покоління не став винятком. Сталевий кузов акуратно зібраний, прекрасно пофарбований, так що відверто слабких місць у нього немає. І хоча лакофарбове покриття «шведа» швидко втрачає свій лиск, власники S80 воліють з ним взагалі нічого не робити, оскільки зайве внезаводское втручання «приверне» корррозію. А так – нехай і тьмяно, але без гнильних процесів.

MERCEDES-BENZ S-КЛАСУ

Седан в кузові W221 – ще один представник стійких до корозії машин. Якість фарбування у моделі дуже гарне, тому іржа на капоті, крилах і дверях зустрічається рідко. Швидше за все, вона скаже про кустарному кузовному ремонті, на який ще й грошей пошкодували.

Варто лише звернути увагу на задні крила. Їх шумоізоляція згодом злітає і під неї починає потрапляти дорожні бруд і реагенти. Все це може викликати вогнища корозії в невидимих ​​при поверхневому огляді місцях.

VOLVO XC90

Перший кросовер марки шведи захистили від корозії не гірше, ніж споріднений седан S80. У конструкції інженери використовували сталь, яку покрили товстим шаром фарби. Але слабкі місця у автомобіля все ж є. Іржа може з’явитися в місцях зіткнення металу і пластикових деталей, а також на передніх лонжеронах і підрамнику.

Зараз читають  Топ-3 очікувані автомобілі, які будуть випущені 2022 року

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.