Авто

Citroen представив свій найменший фургон

Share

Компанія Citroen представила компактний комерційний фургон під назвою My Ami Cargo – це вантажопасажирська версія електрокара Ami.

Новий фургон Citroen My Ami Cargo побудований на основі пасажирського електромобіля Ami : невелику машину позбавили одного крісла, зробивши натомість нього модульне вантажний простір. Одномісний «вантажівка» здатний перевозити до 140 кг вантажу при загальній довжині кузова 2,4 метра.

Модульний вантажний простір Citroen My Ami Cargo можна зайняти трансформованим ящиком об’ємом 260 літрів зі знімною полицею. Крім цього, в компанії Citroen розробили набір перегородок, сіток для вантажу і розкладних підлог. В результаті обсяг корисного простору може доходити до 400 літрів, а довжина вантажів – 1,2 метра.

З 8-сильним електродвигуном модель My Ami Cargo може розганятися до 45 км / г. 5,5-кіловатна батарея дає «міні-фургона» запас ходу до 75 км, а зарядити її від побутової розетки можна за три години. На території Франції електрокар вважається квадріцікли, тому керувати ним можна там вже з 14 років.

Citroen розраховує, що фургон My Ami Cargo стане альтернативою дво- і триколісних транспортних засобів, які застосовуються, наприклад, службами доставки. Крім цього, він орієнтований на різні сервісні фірми, чиї співробітники надають послуги на дому і змушені возити з собою оснащення. Головними перевагами My Ami Cargo , крім місткості, названі компактність і екологічність.

У продажу Citroen My Ami Cargo з’явиться в кінці травня нинішнього року. Новинку можна буде як купити, так і придбати в лізинг. Ціна електрокара на ринку Європи стартує від 6 тис. 490 євро.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Citroen

Останні записи

Штраф за кермування в стані втоми: що потрібно знати водіям

В Україні посилили контроль за дотриманням режиму праці водіїв вантажного транспорту. Один із нещодавніх випадків…

14.07.2025

Повернення кнопок: чому автоконцерни відмовляються від сенсорних екранів

В останні роки автовиробники активно замінювали традиційні кнопки сенсорними екранами, прагнучи створити футуристичний дизайн. Однак…

14.07.2025

Чи можна вмикати кондиціонер одразу після запуску двигуна

Літо - час, коли машина без кондиціонера швидко перетворюється на духовку. Відчинені вікна допомагають мало,…

14.07.2025

Нові правила техогляду в Україні: прозорість, контроль і фотофіксація процесу

З 1 липня 2025 року в Україні набули чинності нові, значно жорсткіші правила проходження технічного…

14.07.2025

Новий Volkswagen ID.4 2026 стане кардинально іншим електрокаром

Volkswagen готує масштабне оновлення моделі ID.4, яке затьмарить звичайний фейсліфт: у 2026 році електрокар фактично…

14.07.2025

Ринок уживаних авто в Україні зростає: червень 2025 року показав рекордні продажі

Упродовж 2025 року автопарк України поповнився 113,4 тисячами імпортованих уживаних легкових автомобілів, що лише на…

14.07.2025