Як повідомляє видання AutoHome, німецький концерн не виключає появу серійної версії демонстраційного прототипу Atlas Tanoak, представленого ще 3 роки тому. Такими відомостями з журналістами поділився віце-президент американського підрозділу Volkswagen Хайн Шафер. Він також зазначив, що нова архітектура MEB, створена виключно для електричних моделей марки, дозволяє створювати компактні, середні і великі пікапи.
«Якби на платформі MEB можна було побудувати електромобіль більшого розміру, було б розумно випустити повнорозмірний пікап», – наводить видання слова Шафера.
Відзначимо, що на американському ринку пікапи користуються великою популярністю. Так, найбільш продаваною моделлю в США є як раз пікап Ford сімейства F. Серед електропікапов Volkswagen має намір скласти конкуренцію Ford в тому числі GMC і Tesla. Якщо пікап і буде запланований до виробництва, то електрифікація допоможе йому виділитися на ринку вантажівок, особливо в Північній Америці, де домінують Ford, Chevrolet, GMC і Ram. Традиційний підхід в даному випадку, на думку де нісшіх, недоречний, а ось електрифікація може стати новою відправною точкою.
Volkswagen Atlas Tanoak мав несучий кузов і базувався на платформі MQB. Повнопривідний автомобіль оснащувався стандартним 280-сильним бензиновим V6 об’ємом 3,6 літра і 8-ступінчастою автоматичною трансмісією. У зовнішності Atlas Tanoak використовувалася світлодіодне підсвічування решітки радіатора і двері вантажної платформи.