Просто шаленими темпами до нас везуть електромобілі. Лише торік українці придбали майже 7,5 тис. електрокарів. А загалом в країні їх вже близько 30 тис.
Причому їх власники запевняють, що не страшні їм ні заметілі, ні ожеледь, ні навіть люті морози. Попри гори не почищеного снігу – вони і далі опановують українські дороги.
Та й їздити на такому авто не лише економно, а й модно. Навіть президент часто записує свої відеозвернення за кермом американської Tesla.
Новенький електромобіль – це як нова електронна іграшка чи смартфон. І не лише тому, що заряджається від розетки або ж підключаєтеся до інтернету. Просто має безліч додаткових забавок для свого власника.
Поставити на парковку або у гараж, чи просто рухатись містом – автівка може без водія.
Українці купують електромобілі переважно не першої свіжості. Однак в Україні ремонтувати биті авто – вже давно не проблема, – стверджує власник станції техобслуговування електромобілів Кирило Антонець.
Український зиск в цьому цілком очевидний. Адже якщо на аукціоні в США Tesla можна купити за $15-20 тис., що з ремонтом вийде десь $30-50 тис. То нове авто коштує $100 тис., головне, щоб із батареєю все було добре.
Все це за умов, що автівка не була в ДТП. А таких серед Tesla – у нас майже немає. Тож батарея – чи не головна проблема поставарійних електрокарів, бо коштує вона від $10 тис.
На морозі електромобіль зменшує свій пробіг до 40%. Чим швидше їдеш – тим швидше авто розряджається. Плюс світло, обігрів, все це забирає багато енергії.
Інколи навіть вимикати доводиться, аби доїхати додому. Найбільше претензій, кажуть фахівці, до лідера українського ринку – популярного Nissan Leaf першої серії.
Ще один недолік – де заряджати авто. У декого є, принаймні, власний гараж. Інші – проводять розетки у паркінг.
Крім того, в нас одиниці швидкісних суперчарджерів, які за 40 хвилин можуть зарядити авто. А тому якщо Києвом пересуватися зручно, то далі Житомира не поїдеш. Не кажучи вже про Одесу.
Та поки електрокари лише завойовують Україну, у світі їм наступають на п’ятки авто на водневому паливі. Причому перші дві водневі автівки з’явилися вже й у нас.
На перший погляд – це звичайнісінький автомобіль. От тільки їздить не на бензині, дизелі чи газу. Та й з вихлопної труби йде не дим, а вода.
Вода не технічна, а навіть питна, – стверджує перший в Україні власник такої машини Євген Шкода.
В управлінні ж, каже, автівка йому чимось нагадує електричку. Шумоізоляція, запевняє, краща, ніж у Tesla, а морозів і взагалі не боїться.
І все ж в Україні такі машини поки екзотика. Та й жодної АЗС, де заправитись воднем в нас немає. Тож конкурентами на автошляхах на відміну від електричних у нас вони точно не стануть. Хоча змагатися з дизельними та бензиновими доведеться ще багато років.
Попри це, електрокарів на українських дорогах з року в рік стає все більше. І не лише вживаних, а й нових.
Будівництво електрозаправок в Україні
Україна підтримуватиме розвиток мережі швидкісних електрозаправок на основних автошляхах з Києва до Львова, Одеси та Дніпра на державному рівні.
Про це повідомив міністр інфраструктури Владислав Криклій під час форуму Україна 30. Інфраструктура.
За словами міністра, наразі в Україні є 11 операторів зарядних станцій, з яких три мають власне виробництво станцій змінного і постійного струму.
Деякі автовласники вважають, що міняти рідину охолодження не потрібно. Вона використовується для запобігання перегріву системи,…
Ford Puma Gen-E можна дізнатися по заглушці спереду і скромнішим повітрозабірникам, а також злегка зміненому…
У сучасних реаліях новий автомобіль не вийде купити, навіть маючи на руках мільйон рублів. В…
Фотографіями прототипу Citroen C5 Aircross, поміченого під час дорожніх випробувань, поділилося видання carscoops, яке заявило,…
Автомобіль для мене — це не просто спосіб дістатися з пункту А в пункт Б,…
Volvo XC60 Winter Edition встановив рекорд швидкості продажів, зникнувши з наявності за 2 хвилини після…
Leave a Comment