Китайський автовиробник протестував автопілот на відстані майже 3 тис. км

0
38

NGP є частиною комплексу Xpilot, в якому згруповані всі електронні функції допомоги водієві Xpeng. Він відноситься до автопілоту другого рівня, оскільки система як і раніше вимагає, щоб водій час від часу брав керування на себе. Однак втручання людини в процес управління незначно.

У березні компанія Xpeng запросила 228 журналістів, блогерів та галузевих експертів для тестування NGP на седанах P7, що курсують між китайськими містами Гуанчжоу і Пекіном. Конкретний маршрут був обраний через складних ситуацій, з якими можуть зіткнутися автомобілі.

Автомобілі вирушили з Гуанчжоу 19 березня і через тиждень прибули до Пекіна. В цілому машини з NGP проїхали близько 2 900 км. Автовиробник з’ясував, що система вимагала в середньому 0,71 поправки на 100 км шляху.

Серед інших результатів – 94,41% успішності при зміні смуги руху і в маневрах обгону, 92,76% на з’їзді і 94,45% в тунелях.

NGP покладається на масив датчиків, а також на GPS-навігацію і картографічні дані високої чіткості. Датчики включають в себе 14 камер, п’ять радарів міліметрового діапазону і 12 ультразвукових датчиків, причому всі дані обробляються комп’ютерним чіпом Nvidia Drive Xavier.

Xpeng P7, використаний в тесті, являє собою електричний седан, який дебютував на Auto Shanghai 2019. Найбільша батарея автомобіля має ємність 80,9 кВт / год, а його найпотужніша силова установка – двомоторний, віддача якої становить близько 430 к.с. Xpeng також продає кросовер під назвою G3 і розробляє менший седан під назвою P5.

Читайте також  Volkswagen представив новий кросовер Taigun

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.