Авто

Назвали найбільш проблемні кросовери

Share

Надійність уживаного автомобіля багато в чому залежить від того, як він експлуатується і обслуговується, що в 99% випадків залишається загадкою. Західним чартам теж не можна дуже довіряти. Більшість з них грунтується на опитуваннях клієнтів. І навіть дослідження німецького TUV, що працює з величезною базою автомобілів, не завжди варто брати до уваги, тому що вони не розрізняють пошкодження щіток склоочисника і пошкодження коробки передач. Тому консультанти з Fifth Wheel взяли за основу докладний звіт німецької асоціації, але виділили з нього ті моделі, в яких найбільш часто зустрічаються серйозні і дорогі для ремонту пошкодження.

Однак майте на увазі, що «найбільш ненадійний» не означає, що авто гарантовано вийдуть з ладу на другому тижні після їх покупки. Навіть в найгірших моделях звіту TUV з’являються серйозні проблеми тільки в 20% випадків. Таким чином, ви можете взяти будь-яку машину з цього списку і без проблем їздити на ній. Тут вже буде питання удачі і обслуговування.

Nissan Qashqai I

Qashqai, вироблений в Великобританії, ніколи не був одним з найнадійніших автомобілів. Проблемними тут в основному є бензинові агрегати – 1.6 (HR16DE) і особливо 2.0 (MR20DE). В обох випадках сальники часто заклинюють через накипу, особливо коли автомобіль рухається в основному в міському режимі. Дуже ризикованою версією є двигун 1.6 з коробкою варіацій Jatco JF015E, яка часто починає доставляти проблеми після 20 000 км. У дволітрового двигуна після 80-100 тис. Км ремінь ГРМ натягується, а після п’ятого року дуже часто помічаються течі знизу картера.

Kia Sportage

Незважаючи на те, що кросовер Kia користується великим попитом через вражаючий дизайн, він регулярно знаходиться в нижній частині рейтингів надійності в Німеччині. Нарікань багато – АКПП, амортизатори і кермові системи, наприклад, виходять з ладу набагато частіше, ніж зазвичай. Багато компонентів підвіски мають низький ресурс, тому вимагають постійного контролю.

Volkswagen Tiguan

Кросовер VW першого покоління потрапив до рейтингу тільки з однієї причини – це ранні версії 1,2-літрового двигуна TSI. Ці малогабаритні агрегати не люблять їздити на короткі відстані в холодну погоду – типова для міських господарів експлуатація призводить до швидкого зносу циліндро-поршневої групи. Через велику витрату масла потрібно часта заміна свічок запалювання.

І в авто є проблеми з 7-ступінчастим автоматом DSG. У моделі 2009-2011 з більш великими двигунами слабким місцем є натягувач ланцюга приводу ГРМ, який розслабляється задовго до того, як сама ланцюг витратить свій ресурс.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Skoda Space готують до дебюту: електромобіль тестують у морозних умовах

Після успішного запуску електромобіля Elroq, компанія Skoda активно працює над новим проектом у своєму портфоліо…

23.02.2025

Автомеханік розповів, навіщо потрібні робот та варіатор, якщо є автомат

Автоматична коробка передач значно спрощує керування автомобілем, особливо в умовах міського трафіку. Вона не лише…

23.02.2025

У Tesla Cybertruck виявлено новий критичний недолік

Кілька власників Tesla Cybertruck повідомили про небезпечні випадки, коли металеві панелі кузова відривалися під час…

22.02.2025

Mercedes-Benz анонсувала оновлення седана S-Class у 2026 році

Представницький седан Mercedes-Benz S-Class наступного року очікує на велике оновлення. Про це повідомив сам німецький…

22.02.2025

Складено ТОП-10 надійних авто, які проїдуть понад 300 тис. км

Експерти TopSpeed назвали 10 найнадійніших автомобілів, здатних без проблем проїхати понад 320 тис. км. Хто…

22.02.2025

BMW анонсувала нові технології для своїх автомобілів

На заході Tech Days у Ландсхуті марка BMW поділилася першими подробицями щодо розробки нових електричних…

22.02.2025