Авто

Не рекомендовано до покупки: автомобілі, які розчарують автовласника

Нерідко буває, що автолюбитель починає шкодувати про поспішні покупки своєї машини: з часом з’являються все нові і нові проблеми, машина починає підводити і розчаровувати. Виявляється, що гроші були витрачені даремно, тому що користуватися автомобілем некомфортно, або він часто ламається, або просто виявляється непристосованим до російських дорогах і погодні умови.

Дана стаття розповість, які машини не варто купувати, щоб уникнути подібних ситуацій.

І на першому місці в цьому негативному топі стоїть Ssang Yong.

Машина хоч і корейського виробництва, але, незважаючи на надійність корейських машин, претензій все-таки досить багато:

  • автомобілі абсолютно нестійкі до корозії, покриття швидко приходить в непридатність, іржавіє і втрачає товарний вигляд;
  • корейці на ринку вторинки, тобто старих авто, зовсім незатребувані, машини корейського виробництва дуже важко продаються.

Друге місце займає німецька Volkswagen Polo, а точніше його модифікація – модель Volkswagen Polо з турбованим двигуном. Основні причини розчарування в машині зі слів автовласників:

  • недостатньо велика ширина заводської гуми – причина поганої стійкості на дорогах;
  • ненадійна система, що обіцяє безліч проблем, для вирішення яких доведеться спускати чималі гроші в автомайстерень.

Господарі Поло, які розчарувалися в автомобілі, максимально опускають цінники, але навіть це не допомагає продати машину швидко, і моделі розпродаються з працею.

На третьому місці – вітчизняна машина, новинка від АвтоВАЗу – LADA Vesta SW Cross. Два основних недоліки цього автомобіля:

  • величезна ціна. У автомобіля абсолютно невиправдана вартість – 1 мільйон рублів. За ці гроші можна придбати новенькі іномарки – Хендай Соляріс або Кіа Ріо.
  • Веста Крос СВ продається не в повній комплектації, тобто доведеться докуповувати деякі прилади для машини. Наприклад, кондиціонер. Для 2021 року ця як мінімум дивно. Наведені в приклад іномарки йдуть за ту ж ціну в повній комплектації!

Примітно, що власники Вести Крос рідко витримують рік водіння і починають спроби продати машину.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Новий Renault Clio готується до прем’єри з оновленим стилем та мотором

Renault готується до важливої ​​події – на автосалоні в Мюнхені компанія представить оновлений Clio 2026…

29.08.2025

Покупка авто на вторинці: які моделі найбільше б’ють по бюджету

Здавалося б, час лікує все, навіть ціни. З роками автомобілі втрачають свою вартість і блиск…

29.08.2025

Без прав і реєстрації на мопеді: поліція попереджає про серйозні штрафи

У невеликих селах та райцентрах мопеди стали популярним транспортом через високу ціну пального та постійні…

29.08.2025

Літні покупки для зимової безпеки: як підготувати авто без зайвих витрат

Українське прислів'я "готуй сани влітку" ідеально підходить для автомобільного світу. Більшість водіїв згадує про зимові…

29.08.2025

Названо 5 дизельних двигунів, які проходять сотні тисяч кілометрів без ремонту

Дизельні двигуни завжди асоціювалися з надійністю, економічністю та витривалістю. Але серед них є справжні легенди…

29.08.2025

Прогрів авто взимку та влітку: що радять автовиробники

Прогрів двигуна перед початком руху - питання, яке викликає чимало суперечок серед водіїв. Частина з…

29.08.2025