Представили десятку унікальних автомобілів, які були забиті часом. Про це повідомляє Daily Mail.
Так, у видавництві «teNeues» випустили в світ альманах «Втрачена краса – 50 авто, забутих часом», і в неї увійшли знімки, зроблені Мішелем Цумбруннен і маловідомі факти від фахівця з ретро-автомобілів Акселя Кеттон.
«Lamborghini Raptor Zagato» 96 року минулого століття, замовлений генеральним директором цієї марки, Майклом Кімберлі. В основі авто – «Lamborghini Diablo VT» з повним приводом. Усередині авто – двенадцатіцілліндровий силовий агрегат з об’ємом в 5,7 літра «V12 Diabo», і потужністю в 492 кінських сили. Кузов, з характерною 2-ступінчастою дахом, складається з карбону. Виробництво було перервано після придбання «Lamborghini» компанією «Audi», в 98 році.
Унікальний «Meteor Stromlinie» 1952 року народження, створений «Veritas» в Німеччині, тільки в одному екземплярі. Рік по тому, після того, як авто зійшло з конвеєра, воно зробило коло на іподромі «AVUS», показавши непогані швидкісні характеристики в 190 км. на годину.
«Bitter CD» був сконструйований з ініціативи екс-гонщика Еріха Біттера, який звернувся до італійського дизайнерському бюро «Frua» для розробки концептуального зовнішнього вигляду, до «Chevy» за удосконаленням двигуна «V8», і до «Baur» в Штутгарті за створенням кузова. Авто мало максимально можливу швидкість в 230 км. в годину, і з 73 по 79 роки минулого століття побудували близько 400 машин.
Родстер «Spatz» 1 956 випуску, позиціонувався як досить місткий для 3 людей звичайної комплекції, і проводився німецькою компанією «Bayerische Autowerke GmbH». В авто встановлювали 200-кубовий 1-циліндровий двигун потужністю в 10,5 кінських сил, який дозволяв розігнатися до 74 км. на годину.
«Bugatti T22 Brescia» 25 минулого століття року, більш відомий, як «Бугатті з озера». Авто виявилося в озері Маджоре після того, як швейцарець Адальберт Боде не зміг вивезти його з Франції, так як не мав необхідних документів для транспортування «Bugatti» через кордон, і тому залишив авто на березі. Трохи пізніше влада Швейцарії скинули авто на італійській половині водойми, де воно і пролежало до 2009 року.
«SS1» , що розвиває швидкість в 120 км. в годину, вважається одним з найбільш значущих авто в історії автомобільної галузі Великобританії, так як компанія «Swallow Sidecar», випустивши машину, лежить біля витоків виникнення «Jaguar».
«Chrysler Airflow» 1934 року випередив свій час аеродинамічним стилем: решітка радіатора, виконана в формі потоків води, частково занурені в кузов фари, V-подібне вітрове скло і закриті арки коліс ззаду.
«L’OEuf Electrique» , створений в 42 році минулого століття французом Полем Арзенсом. Авто мало максимальну швидкість ходу в 69 км. в годину, і було зібрано з алюмінію, так в період Другої Світової Війни на використання стали були введені ліміти.
«Grade-Wagen», випущений в минулому столітті, був розроблений німецьким авіаконструктором Гансом Граді. Йому не дозволили конструювати літаки, і інженер вирішив присвятити частину свого життя авто, заснувавши «Grade Automobilwerke AG» в 1921 році. Всі «Grade-Wagen» оснащувалися електричними ліхтарями і таким же стартером. Максимальна швидкість складала 75 км. на годину. На жаль, справа проіснувало лише 7 років, і до сьогоднішнього дня дожило лише кілька примірників.
«Pic-Pic» 1918 року, проводився компанією «Piccard-Pictet», від сукупності перших букв якої і з’явилося ім’я «Pic-Pic». Ці авто мали славу досить міцних, і використовувалися для гонок по гірських схилах. Випуск був зупинений в 1924 році, після виготовлення всього 2 000 автомобілів.