В останні роки українці активно вибирають дизельні автомобілі. Особливо «дизель» цікавий для тих, хто живе за межами великих міст і щодня подорожують на великі відстані.
Однак не всі дизельні автомобілі надійні, тому автомобільні експерти склали топ-5 найбільш проблемних дизельних двигунів.
Ці агрегати відрізнялися надмірною складністю конструкції і багатьма компонентами, схильними до пошкоджень.
Найчастіше ламається саморегулюючі шестерні газорозподільного механізму, які занадто швидко зношуються, і в результаті чого частки металу потрапляють в масло.
Масляний насос також має ряд недоліків, особливо щодо редукційного клапана і швидкості зносу приводного вала. В результаті двигун починає страждати від масляного голодування, підшипники колінчастого вала передають багаж, і в кінцевому підсумку двигун блокується.
Де встановлювався:
1996-2000 Renault Safrane
1994-2001 Renault Laguna I
1996-2001 Renault Espace III
2001- Renault Espace IV
2001-2009 Renault Vel Satis
2001-2003 Renault Avantime
2002-2006 Renault Laguna II
1999-2003 Renault Master II / Opel Movano I
2001-2011 Renault Trafic II / Opel Vivaro
Найчастішою причиною неприємностей є блок електронного паливного насоса PSG16, поломка в якому зазвичай відбувається через перегорів транзистора. В іншому сама помпа Bosch VP44 більш надійна і ремонтопригодна.
Через передчасний знос ущільнень в паливо може потрапити масло або надлишок повітря.
Ланцюг ГРМ має ресурс не менше 300 000 кілометрів. Однак часто трапляється, що вихрові клапани ламаються і їх фрагменти потрапляють в двигун, що має дуже неприємні наслідки. Через це потрібен періодичний контроль клапанів, часто міняти масло і прокладки.
Де встановлювався:
Opel Astra 1998-2004
Opel Signum 2003-2005
Opel Vectra 1999-2002
Opel Vectra 2002-2005
Opel Zafira 1999-2003
Opel Zafira 2003-2005
SAAB 9-3 1998-2002
SAAB 9-3 2002-2007
Найсерйозніша і поширена проблема цього двигуна пов’язана з масляним насосом. Він працює за рахунок обертання короткого балансування вала. Однак вже через сто тисяч кілометрів з’єднання починає зношуватися, вал крутиться, і насос перестає подавати масло, що ні до чого доброго не приводить.
У деяких серійних автомобілях в період з 2004 по 2008 рік були дефекти металу головок циліндрів, і не виключена поява тріщин. Опорні шийки балансувальних валів зазвичай зношуються дуже швидко.
Турбіна Garrett GT1749VA має змінну геометрію, але може заклинювати, що призводить до помітної втрати потужності. У таких випадках необхідно замінити весь компресор.
Де встановлювався:
VW Caddy
Volkswagen Golf
VW Jetta
Volkswagen Passat
Audi A3
Audi A4
Audi A6
Skoda Octavia
Skoda Superb
Volkswagen Sharan
SEAT Alhambra
SEAT Altea
SEAT Leon
SEAT Toledo
Перша проблема – це ланцюг ГРМ. У компанії повідомляли, що ланцюг прослужить весь життєвий цикл агрегату, але на ділі вийшло, що вона занадто часто простягає до 100 000 км, а то і до 50 000. Ще один проблемний компонент – це вихрові клапани у впускному колекторі. Клапани можуть повністю покритися кіптявою і створити ускладнення.
Агрегат також дуже чутливий до перегріву, коли між 2-м і 3-м циліндром можуть утворитися тріщини.
В цілому це хороший мотор, ресурс якого, проте, багато в чому залежить від сумлінного обслуговування.
Де встановлювався:
BMW 116d / 118d / 120d / 123d / 125d E87 / F20
BMW 225d F22
BMW 316d / 318d / 320d / 325d E90 / F30
BMW 418d / 420d / 425d F32
BMW 518d / 520d / 525d E60 / F10
BMW X1 E84
BMW X3 E83 / F25
BMW X5 F15
BMW 520d GT F07
Міні Купер SD
Найбільш часті проблеми – прогорання фільтра сажі і недостатня герметичність паливопроводів. Форсунки заховані під клапанною кришкою, і контролювати їх стан і помітити скупчення накипу складно. Якщо шайби перегоріли, гази проникають крізь них, накопичуються під кришкою і змішуються з маслом.
Система вприскування Common Rail від Denso, що працює на 1800 бар, досить надійна – але в разі поломки ціна за кожен ремонт чимала. І не на кожній станції техобслуговування візьмуться за таку роботу.
Де це встановлювався?
Три покоління цього агрегату (RF2002, RF2005 і RF2007) проводилися в період з 2002 по 2008 рік і встановлюються в Mazda 3, Mazda 5, Mazda 6 і Mazda MPV.
У 2008 році двигун був модернізований і збільшений до 2,2 літра робочого об’єму, а тиск уприскування було збільшено до 2000 бар. Цей двигун використовується в моделях 3, 5, 6 і CX-7.
Toyota анонсує рестайлінг Corolla Cross модельного року 2025, представляючи нові кольори та тонкі доопрацювання. Ексклюзивний…
Українські дороги вже почали активно посипатись реагентами для боротьби з ожеледицею. Однак поєднання солі, хімічних…
Автовиробник Nissan повідомив, що перебуває в пошуках іншого власника акцій замість французької Renault, яка володіє…
Набір опцій в автомобілях сильно відрізняється залежно від марки, моделі та року виробництва. Деякі функції…
Деякі автовласники вважають, що міняти рідину охолодження не потрібно. Вона використовується для запобігання перегріву системи,…
Ford Puma Gen-E можна дізнатися по заглушці спереду і скромнішим повітрозабірникам, а також злегка зміненому…
Leave a Comment