В рамках аналітичних досліджень складено перелік автомобілів іноземного виробництва, які виявилися не потрібними на українському ринку.
Безперечними лідерами складеного антирейтингу стали машини бренду Chevrolet. Продажі автомобілів цього бренду за минулі місяці 2021 року скоротилися в 200 разів.
На другому місці знаходиться Opel, його продажі в звітному періоді впали в 20 разів. Трійку лідерів антирейтингу замикає Honda, обсяг продажів якого зменшився в дев’ять разів.
У складеному антирейтингу виявилися також Peugeot і Citroen. За минулі чотири місяці поточного року продажі брендів скоротилися в 3,5 і 3,3 рази відповідно.
Аналітики впевнені в тому, що основна причина скорочення продажів полягає в слабкій якості автомобілів, що випускаються, яка відштовхує покупців і невигідно виділяє машини серед конкурентів інших брендів, які перебувають в більш вигідних позиціях.
Не виключено, що до кінця поточного року продажі авто цих брендів будуть знижуватися і далі.