NGP є частиною комплексу Xpilot, в якому згруповані всі електронні функції допомоги водієві Xpeng. Він відноситься до автопілоту другого рівня, оскільки система як і раніше вимагає, щоб водій час від часу брав керування на себе. Однак втручання людини в процес управління незначно.
У березні компанія Xpeng запросила 228 журналістів, блогерів та галузевих експертів для тестування NGP на седанах P7, що курсують між китайськими містами Гуанчжоу і Пекіном. Конкретний маршрут був обраний через складних ситуацій, з якими можуть зіткнутися автомобілі.
Автомобілі вирушили з Гуанчжоу 19 березня і через тиждень прибули до Пекіна. В цілому машини з NGP проїхали близько 2 900 км. Автовиробник з’ясував, що система вимагала в середньому 0,71 поправки на 100 км шляху.
Серед інших результатів – 94,41% успішності при зміні смуги руху і в маневрах обгону, 92,76% на з’їзді і 94,45% в тунелях.
NGP покладається на масив датчиків, а також на GPS-навігацію і картографічні дані високої чіткості. Датчики включають в себе 14 камер, п’ять радарів міліметрового діапазону і 12 ультразвукових датчиків, причому всі дані обробляються комп’ютерним чіпом Nvidia Drive Xavier.
Xpeng P7, використаний в тесті, являє собою електричний седан, який дебютував на Auto Shanghai 2019. Найбільша батарея автомобіля має ємність 80,9 кВт / год, а його найпотужніша силова установка – двомоторний, віддача якої становить близько 430 к.с. Xpeng також продає кросовер під назвою G3 і розробляє менший седан під назвою P5.