ТОП-10 дизельних авто 2021 року

0
923

Продажі дизельних автомобілів невпинно падають і деякі автомобільні компанії навіть відмовилися від двигунів на тяжкому паливі – кажуть, випускати їх далі стає нерентабельно. Можливо, можливо… Зараз екологічні норми в ЄС роблять неможливим випуск дизельних моторів такими, якими вони були раніше. З другого боку, на даний момент дизелі є найбільш чистими, ніж коли-небудь іще. Вочевидь, і цього недостатньо.

Тим не менше, дизель все ще відіграє суттєву роль на європейському ринку. Завдяки суттєвій економії палива та меншим викидам CO2 порівняно з бензиновими автомобілями, дизель вибирають покупці великих машин, які, крім того, долають значні пробіги. Плавна і майже моментальна тяга дизеля справді підкуповує, зокрема, при далеких поїздках.

Враховуючи це, співробітники видання Auto Express підібрали 10, на їх думку, найбільш вартих уваги дизельних моделей, які можна придбати у 2021 році. Вони пропонують чудове поєднання низьких експлуатаційних витрат і відмінних характеристик.

BMW 3 series (320d)

BMW повернула останньою 3 серією у форму, зменшивши вагу моделі на 55 кг (мова про 320d), покращивши динамічні показники та додавши вражаючий набір бортових технологій. Саме 320d є найбільш популярним вибором серед 3 серії, оскільки 190-сильний агрегат є і економічним, і дуже навіть тяговитим.

Skoda Octavia 2.0 TDI

2,0-літровий дизельний двигун на Октавії має три версії: потужністю 114 к.с., на 150 к.с. або шалений 2.0 TDI на 200 к.с. Останній варіант пропонується тільки з повним проводом.

Всередині Оксавія радує салоном з великим запасом простору для пасажирів. Багажник також має вражаючий розмір, об’єм його становить 600 літрів навіть при неопущених задніх сидіннях.

Ford Kuga

Kuga доступна з 2,0-літровим дизельним двигуном EcoBlue, який також укомплектований 48-вольтовим стартер-генератором. Така система називається «м’яким гібридом». Куга м’яка у широкому сенсі цього слова, ви помітите різницю тільки тоді, коли будете зупинятися: система дозволить двигуну вимкнутись раніше, ніж зазвичай, тим самим економлячи паливо. Середня витрата палива цієї версії дорівнює 4.25 л/100 км, прискорення 0-100 км/год – за 11 секунд. В цілому, чудовий баланс між продуктивністю та ощадливістю.

Mercedes-Benz E-class (E300 de)

Мерседес – єдиний, хто пропонує підзарядний гібрид на основі дизельного авто. Звучить така комбінація незвично, а крім того, налаштовує на очікування якоїсь нечуваної ощадливості. E 300 de розганяється з нуля до 100 км/год за 5,9 с, працюючи так гладко, наскільки ви очікували від автомобіля зі значком Mercedes. При цьому німці заявляюсь витрати палива у змішаному циклі на рівні 1.4 л/100 км, що, звичайно, є дещо оптимістичним поглядом на справу, але в цілому дає зрозуміти потенціал цієї моделі.

Читайте також  Топ-5 найнадійніших автомобілів вартістю до $ 2000

Volvo XC60

У своєму класі середньорозмірних кросоверів преміум-категорії Вольво XC60 є настільки хорошим продуктом, наскільки це можливо. Шик та комфорт – головні атрибути шведської моделі, вони постають з прекрасного вишуканого салону, практичності рішень і компоновки в цілому, широкої лінійки двигунів. Власне, дизель B4 – це найвигідніший з точки зору економічності агрегат. Volvo заявляє, що економія палива становить 4,75 л/100км, тоді як 194 к.с. з легкістю притиснуть вас до спинки сидіння, за необхідності.

Renault Megane

Рено Меган 4-го покоління уже пережив рестайлінг, отримав рідкокристалічну панель приладів, нову систему мультимедіа R-link, вертикальної компоновки, нові опції і виконання, але його істинні достоїнства нікуди не щезли. Він елегантно виглядає, елегантно їде і добряче економить ваші гроші, зокрема, з мотором 1.5 dCi, що розвиває 115 к.с. Дуже приємний у всьому автомобіль.

Mercedes-Benz S-class (S350)

223-й Мерседес може бути і бензиновим, і дизельним, і гібридним. Формально, останній варіант є найекономічнішим, але гібридна силова установка не так підходить представницькій моделі, як класичний дизель V6. 3.0-літровий твін-турбо мотор є надзвичайно плавним у роботі, а прискорює повнорозмірний седан до 100 км/год за якихось 6 секунд – справжній подвиг для машини масою майже 2 тонни. Тим не менше, якщо їхати обережно, можна досягнути заповітних 4.52 л/100 км.

Land Rover Discovery Sport

Якщо ви плануєте їздити не тільки по асфальту та хоч іноді возити в машині більше 3 осіб, Discovery Sport буде цікавий вам своїм поєднанням видатних (в межах класу) позашляхових якостей, хорошої геометрії та, відтепер, сучасного інтер’єру з добротними матеріалами. Всі DS-и стандартно повнопривідні, з 9-ступеневим «автоматом», лінійка дизельних моторів включає 2.0-літрові агрегати потужністю 150, 163, 180, 204 та 240 к.с.

BMW 5 series (520d)

На 520d припадає величезна частка продажів 5-ї серії, і не важко зрозуміти, чому: 2,0-літровий дизельний двигун потужністю 190 к.с. дає 520d розгінну динаміку на рівні «гарячих хетчбеків», а саме час 7,5 секунди 0-100 км/год. Ще більш вражаючою є економія палива, досягнута додаванням 48-вольтової м’якої гібридної системи (стартер-генератора): 3.9 л/100 км.

Alfa Romeo Giulia

Середньорозмірний седан Giulia наробив добряче шуму, коли з’явився п’ять років тому, дивуючи своєю першокласною керованістю та сексуальним зовнішнім виглядом, що внесло деякі зміни в сектор преміум-седанів D-сегменту.

Дизель 2.2 Multijet випускається у двох варіантах – 160 і 180 к.с., з ними доступна або 6-ступенева механічна коробка передач, або 8-діапазонний «автомат» ZF.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.