Авто

Назвали найбільш проблемні кросовери

Надійність уживаного автомобіля багато в чому залежить від того, як він експлуатується і обслуговується, що в 99% випадків залишається загадкою. Західним чартам теж не можна дуже довіряти. Більшість з них грунтується на опитуваннях клієнтів. І навіть дослідження німецького TUV, що працює з величезною базою автомобілів, не завжди варто брати до уваги, тому що вони не розрізняють пошкодження щіток склоочисника і пошкодження коробки передач. Тому консультанти з Fifth Wheel взяли за основу докладний звіт німецької асоціації, але виділили з нього ті моделі, в яких найбільш часто зустрічаються серйозні і дорогі для ремонту пошкодження.

Однак майте на увазі, що «найбільш ненадійний» не означає, що авто гарантовано вийдуть з ладу на другому тижні після їх покупки. Навіть в найгірших моделях звіту TUV з’являються серйозні проблеми тільки в 20% випадків. Таким чином, ви можете взяти будь-яку машину з цього списку і без проблем їздити на ній. Тут вже буде питання удачі і обслуговування.

Nissan Qashqai I

Qashqai, вироблений в Великобританії, ніколи не був одним з найнадійніших автомобілів. Проблемними тут в основному є бензинові агрегати – 1.6 (HR16DE) і особливо 2.0 (MR20DE). В обох випадках сальники часто заклинюють через накипу, особливо коли автомобіль рухається в основному в міському режимі. Дуже ризикованою версією є двигун 1.6 з коробкою варіацій Jatco JF015E, яка часто починає доставляти проблеми після 20 000 км. У дволітрового двигуна після 80-100 тис. Км ремінь ГРМ натягується, а після п’ятого року дуже часто помічаються течі знизу картера.

Kia Sportage

Незважаючи на те, що кросовер Kia користується великим попитом через вражаючий дизайн, він регулярно знаходиться в нижній частині рейтингів надійності в Німеччині. Нарікань багато – АКПП, амортизатори і кермові системи, наприклад, виходять з ладу набагато частіше, ніж зазвичай. Багато компонентів підвіски мають низький ресурс, тому вимагають постійного контролю.

Volkswagen Tiguan

Кросовер VW першого покоління потрапив до рейтингу тільки з однієї причини – це ранні версії 1,2-літрового двигуна TSI. Ці малогабаритні агрегати не люблять їздити на короткі відстані в холодну погоду – типова для міських господарів експлуатація призводить до швидкого зносу циліндро-поршневої групи. Через велику витрату масла потрібно часта заміна свічок запалювання.

І в авто є проблеми з 7-ступінчастим автоматом DSG. У моделі 2009-2011 з більш великими двигунами слабким місцем є натягувач ланцюга приводу ГРМ, який розслабляється задовго до того, як сама ланцюг витратить свій ресурс.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Mercedes-Benz відходить від статусу люксового бренду

Mercedes-Benz переглядає свою стратегію і поступово відходить від виключно люксового іміджу, роблячи ставку на більш…

21.08.2025

Названо найпоширеніші помилки водіїв під час обгону

Обгін - один із найнебезпечніших маневрів на дорозі, де навіть одна помилка може коштувати життя.…

21.08.2025

Mercedes-Benz може отримати двигуни BMW для нових гібридів

Mercedes-Benz розглядає можливість використання бензинових двигунів BMW у своїх майбутніх моделях з PHEV-установками та гібридними…

21.08.2025

10 причин, чому вас може зупинити патруль

Сьогодні варто поговорити про те, за якими ознаками поліція найчастіше зупиняє водіїв, як у такій…

21.08.2025

Чи обов’язково виходити з авто під час зупинки поліцією: що каже закон

Багато українських водіїв вважають, що під час зупинки поліцією для перевірки документів або тесту на…

21.08.2025

Що обирають водії після 50 років і чому ці авто ідеальні

Коли водієві двадцять, вибір машини часто робиться очима. До тридцяти приходить розуміння практичності, а після…

21.08.2025