Авто

Не рекомендовано до покупки: автомобілі, які розчарують автовласника

Нерідко буває, що автолюбитель починає шкодувати про поспішні покупки своєї машини: з часом з’являються все нові і нові проблеми, машина починає підводити і розчаровувати. Виявляється, що гроші були витрачені даремно, тому що користуватися автомобілем некомфортно, або він часто ламається, або просто виявляється непристосованим до російських дорогах і погодні умови.

Дана стаття розповість, які машини не варто купувати, щоб уникнути подібних ситуацій.

І на першому місці в цьому негативному топі стоїть Ssang Yong.

Машина хоч і корейського виробництва, але, незважаючи на надійність корейських машин, претензій все-таки досить багато:

  • автомобілі абсолютно нестійкі до корозії, покриття швидко приходить в непридатність, іржавіє і втрачає товарний вигляд;
  • корейці на ринку вторинки, тобто старих авто, зовсім незатребувані, машини корейського виробництва дуже важко продаються.

Друге місце займає німецька Volkswagen Polo, а точніше його модифікація – модель Volkswagen Polо з турбованим двигуном. Основні причини розчарування в машині зі слів автовласників:

  • недостатньо велика ширина заводської гуми – причина поганої стійкості на дорогах;
  • ненадійна система, що обіцяє безліч проблем, для вирішення яких доведеться спускати чималі гроші в автомайстерень.

Господарі Поло, які розчарувалися в автомобілі, максимально опускають цінники, але навіть це не допомагає продати машину швидко, і моделі розпродаються з працею.

На третьому місці – вітчизняна машина, новинка від АвтоВАЗу – LADA Vesta SW Cross. Два основних недоліки цього автомобіля:

  • величезна ціна. У автомобіля абсолютно невиправдана вартість – 1 мільйон рублів. За ці гроші можна придбати новенькі іномарки – Хендай Соляріс або Кіа Ріо.
  • Веста Крос СВ продається не в повній комплектації, тобто доведеться докуповувати деякі прилади для машини. Наприклад, кондиціонер. Для 2021 року ця як мінімум дивно. Наведені в приклад іномарки йдуть за ту ж ціну в повній комплектації!

Примітно, що власники Вести Крос рідко витримують рік водіння і починають спроби продати машину.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Топ-8 німецьких авто, здатних пройти понад пів мільйона кілометрів

Німецькі автомобілі вже багато десятиліть вважаються одними з найнадійніших та найбільш витривалих у світі, і…

23.11.2025

Dacia оновила лінійку двигунів для Duster: більше потужності за менші гроші

Dacia представила оновлену лінійку силових установок для Duster - і зміни виявились помітно глибшими, ніж…

23.11.2025

ТОП-9 позашляховиків, які найбільше знецінюються за п’ять років

Купівля автомобіля - важлива та бажана подія, але нове авто сьогодні коштує надто дорого, тож…

23.11.2025

В Україні прогнозують подорожчання бензину А-95 через підвищення акцизів у 2026 році

В Україні прогнозують відчутне подорожчання бензину А-95, і головна причина - підвищення акцизу, яке запрацює…

23.11.2025

Названі найнадійніші розкішні кросовери та позашляховики у 2025 році

Експерти порталу TopSpeed склали рейтинг найнадійніших розкішних SUV та кросоверів, враховуючи якість збірки, двигуни та…

23.11.2025

Керування автомобілем у стані сп’яніння: штрафи, покарання та права водія

Керування автомобілем у стані сп'яніння є серйозним правопорушенням (ст. 130 КУпАП), але на практиці поліція…

23.11.2025