Опублікована ТОП-5 авто, найбільше схильних до корозії. Склали його журналісти «За кермом» на основі відгуків власників і даних кузовних СТО.
У Гранти дуже слабка оцинковка кузова, а корозія – часте явище. Швидше за все іржавіють місця під шумоізоляцією, не покриті фарбою. Пороги і нижня частина дверей витримують 2-3 роки.
Перші Логан і Сандеро теж не дуже захищені від іржі. Найчастіше вона проявляється на зварних швах і внизу дверей, порогах і днище.
Skoda Yeti іржавіє дуже швидко – осередки корозії були відзначені навіть у гарантійний період. Примітно, що це єдина модель чеської марки з такою проблемою.
У Mazda 6 першого покоління корозія була справжньою проблемою, а ось більш нові моделі набагато менше до неї схильні. У старих шісток корозія виявлялася вже після двох-трьох зим експлуатації, а після 100 тис. Км пробігу пошкодження вже були серйозними.
Для седанів Mercedes початку XXI століття корозія – звичне явище, а найчастіше їй схильний C-Class W203. На більш пізніх моделях цю проблему вирішили.
На УАЗ Патріот, випущених до 2018 року іржа – звичайне явище. До неї схильні стики панелей, бампери, арки, перед капота, низ дверей, пороги, кромки даху, передні стійки і особливо – задні двері під рамкою номерного знака.
Бензинові машини все ще тримаються на вершині серед нових авто, але їхня популярність повільно спадає.…
BMW готує грандіозний дебют на CES 2025 , представивши новий Panoramic iDrive - систему управління,…
Honda оголосила про будівництво першого заводу водневих паливних елементів. Підприємство, розташоване в японському місті Мока,…
З 1 січня 2025 року в Україні починають діяти нові правила обов'язкового автострахування, які суттєво…
2025 стане ключовим для KIA, яка готує цілу лінійку новинок. Серед них – оновлений Sportage,…
Новий кросовер, створений спільними зусиллями китайських компаній Huawei та Chery, близький до офіційного дебюту. Прем'єра…
Leave a Comment