Як працює повний привід в новому Volkswagen Caddy 5

0
89

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, новий VW Caddy 5 також пропонується в повнопривідній версії 4Motion.

Volkswagen Caddy 5, що випускається в польській Познані, був представлений в минулому році. У його асортимент входить варіант з повним приводом, який доступний тільки в комплектації з двигуном 2.0 TDI потужністю 122 к.с. і 6-ступінчастою механічною коробкою передач.

При цьому повний привід доступний він в обох версіях кузова – стандартному і розширеному Maxi. У трансмісії 4Motion використовується багатодискова муфта Haldex, яка миттєво передає крутний момент на колеса з кращим зчепленням при русі по бездоріжжю.

Haldex – це самоблокуюча муфта, яка використовується в якості міжосьового диференціала для оптимального розподілу потужності між осями. Завдяки багатодисковій муфті з електронним управлінням на задній осі привід автоматично підлаштовується під поточну дорожню ситуацію, роблячи автомобіль набагато спокійнішим і впевненішим, а отже, і безпечнішим.

Читайте також  Hyundai Solaris в преміальному тюнінгу показали на рендерних зображеннях

Новий Volkswagen Caddy 4Motion, як і інші моделі на платформі MQB, оснащений зчепленням Haldex 6-го покоління. Він більш компактний, міцний і відрізняється іншим механізмом дії. У поєднанні з оптимізацією редуктора заднього моста це сприяло – в порівнянні з його попередником – зниженню витрати палива і, отже, викидів CO2.

Відносно невелика вага всієї системи також забезпечує оптимальні ходові якості і хорошу динаміку руху.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.