Ford Taurus SHO 1989 року. Силові установки для «зарядженої» версії Taurus розробляли фахівці Yamaha . Під капотом машини першого покоління – 3,0-літровий двигун V6 потужністю 220 сил. Розгін з 0 до 100 км / год – 6,6 секунди. Зовні в Taurus ніщо не видавало його спортивний характер. Автомобіль отримав оригінальний капот, бампери і «противотуманки», але як і раніше залишався досить нудним.
Ford Mustang Mach-E 2020 року. Взявши для свого першого електрокросса легендарне ім’я Mustang, компанія Ford поставила себе в складне становище. Натягнути зовнішність класичного масл-кара на середній крос – завдання не з простих. Вийшов невдалий гібрид м’язистого Mustang і зализаною Tesla Model Y. У підсумку, машина виглядає, як усереднений авто з комп’ютерної гри.
Ford Pinto 1970 року. Даний авто став відповіддю Ford на нафтова криза. Це перша малолітражка в США і найменша машина Ford c 1907 року – його довжина становила 4,1 метра. Глава компанії Лі Якокка поставив інженерам завдання випустити авто, який би важив менше 2 тис. Фунтів (907 кг) і коштував менше 2 тис. Доларів. В результаті вийшов дуже сумний авто з нудними фарами, нудною радіаторної гратами і нудною кормою.
Ford Ka 1996 року. Це було перше авто компанії Ford, виконаний в новому стилі «New Edge». Дизайнери змішали закруглені лінії з гострими кутами, прагнучи зробити свої машини оригінальними несхожими на сусідів по потоку. Із завданням вони впоралися, але публіка не оцінила. Особливим попитом машина не користувалася незважаючи на відмінну керованість і практичні бампери і крила з нефарбованого пластика. І так, у авто була ще версія в кузові “кабріолет”.
Ford Mustang II King Cobra 1974 року. У 1970-му автопром США переживав непрості часи. Компанії були змушені серйозно скоротити розміри транспортних засобів та урізати їх потужність. Mustang 2-го покоління прожив на конвеєрі всього чотири роки і вважається одним з найневдаліших представників лінійки. Потужна версія King Cobra виглядала набагато задиристого, ніж малолітражних Pinto . Масивні бампери порушували чистоту ліній, і значок King Cobra на капоті не міг врятувати ситуацію.
Ford Scorpio 1994 року. Дизайн автомобіля другого покоління не критикував тільки лінивий. Особливо не подобалася публіці решітка радіатора з широко розставленими фарами. Якими тільки епітетами не нагороджували цю машину, створену для успішного професіонала: «сільський ідіот», «акваріумна рибка» або «сама потворна машина в Британії». Порушуючи традицію, в компанії Ford так і не назвали ім’я дизайнера, чим врятували його кар’єру від неминучого краху.
Edsel 1958 року. Марка була створена Ford Motor Company і проіснувала на автомобільному ринку всього 2 роки. Своєю назвою вона зобов’язана Едселю Форду, синові засновника компанії Генрі Форда. Відмітна риса моделей Edsel – вертикальна радіаторна решітка і пара круглих здвоєних фар, які роблять передню частину авто схожою на морду якогось дивного чудовиська-амфібії. Зараз машини Edsel стали культовою класикою, колекціонери готові викласти за екземпляр в пристойному стані сотні тисяч доларів.
Компактний кросовер Skoda Elroq 2025 року нещодавно отримав нову модифікацію RS, яка суттєво збільшує потужність…
Компанія Jeep опублікувала нове зображення моделі Cherokee майбутнього покоління. Крім того, оприлюднено відеотизер, який показує…
Кілька років тому Toyota оголосила про розробку компактного позашляховика, який займе найнижчий щабель у сімействі…
В Україні існує чіткий перелік підстав, за якими поліція має право зупиняти транспортні засоби, і…
Італійська Lamborghini готується представити найпотужніший суперкар у своїй історії. Очікується, що новинка стане спадкоємцем ексклюзивних…
Якщо автомобіль почав важче заводитися, це може бути не через серйозну поломку, що потребує великих…
Leave a Comment