На Шанхайському автосалоні Mazda представила електричний крос CX-30 EV. Новинка, що отримала замість ДВЗ силову установку e-SkyActiv, стане першим електрокаром японської марки на ринку Китаю.
Електричний CX-30 побудований на платформі SVA (SkyActiv Vehicle Architecture), на якій базується перший серійний електрокар Mazda MX-30 . Японці поки не стали розкривати технічні подробиці авто, але не виключається, що новинка запозичить установку саме у MX-30 .
В такому випадку, CX-30 EV отримає електродвигун, встановлений на передній осі і видає 143 сили (264 Нм). Він живиться від літій-іонної батареї ємністю 35,5 кіловат-години, яка підтримує зарядку змінним і постійним струмом.
Така батарея забезпечує досить скромний запас ходу – 200 км по циклу WLTP. Як пояснюють в Mazda , електрокросс навмисно оснастили невеликим акумулятором, так як великі завдають істотної шкоди навколишньому середовищу.
Також Mazda злегка підкоригувала зовнішній вигляд CX-30 EV . Наприклад, кузов машини підняли в порівнянні з моделлю з ДВЗ, додали губу під бампером спереду, підніжки і більш рельєфні колісні арки.
CX-30 EV стане першим електричним авто Mazda , який запропонують на автомобільному ринку Китаю, так як MX-30 в країні не продається. Збірка буде налагоджена на спільному підприємстві Changan Automobile і Mazda Motor, а продажі почнуться в 2-й половині 2021-го.