Скільки автомобілістів пересідають з електрокарів на традиційні авто

0
463

Володіти електромобілем подобається не всім. Деякі користувачі поїздивши на електриці деякий час повертаються до автомобілів з традиційним приводом.

Вчені з Інституту транспортних досліджень при Каліфорнійському університеті в Дейвіса вивчили, скільки людей, пересіли в свій час на електрокари, назад повертаються до експлуатації автомобілів з двигуном внутрішнього згоряння.

Свої висновки вони опублікували в журналі Nature Energy. Щоб провести відповідне дослідження, його автори – Скотт Хардман і Гіл Тал – і опитали більше 14 000 чоловік, які купили або орендували електромобілі в Каліфорнії з 2012 по 2018 рік, на предмет їх наступного автомобіля. І, як виявилося, 20% респондентів з часом поміняли свою “електричку” на бензинову машину.

Справа виявилася в тих же проблемах, які завжди були властиві електрокарам – невеликий запас ходу і труднощі (непрактичність) з зарядкою. І це при тому, що мова йде про Каліфорнію – регіон, де одна з найбільших зарядних інфраструктур в світі. Крім того, тут немає суворих зим, а, отже, електрокар не так сильно втрачають у пробігу в холодну пору, як скажімо, в північній частині Америки. Тобто, можна припустити, що в інших штатах, з більш складним кліматом, ситуація з кількістю відмов від електрокарів ще красномовніша.

Зараз читають  У США спрогнозували кінець продажів автомобілів із ДВЗ до 2035 року

Вчені підкреслили, що основу цих 20% склали власники невеликих домогосподарств, в гаражі яких – всього одна машина. Крім того, в порівнянні з тими американцями, які планують користуватися електромобілями і далі, це були молодші люди з більш низькою зарплатою, і частіше – жінки. З цього напрошується висновок, що електромобілі як і раніше залишаються в якійсь мірі ексклюзивом – іграшкою для багатих або, як мінімум, для людей з достатком вище середнього.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.