Авто

Не рекомендовано до покупки: автомобілі, які розчарують автовласника

Share

Нерідко буває, що автолюбитель починає шкодувати про поспішні покупки своєї машини: з часом з’являються все нові і нові проблеми, машина починає підводити і розчаровувати. Виявляється, що гроші були витрачені даремно, тому що користуватися автомобілем некомфортно, або він часто ламається, або просто виявляється непристосованим до російських дорогах і погодні умови.

Дана стаття розповість, які машини не варто купувати, щоб уникнути подібних ситуацій.

І на першому місці в цьому негативному топі стоїть Ssang Yong.

Машина хоч і корейського виробництва, але, незважаючи на надійність корейських машин, претензій все-таки досить багато:

  • автомобілі абсолютно нестійкі до корозії, покриття швидко приходить в непридатність, іржавіє і втрачає товарний вигляд;
  • корейці на ринку вторинки, тобто старих авто, зовсім незатребувані, машини корейського виробництва дуже важко продаються.

Друге місце займає німецька Volkswagen Polo, а точніше його модифікація – модель Volkswagen Polо з турбованим двигуном. Основні причини розчарування в машині зі слів автовласників:

  • недостатньо велика ширина заводської гуми – причина поганої стійкості на дорогах;
  • ненадійна система, що обіцяє безліч проблем, для вирішення яких доведеться спускати чималі гроші в автомайстерень.

Господарі Поло, які розчарувалися в автомобілі, максимально опускають цінники, але навіть це не допомагає продати машину швидко, і моделі розпродаються з працею.

На третьому місці – вітчизняна машина, новинка від АвтоВАЗу – LADA Vesta SW Cross. Два основних недоліки цього автомобіля:

  • величезна ціна. У автомобіля абсолютно невиправдана вартість – 1 мільйон рублів. За ці гроші можна придбати новенькі іномарки – Хендай Соляріс або Кіа Ріо.
  • Веста Крос СВ продається не в повній комплектації, тобто доведеться докуповувати деякі прилади для машини. Наприклад, кондиціонер. Для 2021 року ця як мінімум дивно. Наведені в приклад іномарки йдуть за ту ж ціну в повній комплектації!

Примітно, що власники Вести Крос рідко витримують рік водіння і починають спроби продати машину.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Експерт розповів, коли ввімкнення круїз-контролю небезпечне для водія

Сучасні автомобілі оснащуються безліччю корисних опцій, що спрощують водіння і роблять його більш комфортним. Директор…

01.05.2024

Peugeot випускатиме спорткари завдяки новому підрозділу

Компанія Peugeot розкрила плани розширення свого модельного ряду за рахунок збільшення кількості високопродуктивних моделей, натякаючи…

01.05.2024

Mercedes-Benz презентував «оновлений» S-Class

Флагманський седан Mercedes-Benz S-Class пройшов плановий рестайлінг. Він отримав ряд сучасних функцій, а також два нові відтінки…

01.05.2024

Суперкросовер Ferrari Purosangue отримає 980-сильну версію

Восени 2022 року відбулася прем'єра першого в історії Ferrari кросовера — модель Purosangue стала одним…

01.05.2024

Відбувся офіційний дебют Skoda Octavia Sportline Business

Skoda продовжує радувати шанувальників новими версіями своїх автомобілів, і останній додаток до лінійки Octavia -…

01.05.2024

Експерти провели аналіз та назвали найдешевше американське купе з великою потужністю

Ford Mustang EcoBoost 2024 виділяється як найдоступніше американське купе з потужністю понад 300 кінських сил.…

01.05.2024