Як працює повний привід в новому Volkswagen Caddy 5

0
117

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, новий VW Caddy 5 також пропонується в повнопривідній версії 4Motion.

Volkswagen Caddy 5, що випускається в польській Познані, був представлений в минулому році. У його асортимент входить варіант з повним приводом, який доступний тільки в комплектації з двигуном 2.0 TDI потужністю 122 к.с. і 6-ступінчастою механічною коробкою передач.

При цьому повний привід доступний він в обох версіях кузова – стандартному і розширеному Maxi. У трансмісії 4Motion використовується багатодискова муфта Haldex, яка миттєво передає крутний момент на колеса з кращим зчепленням при русі по бездоріжжю.

Haldex – це самоблокуюча муфта, яка використовується в якості міжосьового диференціала для оптимального розподілу потужності між осями. Завдяки багатодисковій муфті з електронним управлінням на задній осі привід автоматично підлаштовується під поточну дорожню ситуацію, роблячи автомобіль набагато спокійнішим і впевненішим, а отже, і безпечнішим.

Новий Volkswagen Caddy 4Motion, як і інші моделі на платформі MQB, оснащений зчепленням Haldex 6-го покоління. Він більш компактний, міцний і відрізняється іншим механізмом дії. У поєднанні з оптимізацією редуктора заднього моста це сприяло – в порівнянні з його попередником – зниженню витрати палива і, отже, викидів CO2.

Відносно невелика вага всієї системи також забезпечує оптимальні ходові якості і хорошу динаміку руху.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!