Ford Taurus SHO 1989 року. Силові установки для «зарядженої» версії Taurus розробляли фахівці Yamaha . Під капотом машини першого покоління – 3,0-літровий двигун V6 потужністю 220 сил. Розгін з 0 до 100 км / год – 6,6 секунди. Зовні в Taurus ніщо не видавало його спортивний характер. Автомобіль отримав оригінальний капот, бампери і «противотуманки», але як і раніше залишався досить нудним.
Ford Mustang Mach-E 2020 року. Взявши для свого першого електрокросса легендарне ім’я Mustang, компанія Ford поставила себе в складне становище. Натягнути зовнішність класичного масл-кара на середній крос – завдання не з простих. Вийшов невдалий гібрид м’язистого Mustang і зализаною Tesla Model Y. У підсумку, машина виглядає, як усереднений авто з комп’ютерної гри.
Ford Pinto 1970 року. Даний авто став відповіддю Ford на нафтова криза. Це перша малолітражка в США і найменша машина Ford c 1907 року – його довжина становила 4,1 метра. Глава компанії Лі Якокка поставив інженерам завдання випустити авто, який би важив менше 2 тис. Фунтів (907 кг) і коштував менше 2 тис. Доларів. В результаті вийшов дуже сумний авто з нудними фарами, нудною радіаторної гратами і нудною кормою.
Ford Ka 1996 року. Це було перше авто компанії Ford, виконаний в новому стилі «New Edge». Дизайнери змішали закруглені лінії з гострими кутами, прагнучи зробити свої машини оригінальними несхожими на сусідів по потоку. Із завданням вони впоралися, але публіка не оцінила. Особливим попитом машина не користувалася незважаючи на відмінну керованість і практичні бампери і крила з нефарбованого пластика. І так, у авто була ще версія в кузові “кабріолет”.
Ford Mustang II King Cobra 1974 року. У 1970-му автопром США переживав непрості часи. Компанії були змушені серйозно скоротити розміри транспортних засобів та урізати їх потужність. Mustang 2-го покоління прожив на конвеєрі всього чотири роки і вважається одним з найневдаліших представників лінійки. Потужна версія King Cobra виглядала набагато задиристого, ніж малолітражних Pinto . Масивні бампери порушували чистоту ліній, і значок King Cobra на капоті не міг врятувати ситуацію.
Ford Scorpio 1994 року. Дизайн автомобіля другого покоління не критикував тільки лінивий. Особливо не подобалася публіці решітка радіатора з широко розставленими фарами. Якими тільки епітетами не нагороджували цю машину, створену для успішного професіонала: «сільський ідіот», «акваріумна рибка» або «сама потворна машина в Британії». Порушуючи традицію, в компанії Ford так і не назвали ім’я дизайнера, чим врятували його кар’єру від неминучого краху.
Edsel 1958 року. Марка була створена Ford Motor Company і проіснувала на автомобільному ринку всього 2 роки. Своєю назвою вона зобов’язана Едселю Форду, синові засновника компанії Генрі Форда. Відмітна риса моделей Edsel – вертикальна радіаторна решітка і пара круглих здвоєних фар, які роблять передню частину авто схожою на морду якогось дивного чудовиська-амфібії. Зараз машини Edsel стали культовою класикою, колекціонери готові викласти за екземпляр в пристойному стані сотні тисяч доларів.
Експерти видання iSeeCar вивчили дані понад 929 тисяч автомобілів, випущених з 1981 по 2009 рік,…
Нещодавно в японському регіоні Тюбу провели закриту виставку для виробників автозапчастин, де показали китайські електрокари.…
З настанням холодів у водіїв з'являються додаткові турботи щодо обслуговування своїх транспортних засобів. Автомеханік розповів,…
У Mercedes-Benz розповіли про нове CLA. Субкомпактна модель третього покоління перебереться на платформу MMA, вийде…
Компанія Land Rover представила особливу версію Discovery до 35-річчя моделі, а також новий 3,0-літровий дизельний…
Закордонний портал TopSpeed оприлюднив список найнадійніших німецьких кросоверів з пробігом не дорожчим за 600 тис…
Leave a Comment