Статті

Скільки коштує заряджати електрокар в Україні: ​​​​​​​порівняння Nissan та Tesla

Share

Суперечки про вигоду або невигоду електромобілів тривають із моменту появи останніх у світі. Дехто вважає, що на них витрачається менше грошей, ніж на машини з ДВЗ, а дехто навпаки.

Власники “зелених” моделей заявляють, що електроенергія дешева і заправляти нею авто вигідніше. Щоб перевірити це і визначити витрати на електрокари, сайт auto.bigmir.net порахував, у скільки обійдеться зарядка двох найпопулярніших електромобілів в Україні – Nissan Leaf та Tesla Model S.

Нині тариф на електроенергію в Україні становить 1,68 грн за кВт-год. Для того щоб правильно розрахувати вартість зарядки електрокара, потрібно врахувати, що під час заряду втрачається близько 30% енергії.

Nissan Leaf має батарею 24 кВт-год. Повністю заряджених акумуляторів йому вистачає на близько 200 км. Від домашньої розетки він заряджається приблизно 8 годин. Відповідно повна зарядка обійдеться в 24 × 1,68 × 1,3 = 52,4 гривні. При цьому витрата на 100 км у Nissan Leaf становить 10,5 кВт-год (в еквіваленті 17,64 гривні).

Для порівняння, на найекономніші малолітражки в Україні, які споживають близько 3-4 літрів палива на 100 км, витрачається близько 87-116 грн (якщо вартість 95 бензину 29 грн/літр).

Tesla Model S оснащена батареєю 75 кВт-год. Із повним зарядом вона здатна проїхати 500 км. Від домашньої розетки автомобіль заряджається приблизно 25 годин. Зарядка авто від домашньої розетки обійдеться в 75 × 1,68 × 1,3 = 163,8 грн. На 100 км воно споживає приблизно 6,5 кВт або ж 14,2 гривні.

Заряджати можна і від спеціальних зарядних станцій. Через це зростає вартість зарядки, але і швидкість. Залежно від потужності зарядки ціни трохи варіюються:

  • 50 кВт – ціна 9 грн/кВт-год;
  • 40 кВт – 4 грн/хв;
  • 22 кВт – ціна 4,5 грн/кВт;
  • 20 кВт – 2 грн/хв;
  • 10 кВт – 1 грн/хв.

Так, “заправити” Model S на зарядці потужністю 50 кВт із нуля, обійдеться у 75 х 9 = 675 грн, а сама зарядка займе близько 2 годин.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Водіям пояснили, як вони пошкоджують двигун, перевіряючи масло на щупі

Багато автолюбителів звикли самостійно контролювати рівень технічних рідин у своєму авто та доливати їх за…

30.06.2025

Як уникнути незаконного штрафу за несправні гальмівні сигнали

Досить часто українські водії стикаються з незаконними штрафами, які виписуються через необізнаність автовласників щодо своїх…

30.06.2025

Новий Dacia Duster стане електричним, але збереже легендарний повний привід

Dacia офіційно підтвердила плани випустити електричну версію свого популярного кросовера Duster, зберігаючи його відому позашляхову…

30.06.2025

Штраф за непристебнутий ремінь: що треба знати кожному водієві

Статистика свідчить, що менше половини українських водіїв користуються ременями безпеки під час поїздок, тим самим…

30.06.2025

Автоюрист назвав типові помилки водіїв при спілкуванні з поліцією

У багатьох українських водіїв сформувався стійкий рефлекс: якщо поліція зупинила - потрібно виходити з авто,…

30.06.2025

ТОП-5 авто, які проїдуть пів мільйона без капремонту

У сучасному світі небагато автомобілів здатні без капітального ремонту легко подолати пів мільйона кілометрів. Проте…

30.06.2025