Авто

Електричний кросовер Renault за $ 9 000 протестували на українських дорогах

Share

Електричний кросовер Renault випробували на українських дорогах.

YouTube-канал teslaservice.kiev, який спеціалізується на оглядах електромобілів, провів тест-драйв одного з найцікавіших новинок останніх років – псевдокроссовера Renault City K-ZE.

Головний козир цього авто – низька вартість. Його виробляють в Китаї і продають там же за ціною від 8 800 до 10 200 доларів.

Renault City K-ZE є ексклюзивом для ринку Піднебесної, однак недавно цей автомобіль стали невеликими партіями завозити в Україну сірі дилери. Знову-таки, через низьку ціну, хоча в нашій країні за нього просять вже на порядок більше (що, в принципі цілком логічно, враховуючи вартості доставки, реєстрації і заробіток самого продавця) – від $ 12,5 до 15 тисяч. Втім, і за такі гроші електрокросс не втрачає своєї привабливості.

І ось один з таких Renault City K-ZE команда teslaservice.kiev випробували в Одесі. На машині по черзі проїхалися двоє ведучих, і кожен з них виділив як позитивні, так і негативні моменти. І навіть – просто дивні.

Перше, що відзначили ютубери – розміри машини. Вона схожа на Дастер, але значно менше нього. При цьому компактні розміри в парі з динамічним мотором забезпечують електрокару хорошу грайливість і маневреність. Підвіска у Renault City K-ZE м’яка, не дивлячись на те, що це строго компактний сіті-кар (найчастіше ж підвіски на таких машинах роблять жорсткими).

Максимальна швидкість Renault City K-ZE – під 100 км / ч. До 80 км / год автомобіль їде без будь-яких проблем – рівно, акуратно. Ємність батареї становить 27 кВтг, і по паспорту її вистачає на 270 км пробігу по циклу WLTP. Ця методика застаріла, вона істотно завищує запас ходу, що і підтвердив тест блогерів – після трьох годин безперервної їзди з пічкою по місту і при температурі повітря в 0 градусів залишився запас ходу склав 80 км. Тобто, в реальності на одній «заправці» електрокар Рено, за словами фахівців teslaservice.kiev, проїжджає близько 130 км.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Renault

Останні записи

Руйнуємо стереотипи: 5 міфів про надійність двигунів, які час забути

Досвідчені автовласники переконані, що знають, яким має бути двигун, щоб він прослужив довго. Враховують вони…

26.12.2024

В поліції розповіли, як зберегти видимість при засліпленні фарами

З настанням довгих зимових ночей водіння перетворюється на справжній виклик. Особливо коли йдеться про засліплення…

26.12.2024

Чому лобове скло може тріснути взимку: основні причини

Існує багато способів очищення замерзлого лобового скла, але не всі з них безпечні для вашого…

25.12.2024

Готуємося до зимових поїздок: три основні поради для водіїв

З початком свят кількість машин на дорогах зменшується, але це не означає, що поїздки стають…

25.12.2024

Toyota Tundra 2025 отримала вищу оцінку безпеки IIHS

Новий пікап Toyota Tundra 2025 завоював престижну нагороду Top Safety Pick+ від американського Страхового інституту…

25.12.2024

Як швидка зарядка вплинула на батарею Tesla за 250 тисяч км пробігу

Вважається, що швидка зарядка здатна наводити акумулятори електрокарів у непридатність досить швидко, але нещодавно власник…

25.12.2024