Білий колір автомобіля визнаний найбільш вигідним для продажу

Час читання: < 1 хв.
0

За статистичними даним, найпопулярніший колір машин в Україні – це білий. Згідно з інформацією від виробника автомобільних лаків і фарб Axalta, 33% автомобілів в нашій країні мають білий колір кузова, 16% – сірий, 13% – сріблястий, 12% – чорний і 11% – бежевий / коричневий. Тобто, на зазначені відтінки припадає 85% всіх машин.

«Природно, продати автомобіль білого кольору буде простіше, тому що такий колір розглядатимуть як мінімум третина потенційних покупців. А ось якщо ви купили собі зелену машину, то нею зацікавляться лише 2% », – повідомляє експерт. Так, щоб продати автомобіль з непопулярним кольором кузова за ті ж гроші, власнику потрібно або чекати свого покупця довше, або, щоб прискорити продаж, доведеться зробити знижку, яка за «невдалий» відтінок кузова може доходити до 15% від вартості аналогічних машин популярних кольорів .

При цьому експерт зазначає, що при виборі машини покупець, в першу чергу, звертає увагу на марку, комплектацію, технічний стан (якщо це старий автомобіль), а також поєднання «ціна-якість».

Реклама

«Колір кузова теж важливий для водія – це ще один спосіб виділитися з натовпу, але не можна сказати, що він завжди грає ключову роль у виборі тієї чи іншої моделі», – повідомляють фахівці. 

Крім того, зазначається, що всередині кожної марки простежуються свої тенденції щодо вибору кольору. Так, в минулому році велика частина машин брендів Hyundai , Volkswagen і  Mitsubishi були продані в білому кольорі. При цьому в преміум-сегменті був зафіксований високий попит на класичний чорний колір. Мова йде про такі бренди, як Cadillac , Chevrolet , Audi , а також Jaguar Land Rover і  Volvo .

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!