Статті

Скільки коштує заряджати електрокар в Україні: ​​​​​​​порівняння Nissan та Tesla

Share

Суперечки про вигоду або невигоду електромобілів тривають із моменту появи останніх у світі. Дехто вважає, що на них витрачається менше грошей, ніж на машини з ДВЗ, а дехто навпаки.

Власники “зелених” моделей заявляють, що електроенергія дешева і заправляти нею авто вигідніше. Щоб перевірити це і визначити витрати на електрокари, сайт auto.bigmir.net порахував, у скільки обійдеться зарядка двох найпопулярніших електромобілів в Україні – Nissan Leaf та Tesla Model S.

Нині тариф на електроенергію в Україні становить 1,68 грн за кВт-год. Для того щоб правильно розрахувати вартість зарядки електрокара, потрібно врахувати, що під час заряду втрачається близько 30% енергії.

Nissan Leaf має батарею 24 кВт-год. Повністю заряджених акумуляторів йому вистачає на близько 200 км. Від домашньої розетки він заряджається приблизно 8 годин. Відповідно повна зарядка обійдеться в 24 × 1,68 × 1,3 = 52,4 гривні. При цьому витрата на 100 км у Nissan Leaf становить 10,5 кВт-год (в еквіваленті 17,64 гривні).

Для порівняння, на найекономніші малолітражки в Україні, які споживають близько 3-4 літрів палива на 100 км, витрачається близько 87-116 грн (якщо вартість 95 бензину 29 грн/літр).

Tesla Model S оснащена батареєю 75 кВт-год. Із повним зарядом вона здатна проїхати 500 км. Від домашньої розетки автомобіль заряджається приблизно 25 годин. Зарядка авто від домашньої розетки обійдеться в 75 × 1,68 × 1,3 = 163,8 грн. На 100 км воно споживає приблизно 6,5 кВт або ж 14,2 гривні.

Заряджати можна і від спеціальних зарядних станцій. Через це зростає вартість зарядки, але і швидкість. Залежно від потужності зарядки ціни трохи варіюються:

  • 50 кВт – ціна 9 грн/кВт-год;
  • 40 кВт – 4 грн/хв;
  • 22 кВт – ціна 4,5 грн/кВт;
  • 20 кВт – 2 грн/хв;
  • 10 кВт – 1 грн/хв.

Так, “заправити” Model S на зарядці потужністю 50 кВт із нуля, обійдеться у 75 х 9 = 675 грн, а сама зарядка займе близько 2 годин.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Небезпечні автотовари: які аксесуари краще не тримати в машині

Аксесуари для автомобілів, хоч і додають якоїсь стильності та зручності, можуть бути справжнім головним болем,…

18.01.2025

Як швидко відігріти замерзлий бачок: корисні поради для водіїв взимку

При низьких температурах рідина склоомивача в бачку автомобіля може замерзнути, що унеможливлює очищення лобового скла.…

18.01.2025

Електричний BMW M3 на платформі Neue Klasse: нові шпионські фото

Нещодавні шпигунські знімки підтверджують, що електричний BMW M3 адаптує кілька стильових елементів концепту Vision Neue…

18.01.2025

Чи потрібно оновлювати старе посвідчення водія на сучасне пластиков

Чи потрібно водіям обмінювати старе посвідчення водія з простими категоріями на нове, де вони розділені,…

18.01.2025

KIA розпочала тести свого нового електрофургона (ФОТО)

Електричний фургон KIA PV5 Turismo, що має дебютувати у 2025 році, нещодавно потрапив на шпигунські…

18.01.2025

Mercedes-AMG втрачає шанувальників V8 під час переходу на електромобілі

Mercedes -AMG стикається з непростим завданням: зберегти баланс між інноваціями та очікуваннями своїх лояльних клієнтів.…

18.01.2025