Опублікована ТОП-5 авто, найбільше схильних до корозії. Склали його журналісти «За кермом» на основі відгуків власників і даних кузовних СТО.
У Гранти дуже слабка оцинковка кузова, а корозія – часте явище. Швидше за все іржавіють місця під шумоізоляцією, не покриті фарбою. Пороги і нижня частина дверей витримують 2-3 роки.
Перші Логан і Сандеро теж не дуже захищені від іржі. Найчастіше вона проявляється на зварних швах і внизу дверей, порогах і днище.
Skoda Yeti іржавіє дуже швидко – осередки корозії були відзначені навіть у гарантійний період. Примітно, що це єдина модель чеської марки з такою проблемою.
У Mazda 6 першого покоління корозія була справжньою проблемою, а ось більш нові моделі набагато менше до неї схильні. У старих шісток корозія виявлялася вже після двох-трьох зим експлуатації, а після 100 тис. Км пробігу пошкодження вже були серйозними.
Для седанів Mercedes початку XXI століття корозія – звичне явище, а найчастіше їй схильний C-Class W203. На більш пізніх моделях цю проблему вирішили.
На УАЗ Патріот, випущених до 2018 року іржа – звичайне явище. До неї схильні стики панелей, бампери, арки, перед капота, низ дверей, пороги, кромки даху, передні стійки і особливо – задні двері під рамкою номерного знака.
У відповідь на зростання попиту на електромобілі Mercedes-Benz оголосив про значне зниження стартової ціни на…
Tesla Cybertruck став одним із найбільш значних запусків в автомобільній індустрії США минулого року, не…
Volkswagen оснастив ID.3 штучним інтелектом ChatGPT. Також електрокари отримали мультимедійну систему останнього покоління з дисплеєм…
Компанія Nissan ввела у свою модельну лінійку кросовер Magnite у 2020-му році. Автомобіль виявився найдоступнішим…
Компанія Renault показала нового представника компактних кросоверів під назвою Symbioz. Ця модель завершує наступ на…
Cadillac представив молодіжний кросовер Optiq "на батарейках". Нова модель дебютувала на автосалоні в Пекіні, і…
Leave a Comment