Південнокорейський концерн поділився дебютним зображенням нового повнорозмірного мінівена Custo. Фотографії серійної модифікації новинки виклали на веб-сайті Мінпрому КНР.
Екстер’єр головної частини мінівена нагадує побратима Tucson оновленого покоління. Ці іномарки придбали аналогічну решітку радіатора. Оптика в задній частині отримала дизайнерське оформлення. Фари візуально об’єднали лінією з світлодіодів.
За розмірами кузова мінівен Custo трохи поступається конкуренту в особі Kia Carnival. Новинка розтягнулася на 4 950 мм. Ширина рівна 1 850 мм, висота склала 1 734 мм. Між колесами налічується 3 055 мм.
У рух модель призводить турбований мотор G4FS з об’ємом на 1,5 літрів потужністю на 170 кінських сил. Також водії зможуть вибрати версію з наддувним 2-літровим агрегатом з віддачею на 236 сил. У парі з цими установками трудиться роботизована трансмісія на 7 щаблів. У максимальному виконанні Hyundai Custo функціонує автоматична коробка передач на 8 ступенів. Привід покладається виключно передній.
У списку можливостей вказуються: опція стабілізації, інтелектуальний круїз-контроль, функція уникнення аварій, електронна «приборка», кліматична установка на три зони, а також сучасна інформаційно-розважальна система з габаритним тачскріном.
Публічний показ новинки намічається в рамках міжнародного мотор-шоу в Шанхаї, який відкриє свої двері 19 квітня.
В Україні набирає обертів нова схема шахрайства, спрямована проти водіїв, до якої, ймовірно, можуть бути…
В умовах зростання цін чимало автовласників у Росії дедалі частіше звертаються до недорогих аналогів оригінальних…
В Китаї готують фейслифтинг великого бензинового кросовера Audi Q6, який не має жодного стосунку до…
В Україні почали діяти нові норми, які передбачають відповідальність водіїв за використання автомобіля із застарілою…
Після прем'єри нового покоління кросовера RAV4 одним із майбутніх автомобілів Toyota, який має побачити світ…
Громадяни, які мають намір продати власне авто, повинні враховувати податкові зобов'язання. Розмір податків залежить від…
Leave a Comment