Статті

Скільки коштує заряджати електрокар в Україні: ​​​​​​​порівняння Nissan та Tesla

Share

Суперечки про вигоду або невигоду електромобілів тривають із моменту появи останніх у світі. Дехто вважає, що на них витрачається менше грошей, ніж на машини з ДВЗ, а дехто навпаки.

Власники “зелених” моделей заявляють, що електроенергія дешева і заправляти нею авто вигідніше. Щоб перевірити це і визначити витрати на електрокари, сайт auto.bigmir.net порахував, у скільки обійдеться зарядка двох найпопулярніших електромобілів в Україні – Nissan Leaf та Tesla Model S.

Нині тариф на електроенергію в Україні становить 1,68 грн за кВт-год. Для того щоб правильно розрахувати вартість зарядки електрокара, потрібно врахувати, що під час заряду втрачається близько 30% енергії.

Nissan Leaf має батарею 24 кВт-год. Повністю заряджених акумуляторів йому вистачає на близько 200 км. Від домашньої розетки він заряджається приблизно 8 годин. Відповідно повна зарядка обійдеться в 24 × 1,68 × 1,3 = 52,4 гривні. При цьому витрата на 100 км у Nissan Leaf становить 10,5 кВт-год (в еквіваленті 17,64 гривні).

Для порівняння, на найекономніші малолітражки в Україні, які споживають близько 3-4 літрів палива на 100 км, витрачається близько 87-116 грн (якщо вартість 95 бензину 29 грн/літр).

Tesla Model S оснащена батареєю 75 кВт-год. Із повним зарядом вона здатна проїхати 500 км. Від домашньої розетки автомобіль заряджається приблизно 25 годин. Зарядка авто від домашньої розетки обійдеться в 75 × 1,68 × 1,3 = 163,8 грн. На 100 км воно споживає приблизно 6,5 кВт або ж 14,2 гривні.

Заряджати можна і від спеціальних зарядних станцій. Через це зростає вартість зарядки, але і швидкість. Залежно від потужності зарядки ціни трохи варіюються:

  • 50 кВт – ціна 9 грн/кВт-год;
  • 40 кВт – 4 грн/хв;
  • 22 кВт – ціна 4,5 грн/кВт;
  • 20 кВт – 2 грн/хв;
  • 10 кВт – 1 грн/хв.

Так, “заправити” Model S на зарядці потужністю 50 кВт із нуля, обійдеться у 75 х 9 = 675 грн, а сама зарядка займе близько 2 годин.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

В Україні доповнили перелік причин для позбавлення водійських прав

Не так давно в Верховній Раді з'явився законопроєкт, який має на меті зробити покарання за…

22.11.2024

Чому водіям в тумані слід вимикати дальнє світло та відкривати вікна

Коли потрапляєш у туман, просто нічого не видно. Відчуття таке, ніби ти їдеш у молоці,…

22.11.2024

Водіям пояснили, за яких умов автомобілі стають невидимими для камер

Багато автовласників, отримуючи при порушенні правил нечіткі знімки з дорожніх камер, помилково вважають, що вони…

22.11.2024

Прості способи швидко оцінити якість бензину

Зараз, коли ціни на бензин просто зашкалюють, а грошей у багатьох не вистачає, на ринку…

22.11.2024

Наступний BMW M3 отримає універсальну версію

BMW M3 готується до повернення у сьомому поколінні, пропонуючи вибір між класичним рядним шестициліндровим двигуном…

22.11.2024

Як зберігати шини без дисків, щоб вони служили довше

Шини псуються не тільки від їзди, а й від того, як їх зберігати. Якщо зробити…

22.11.2024