Ненадійний двигун принесе власнику тільки біль, розчарування і численні витрати на ремонт, інколи – не найдешевший. Все це вже повинно бути цілком достатньо для того, щоб хоча б спробувати не допустити не самі якісні двигуни ще на стадії вибору автомобіля, передає 2drive.ru .
VAG CDNC TSI EA888 2
Дуже поширений агрегат, який більше не використовується, проте все ще зустрічається на ринку. Випускався VAG CDNC TSI EA888 2 з 2005 по 2011 рік. Всі проблеми установки ростуть з особливостей поршневий групи, яка вийшла (як показала практика експлуатації) не дуже-то вдалою. У підсумку – підвищена витрата масла, швидкий знос циліндрів, перегрів. Капітальний ремонт може знадобиться вже в перший рік після покупки.
Porsche M48.50, M48.51, M48.52
Силова установка, яка випускалася на ринок з 2007 по 2014 рік. Висока ненажерливість і вимогливість до моторного масла. Перші проблеми з двигунами даної лінійки можуть почати вже після проходу 25-30 тисяч кілометрів. Це змушує автомобілістів проявляти до даних агрегатів підвищена увага і постійно бути на сторожі. Зокрема, слід невпинно стежити за температурою, рівнем масла і звичайно ж інтервалами між ТО.
Mazda 13B-MSP
Багато двигуни компанії Mazda зарекомендували себе як надійні установок. Наприклад, роторно-поршневі агрегати в кращі часи легко відпрацьовували і 200 тисяч км пробігу. Однак є й винятки. Відверто болючим вважається установка Mazda 13B-MSP. З хорошим паливом і в ідеальних умовах вона здатна відпрацювати до 150 тисяч км пробігу, проте на дорогах двигун показує себе досить погано. Випускався мотор з 2003 по 2012 роки.
Subaru ЕЕ20
Мотор виробництва від 2007 року, який виходить на ринок в різних моделях авто донині. В ідеальних умовах мотор прослужить не більше 150 тисяч км пробігу. При цьому агрегат потребує ТО кожні 5-6 тисяч км пробігу. Хворі місця моделі – форсунки і фільтр сажа (занадто часто забивається).
Mercedes Benz M271 E18 ML / AL
Ще один мотор-динозавр, який з’явився в 2002 році і ставиться на автомобілі марки донині. Найбільш проблемним місцем є ланцюг мотора, яка розтягується буквально на раз-два вже після 40 тисяч кілометрів пробігу. Саме з цієї причини у більшості водіїв даний мотор виходить з ладу раніше терміну. Втім, у уважних і турботливих автомобілістів, агрегат може прожити і 250 тисяч км.
Opel GM 2.0
Вельми популярний турбомотор на ринку, який при цьому не може похвалитися винятковою якістю. У середовищі експертів неофіційно вважається найгіршою 4-циліндрової моделлю. Випускається з 2007 року до цього дня. Перші проблеми у цього чуда можуть розпочати вже за два-три тижні їзди. Мотор вкрай ненадійний при агресивній експлуатації.
Mercedes-Benz М272, М273
Популярна серія моторів, яку можна побачити на величезній кількості моделей німецьких авто. Багато питань викликає, як загальна надійність установок, так і їх довговічність, навіть при самому щадному режимі експлуатації. В першу чергу проблеми виникають у 3.5-літрових V6, а також 5.5-літрових V8 двигунів. Найгірше справи йдуть з валом і шестернями, які зношуються дуже швидко.
Volkswagen-Audi ЕА111
Свого часу цей мотор претендував на звання однієї з найбільш економічних установок. У всякому разі, таким ЕА111 дуже старалися зробити його розробники. На практиці все вийшло вкрай сумно. Проблеми з турбіною, маленький ресурс ланцюга, швидке забруднення інтеркулера маслом, проблеми з поршнями. Випускався агрегат 10 років, з 2005 по 2015 рік.
BMW N63b44
Як вже можна було здогадатися з наведеними вище прикладів – не все те якісне, що німецьке. В цьому відношенні мотор BMW N63b44 – найкраща ілюстрація. Головна проблема – швидкий перегрів через неправильно розташованої турбіни. Перші проблеми у двигуна зазвичай починаються вже через 40 тисяч кілометрів пробігу. Найгірше те, що вже після такого відверто смішного пробігу силовій установці може знадобиться справжній капітальний ремонт!
BMW N52b25 i6
На закінчення варто також згадати про агрегат N52b25 i6, який також проводився з 2005 по 2011 і встиг показати себе далеко не з найкращого боку. Головна проблема – постійні протікання масла, навіть при найбільш щадному використанні автомобіля. І загалом, при цьому двигун вкрай складно «вбити».