Як би не лякали українських водіїв за порушення правил дорожнього руху, все одно фіксуються численні випадки. При чому, статистика не сильно знизилася. Особливо це стосується керування транспортного засобу в стані алкогольного сп’яніння. Як зміняться штрафи за це адміністративне порушення обговорювалося в програмі “Стінка на стінку”, відео опубліковане в YouTube.
У парламенті 16 лютого був прийнятий законопроєкт №2695, що посилює відповідальність водіїв за водіння напідпитку. Зараз цей документ направлений на підпис президенту України та в разі його прийняття, штраф за це порушення зросте.
Наразі мінімальний штраф водієві, якого вперше патрульні помітили керуючим під впливом алкоголю становить 10 200 гривень.
Після того як Володимир Зеленський його підпише, штраф зросте до 17 тисяч гривень. Також такому порушнику загрожуватиме позбавлення водійських прав на один рік.
Якщо протягом року водій знову буде спійманий за кермом нетверезим, сума вже складе вдвічі більше – 34 тисячі гривень. У такому випадку, порушнику ще три роки буде заборонено керувати транспортним засобом.
У разі, якщо вже буде зафіксовано і третє подібне порушення, тоді вже доведеться заплатити 52 тисячі. При цьому, такому громадянину не тільки на 10 років доведеться розпрощатися з водійськими правами, але його автомобіль ще й конфіскують.
Також згідно з новими правилами, якщо водій відмовляється проходити перевірку на наявність алкоголю або наркотиків в крові, його мають право оштрафувати на 40 800 гривень.
Експерти вважають, що не так водіїв лякають штрафи, як момент виявлення порушення і те, що його особистість дізнається громадськість.
Ті, хто буває за кордоном, схвалюють таке посилення покарання. Крім того, деякі виступають за вибіркові перевірки водіїв на наявність алкоголю в крові. У Швеції в рік проводиться 2,5 мільйона подібних перевірок, тоді як в Україні тільки хочуть ввести таке правило.
Щої осені автолюбителі знову задаються одним і тим самим питанням: коли саме варто "переобувати" машину?…
Автомобільна культура в нашій країні має відносно молоде коріння, навіть незважаючи на те, що радянські…
У Європі тривають попередні випробування чотириколірного світлофора, який має допомогти впоратися з потенційними викликами дорожнього…
Інститут страхування безпеки дорожнього руху (IIHS) продовжує встановлювати стандарти краш-тестів і рейтингів безпеки. Нижче наведено…
За словами експерта, для вибивання скла потрібні тверді предмети та удари у певні місця -…
Надто дешеві автомобільні шини можуть почати руйнуватися та кришитися вже після 10 тисяч кілометрів пробігу.…
Leave a Comment