Авто

Не рекомендовано до покупки: автомобілі, які розчарують автовласника

Share

Нерідко буває, що автолюбитель починає шкодувати про поспішні покупки своєї машини: з часом з’являються все нові і нові проблеми, машина починає підводити і розчаровувати. Виявляється, що гроші були витрачені даремно, тому що користуватися автомобілем некомфортно, або він часто ламається, або просто виявляється непристосованим до російських дорогах і погодні умови.

Дана стаття розповість, які машини не варто купувати, щоб уникнути подібних ситуацій.

І на першому місці в цьому негативному топі стоїть Ssang Yong.

Машина хоч і корейського виробництва, але, незважаючи на надійність корейських машин, претензій все-таки досить багато:

  • автомобілі абсолютно нестійкі до корозії, покриття швидко приходить в непридатність, іржавіє і втрачає товарний вигляд;
  • корейці на ринку вторинки, тобто старих авто, зовсім незатребувані, машини корейського виробництва дуже важко продаються.

Друге місце займає німецька Volkswagen Polo, а точніше його модифікація – модель Volkswagen Polо з турбованим двигуном. Основні причини розчарування в машині зі слів автовласників:

  • недостатньо велика ширина заводської гуми – причина поганої стійкості на дорогах;
  • ненадійна система, що обіцяє безліч проблем, для вирішення яких доведеться спускати чималі гроші в автомайстерень.

Господарі Поло, які розчарувалися в автомобілі, максимально опускають цінники, але навіть це не допомагає продати машину швидко, і моделі розпродаються з працею.

На третьому місці – вітчизняна машина, новинка від АвтоВАЗу – LADA Vesta SW Cross. Два основних недоліки цього автомобіля:

  • величезна ціна. У автомобіля абсолютно невиправдана вартість – 1 мільйон рублів. За ці гроші можна придбати новенькі іномарки – Хендай Соляріс або Кіа Ріо.
  • Веста Крос СВ продається не в повній комплектації, тобто доведеться докуповувати деякі прилади для машини. Наприклад, кондиціонер. Для 2021 року ця як мінімум дивно. Наведені в приклад іномарки йдуть за ту ж ціну в повній комплектації!

Примітно, що власники Вести Крос рідко витримують рік водіння і починають спроби продати машину.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Моторист розповів, якого кольору має бути ідеальна моторна олива

Серед водіїв часто виникають суперечки про те, якою має бути якісна моторна олива. Одні вважають,…

23.02.2025

Усі моделі Kia EV4 отримають імітацію перемикання передач

Kia готує до випуску новий електричний кросовер EV4, який стане привабливою пропозицією в сегменті доступних…

23.02.2025

Нову Audi A6 розсекретили за 10 днів до прем’єри

Офіційна прем'єра нової Audi A6 запланована на 4 березня, але в Мережі вже з'явився відеоролик,…

23.02.2025

У продажу з’явився позашляховий Lamborghini Urus із шинами 33 дюйми (ФОТО)

У продажу з'явився позашляховий Lamborghini Urus із шинами 33 дюйми. У США готові попрощатися з…

23.02.2025

Volkswagen обрушила ціни на кросовери ID. 4 CROZZ 2025 та ID. 6 CROZZ

Volkswagen влаштувала атракціон нечуваної щедрості на китайському ринку - електричні кросовери ID. 4 CROZZ 2025…

23.02.2025

Водіям загрожують штрафи до 1700 грн і позбавлення прав

В Україні посилюється контроль за дотриманням правил дорожнього руху, а порушників очікують суворіші санкції. Особливу…

23.02.2025