Знаєте, розділяти деякі автомобілі за гендерним принципом вважається загальноприйнятною практикою, ми уже писали про найбільш маскулінні не те що конкретні моделі, а цілі автокомпанії. Так, частина людей вважає це безглуздими стереотипами, які давно вижили себе, і відстоює точку зору, що FIAT 500 і Dodge Durango однаково підходять як чоловікам, так і жінкам. Проте у будь-якому випадку, така тема для дискусії давно існує у суспільстві і не вважається чимось новим.
А от щодо загальної сексуальності моделей не прийнято особливо роздумувати. І даремно. Тут також щось є. Звісно, це не може бути серйозною темою, але деяким автомобілям точно варто віддати певну шану у цьому плані. Що таке сексуальність у вимірі авто? Безумовно, це дизайн, це імідж як бренду, так і моделі індивідуально, це те, які емоції здатна викликати машина. Наскільки «круто» на ній їздити у двох. Адже навіть годинник чи мобільний телефон здатні підкреслити ту чи іншу рису особи, а що говорити про таку річ, як авто! Гарячі, соковиті, пристрасні, вони привертають до себе увагу і викликають захоплення збоку.
Відразу поясню, що сегмент автомобілів класу «люкс» принципово був виключений в процесі підбирання, оскільки там мало не кожна третя модель є гарячою штучкою. Тому ніяких Ferrari 488 і Aston Martin Vantage сьогодні не буде. Натомість розглянемо більш приземлені моделі, при чому дуже навіть «різношерстні» – і седани, і купе, і родстери, і кросовери.
Отож, до вашої уваги шість найсексапільніших гравців на ринку станом на 2021 рік. Практично всі з них взагалі є нестандартним вибором і гарантовано підкреслять вашу оригінальність і відчуття смаку. Інформує портал UaMotors .
Alfa Romeo Giulia
Клас: середній (D);
Giulia напориста і граціозна водночас. Фірмовий для компанії зсув переднього номерного знака вліво робить облік авто до біса пристрасним. І сам значок Альфа Ромео це справжній експонат палкості. При тому всьому, в загальному стилістика італійського седану класична, тут немає ні характерних для Альфи вертикальних ручок задніх дверей в районі вікна, ні нагромадження різких ліній, як у «японців». Інтер’єр Джулії також є напрочуд емоційним, з елегантною торпедо, яка однією плавною лінією накриває шикарну приладову панель.
Alfa Romeo Stelvio
Клас: середньорозмірний SUV;
Stelvio покликаний задовільнити того, хто встиг заразитися модною сьогодні манією на кросовери, але хоче отримати стільки «сексу» від машини, скільки йому може дати тільки Alfa Romeo. Позиція самої компанії, втім, була така: кросовер Стельвіо присвячується зокрема тим, хто хотів би придбати модель Giulia в кузові універсал (а такої не планувалось), тобто тим, кому в седані не вистачає практичності.
Lexus LC
Клас: високий;
LC можна не побоятись назвати розкішним автомобілем. Доступний у двох кузовах, кабріолет або купе, він заснований на тій же агрегатній базі, що і повнорозмірний седан Lexus LS. Але, на відміну від флагмана, для LC доступний 5.0-літоровий мотор V8 потужністю 477 к.с. в парі з 10-ступеневою АКПП. Довершеність образу LC як продукту безперечно доповнює збалансованість їздових повадок (хоч і з прицілом на комфорт), але головне тут – це стиль і екзотичність. Демонстративність успіху власника ще більше підкреслює кузов кабріолет.
Lexus IS
Клас: середній (D);
IS завжди був вхідною моделлю у клуб власників Lexus. Перше і друге покоління мали чималий успіх на ринку, сьогоднішнє, четверте, не зрівняється з ними на популярністю. Проте імідж моделі японцям вдалося зберегти в тому ж ключі – задиристий, спортивний, помітний. Ключовий момент: виходити, особливо удвох, на парковці з IS престижніше, ніж з формально класом вищого «диванного» ES.
BMW Z4
Клас: компактний;
Mazda MX-5 занадто мала, FIAT 124 Spider солідніший, але його зняли з виробництва, як і Mercedes-Benz SLC, відкритий Nissan Z навпаки ще не дебютував, Audi TT побудована на передньопривідній платформі – «не за феншуєм»…На щастя, BMW Z4 пропонує ідеальне розвагування 50/50, задній привід і механічну КПП в базовій модифікації. І, головне, шалено сексуальний дизайн, де довжелезний широкий капот і соковита підтягнута корма так гарно доповнюються відкинутим дахом.
Audi TT
Клас: компактний;
Навряд чи ТТ, як і Z4 від БМВ, отримає наступне генерацію, тому, щиро кажучи, варто саме зараз розкуповувати такі машини, поки вони є нові. Модель доступна в кузовах купе і родстер, з переднім або повним приводом, з механічною або автоматичною трансмісією. Зовнішність ТТ за три покоління стала впізнаваною і добре асоційованою, у потоці її зразу помітно. Можливо, хтось повважає таку машину занадто не практичною і обізве «дорогою іграшкою», але знайте – насправді кожен заздрить тим, хто їздить парою в новенькому родстері.