Авто

Назвали найбільш проблемні кросовери

Share

Надійність уживаного автомобіля багато в чому залежить від того, як він експлуатується і обслуговується, що в 99% випадків залишається загадкою. Західним чартам теж не можна дуже довіряти. Більшість з них грунтується на опитуваннях клієнтів. І навіть дослідження німецького TUV, що працює з величезною базою автомобілів, не завжди варто брати до уваги, тому що вони не розрізняють пошкодження щіток склоочисника і пошкодження коробки передач. Тому консультанти з Fifth Wheel взяли за основу докладний звіт німецької асоціації, але виділили з нього ті моделі, в яких найбільш часто зустрічаються серйозні і дорогі для ремонту пошкодження.

Однак майте на увазі, що «найбільш ненадійний» не означає, що авто гарантовано вийдуть з ладу на другому тижні після їх покупки. Навіть в найгірших моделях звіту TUV з’являються серйозні проблеми тільки в 20% випадків. Таким чином, ви можете взяти будь-яку машину з цього списку і без проблем їздити на ній. Тут вже буде питання удачі і обслуговування.

Nissan Qashqai I

Qashqai, вироблений в Великобританії, ніколи не був одним з найнадійніших автомобілів. Проблемними тут в основному є бензинові агрегати – 1.6 (HR16DE) і особливо 2.0 (MR20DE). В обох випадках сальники часто заклинюють через накипу, особливо коли автомобіль рухається в основному в міському режимі. Дуже ризикованою версією є двигун 1.6 з коробкою варіацій Jatco JF015E, яка часто починає доставляти проблеми після 20 000 км. У дволітрового двигуна після 80-100 тис. Км ремінь ГРМ натягується, а після п’ятого року дуже часто помічаються течі знизу картера.

Kia Sportage

Незважаючи на те, що кросовер Kia користується великим попитом через вражаючий дизайн, він регулярно знаходиться в нижній частині рейтингів надійності в Німеччині. Нарікань багато – АКПП, амортизатори і кермові системи, наприклад, виходять з ладу набагато частіше, ніж зазвичай. Багато компонентів підвіски мають низький ресурс, тому вимагають постійного контролю.

Volkswagen Tiguan

Кросовер VW першого покоління потрапив до рейтингу тільки з однієї причини – це ранні версії 1,2-літрового двигуна TSI. Ці малогабаритні агрегати не люблять їздити на короткі відстані в холодну погоду – типова для міських господарів експлуатація призводить до швидкого зносу циліндро-поршневої групи. Через велику витрату масла потрібно часта заміна свічок запалювання.

І в авто є проблеми з 7-ступінчастим автоматом DSG. У моделі 2009-2011 з більш великими двигунами слабким місцем є натягувач ланцюга приводу ГРМ, який розслабляється задовго до того, як сама ланцюг витратить свій ресурс.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

У Мережі з’явилися знімки серійного Toyota RAV4 з Японії

Фото нового Toyota RAV4 без камуфляжу з’явилися в Японії. Офіційний дебют шостого покоління цієї популярної…

12.04.2025

Гібридний Subaru Outback 2025 обіцяє революційні зміни на ринку

Subaru готується оновити свою легендарну модель — Outback. Цей кросовер, який із 1990-х років асоціюється…

12.04.2025

Замаскований BMW M5 G90 знято під час тестів на Нюрбургрингу

На трасі Нюрбургрінг було помічено закамуфльований прототип BMW M5 покоління G90 . Модель брала участь у зимових тестах ще у лютому,…

12.04.2025

Патрульний порадив, що сказати, щоб не стати жертвою аферистів

Автомобільні шахраї, які організовують фальшиві ДТП заради вимагання грошей, дедалі частіше намагаються грати на емоціях…

12.04.2025

Mercedes зніме з виробництва дві моделі та розірве тривале партнерство

Mercedes позбавиться двох моделей і завершить багаторічне партнерство. Портал Automobilwoche з'ясував: 2026 стане останнім для…

12.04.2025

Фахівець розповів, які весняні процедури обов’язково потрібно зробити для авто

Після різкого похолодання водіям варто уважно оглянути свій автомобіль перед початком теплого сезону. Особливу увагу…

12.04.2025