Опублікована ТОП-5 авто, найбільше схильних до корозії. Склали його журналісти «За кермом» на основі відгуків власників і даних кузовних СТО.
У Гранти дуже слабка оцинковка кузова, а корозія – часте явище. Швидше за все іржавіють місця під шумоізоляцією, не покриті фарбою. Пороги і нижня частина дверей витримують 2-3 роки.
Перші Логан і Сандеро теж не дуже захищені від іржі. Найчастіше вона проявляється на зварних швах і внизу дверей, порогах і днище.
Skoda Yeti іржавіє дуже швидко – осередки корозії були відзначені навіть у гарантійний період. Примітно, що це єдина модель чеської марки з такою проблемою.
У Mazda 6 першого покоління корозія була справжньою проблемою, а ось більш нові моделі набагато менше до неї схильні. У старих шісток корозія виявлялася вже після двох-трьох зим експлуатації, а після 100 тис. Км пробігу пошкодження вже були серйозними.
Для седанів Mercedes початку XXI століття корозія – звичне явище, а найчастіше їй схильний C-Class W203. На більш пізніх моделях цю проблему вирішили.
На УАЗ Патріот, випущених до 2018 року іржа – звичайне явище. До неї схильні стики панелей, бампери, арки, перед капота, низ дверей, пороги, кромки даху, передні стійки і особливо – задні двері під рамкою номерного знака.
Згідно з аналітичним звітом Statista, підготовленим на основі даних Федерального управління автомобільного транспорту Німеччини (KBA),…
Компанія Toyota оголосила вартість позашляховика 4Runner 2026 модельного року. Базова версія SR5 тепер коштує 41570…
Під час вибору автомобіля, призначеного для складних умов експлуатації, оцинкування кузова є одним із головних…
Перше покоління Nissan X-Trail дебютувало у 2000 році та швидко здобуло репутацію надійного кросовера, створеного…
Після придбання або розмитнення автомобіля власник зобов'язаний зареєструвати його в установленому законом порядку. Проте багато…
Toyota готує повернення класичного V8, але в абсолютно новому форматі. Якщо раніше мова йшла виключно…
Leave a Comment