Компанія Renault дещо здивувала незвичайним розташуванням клаксона. Зараз більшість виробників мають у своєму розпорядженні його на кермі по всій площі подушки безпеки. Однак у ранніх версій Renault звуковий сигнал буде видаватися після натискання на кнопку на торці подрулевого перемикача.
Також в деяких машинах французьких брендів дуже оригінально підійшли до розташування кнопок обігріву крісел. Замість звичного розташування на передній панелі поруч з кліматичною системою іноді їх побачити на кріслах біля підстави подушок. Компанія Mercedes-Benz в своїх ранніх моделях примудрялася поставити на місце важеля перемикання передач автоматичної трансмісії додаткове крісло – з цим обов’язково треба ознайомитися перед покупкою таких старих машин.
Окремі моделі Chevrolet пропонували власникам ножний «ручник», який розташовується зліва від водія. При натисканні на таку педаль з досить великим зусиллям він фіксує гальма. Для деактивації цієї функції передбачений спеціальний важіль.
Дуже оригінально підійшли до датчиків парковки в компанії Cadillac – на деяких авто при виникненні перешкоди ззаду в районі попереку водійського крісла з’являється вибросигнал. А якщо близькість перешкоди збоку, то дія вібрації можна відчути в районі стегна.
Реклама