В останні кілька років цифрові приладові панелі стали головними фішками нових моделей автомобілів. Цифрові приборки почали встановлювати як на дорогі автомобілі люкс класу, так і на бюджетні моделі. Однак деякі автовиробники вирішили відмовитися від цієї фішки і повертаються до витоків – стрілочних приладах.
У 2020 склалася цікава ситуація із закупівлями напівпровідникових мікросхем. Багато автомобільні заводи були закриті через карантинних обмежень, попит на транспортні засоби сильно знизився. У той же час, популярність електроніки виросла і виробники телефонів, планшетів і ноутбуків, викупили обсяг мікрочіпів, який призначався «автомобільщікам».
Після затишшя, на автомобільному ринку помітили різкий скачок і попит на автомобілі знову пішов вгору. Але тут автовиробники зіткнулися з дефіцитом мікрочіпів і були змушені звести їх використання, в процесі виробництва, до мінімуму. Саме тому, деякі нові моделі знову оснащують стрілочними спідометрами і тахометрами.
Наприклад, цифрова приладова панель була замінена традиційної на автомобілі Peugeot 308. За це клієнти отримали знижку в розмірі 400 євро.
Варто зазначити, що дефіцит напівпровідників тільки набирає обертів.
Джерело: avtodream
Skoda Elroq став найпопулярнішим електромобілем у Європі за підсумками жовтня - у 28 країнах було…
Тим, хто підбирає на вторинному ринку надійний корейський кросовер із бюджетом до 40 тисяч доларів,…
Skoda готує оновлення для моделей Kodiaq та Octavia: вже на початку 2026 року обидві комплектації…
Jeep планує можливе повернення моделі Renegade на європейський ринок у довгостроковій перспективі. За даними профільних…
Toyota представила нові пакети тюнінгу Modellista для свого сімейного кросовера RAV4, які пропонуються в Японії…
В Україні з'явилися перші екземпляри нового Audi E5 Sportback. Цей електрокар, що виробляється в Китаї,…
Leave a Comment