Електричний BMW iX дебютує в Україні. Що відомо про новинку

Українські дилери BMW почали приймати замовлення на електричний кросовер iX

0
22

В Україні офіційну «прописку» отримує ще один електромобіль. Український офіс BMW оголосив про старт продажів преміального електричного кросовера iX. Поки що новинку можна лише замовити. Але до кінця року в салонах вже з’являться перші реальні автомобілі.

BMW iX дебютував в листопаді 2020 року. Новинку охрестили технологічним флагманом німецької компанії.

Силова установка

  • Потужність 500 к.с.
  • Батарея 100 кВт⋅г
  • Запас ходу (WLTP) 600 км
  • Швидка зарядка 40 хв

У рух електрокар призводять два мотора загальної потужністю 500 кінських сил. Силова установка забезпечує розгін до «сотні» менш ніж за п’ять секунд.

Ємність батареї – близько 100 кіловат-годин, що дозволяє проїжджати на одному заряді близько 600 кілометрів (за циклом WLTP). Це непоганий показник, який можна порівняти з «далекобійністю», наприклад Tesla Model X.

На зарядку до 100% від звичайної побутової мережі піде 11 годин. Однак передбачений і більш швидкий варіант: поповнити запас енергії до 80% відсотків від мережі постійного струму потужністю до 200 кВт можна за 40 хвилин. А збільшити запас ходу 120 з гаком кілометрів – всього за 10 хвилин.

Оснащення

В Європі у список базового оснащення BMW iX входять 12 динаміків і 205-ватний підсилювач. Система Harman/Kardon з 18 динаміками – опція. В якості альтернативи також доступна аудіосистема Bowers & Wilkins Surround Sound з 30 динаміками потужністю 1615 Вт.

Крім того, для базової версії кросовера заявлені 20-дюймові диски, а за 21- і 22-дюймові колеса Air Performance Wheels, які на 15 відсотків легше звичайних, доведеться доплатити.

Читайте також  Назвали найкращі позашляховики з повним приводом

iX – перша модель баварської марки, яка отримає нові функції автономного водіння і паркування. Крім того, вона підтримує 5G, а рівень обчислювальної потужності автомобіля дозволяє обробляти вдвічі більше даних, ніж у інших BMW.

У iX є й інші особливості. Наприклад, заливна горловина омивача лобового скла, прихована під логотипом на капоті, і камера заднього виду, інтегрована в емблему на дверцятах багажника.

Інтер’єр

Практично всю передню панель займає вигнутий екран, який об’єднує віртуальну панель приладів діагоналлю 12,3 дюйма і 14,9-дюймовий дисплей мультимедійної системи.

Центральна консоль розділена на два рівня:

зверху розташований новий тумблер для вибору передач;
простір знизу відведено під підстаканники, місце для бездротової зарядки для смартфона, гніздо на 12V і два порти USB-C.
Екстер’єр
За габаритами iX близький до BMW X5. Відстань між осями електромобіля становить рівно три метри.

Новинка отримала:

  • висувні дверні ручки;
  • без рамкові двері;
  • дверцята багажника на всю корму.

У числі інших особливостей дизайну: найтонші фари – світлодіодні в базі і лазерні за доплату – які коли-небудь встановлювалися на автомобілі BMW. А також панель замість традиційної решітки радіатора, в яку інтегровані камери, радари і інші датчики.

У BMW заявляють, що за рахунок покриття з поліуретану дрібні подряпини на панелі здатні зникнути самі: протягом 24 годин при кімнатній температурі і за п’ять хвилин при подачі теплого повітря.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.