Прав був великий класик кажучи, що «ніщо не вічне під місяцем». На жаль, але це справедливо, в першу чергу, по відношенню до машин. Так, свого часу Toyota Camry була беззаперечним лідером в своєму сегменті, але пройшли роки, і тепер корейські і навіть китайські моделі залишили її на задньому плані. Кілька поправити ситуацію, що склалася повинен рестайлінг седана, про який і буде розказано нижче.
Кузов, салон.
Слідуючи сучасним тенденціям, зовнішній вигляд седана був змінений лише невеликими штрихами, трохи змінили решітку радіатора, передній бампер. Все інше, як вирішили дизайнери Toyota, видно було і так чудовим, тому нічого більше і не змінювали. Салон автомобіля також змінився незначно, причому не в кращу сторону. Найбільш помітним акцентом є мультимедійний екран, який тепер розташований над дефлекторами воздуховода.
Плюс до того ж він збільшився до 7 дюймів в бюджетній комплектації і до 9 в преміум. Однак інтерфейс мультимедійної системи знаходиться на рівні 90-х років, нудний і невиразний. Хоча сам сенсорний екран трохи швидше відгукується на дотики. До недоліків можна віднести і дефлектори, які в будь-якому випадку будуть відкриті, гарантуючи тим самим локальне переохолодження. В цілому ж особливих нововведень немає, хіба що додалося трохи більш м’яких матеріалів обробки. На задньому місці не можна сказати, що тісно, але і особливого простору не спостерігається.
Багажне відділення тепер за замовчуванням обладнано гумовим килимком, а ось замість повноцінної запаски під підлогою докатка. Причому, за словами представників Toyota, подібна зміна запасного колеса проведена на прохання же покупців.
Динаміка, керованість.
Як і раніше седан оснащується трьома типами двигунів. Однак один з них, об’ємом 3,5 літра потужністю 249 к.с. залишився колишнім, інші змінилися. Так базової, об’ємом 2 літри, потужністю 150 к.с. тепер з комбінованим уприскуванням в парі з варіатором. Виріс і крутний момент на 10 Нм, чому до 100 км / год машина з таким двигуном розганяється за 9,5 с. Змінилася і країна виробник, тепер ці мотори будуть поставлятися з Японії, а не з Китаю як раніше.
Що однозначно повинно порадувати любителів Camry. Більш популярний мотор, на 2,5 літра, тепер потужністю в 200 «коней», а не 180 як раніше, і АКПП у нього не 6 ступенів, а 8. Спочатку машина обладнана 17 дюймовим колесами, в топ комплектації вже будуть 18 дюймів.
Чому з останніми седан трохи більше галасливий, жорсткий. Взагалі нікого спокою в управлінні, підвісці, характерного для попередньої версії, у новій машині стало менше. Вона, звичайно, не стала більш спортивною, але з’явилося більше гостроти. Додалося і динаміки, навіть з базовим двигуном. Правда, щоб варіатор весь час тримати в «тонусі» доводиться набирати на двигуні оберти, з усіма наслідками, що випливають звідси наслідками. Покращився функціонал електронних асистентів, тепер, наприклад, ззаду встановлено 4 датчика, а не два як раніше.
Підсумок.
В середньому машина подорожчала на 20-30 тисяч гривень у порівнянні з минулим прайсом. При цьому особливих змін на електронну функціоналу, швидкісному поведінці не спостерігається. Так, з’явилася, наприклад, спортивна версія GR, але крім прозорих ліхтарів і пластикових вставок на корпусі вона нічим від базових машин не відрізняється. Прямий південнокорейський конкурент KIA K5 по ряду параметрів досить сильно обіграє Toyota Camry.