Авто

Гібриди виявилися менш шкідливі для екології, ніж електромобілі

Share

Один з найбільших автовиробників у світі, корпорація Toyota Motor довела, що гібриди практичніші, дешевші і безпечніші для навколишнього середовища.

Досить змістовний прес-реліз на американському сайті Toyota Motor формально повинен бути присвячений розширенню асортименту електричних моделей на ринку США, але основна частина тексту присвячена спробам виробника довести, що володіти гібридом зараз вигідніше, а шкоди навколишньому середовищу він завдає в меншій мірі, ніж електромобіль. 

Toyota стверджує, що вироблення електроенергії для зарядки електромобілів провокує викид істотного обсягу парникових газів. Не кажучи вже про токсичному виробництві літієвих батарей і проблеми з їх утилізацією.

Якщо не віддалятися від теми, то слід уточнити, що в поточному році Toyota обіцяє вивести на ринок США два електромобіля і один з підзарядкою від мережі гібрид. За великим рахунком, це прогрес, адже досі американським споживачам в обмеженій кількості пропонувалися тільки електричні версії кросовера RAV4, створені на платформі моделі старого покоління. 

З гібридом ситуація значно краща. Крім гібридної версії RAV4 в сучасній реалізації, клієнтам буде доступний Prius Prime з можливістю поповнення заряду від мережі. Найбільшим гібридом марки на ринку США залишається кросовер Highlander і соплатформенік Toyota Venza.

На ринку США, як зазначає Toyota, компанія контролює приблизно 40% сегмента машин на «екологічно чистих» видах палива. Присутність в асортименті пропозицій Toyota Mirai дозволяє їй претендувати на 75% ринку автомобілів на водневих паливних елементах, а на ринку гібридів, вона займає 64%. 

До середини десятиліття Toyota має намір довести частку нових машин марки з тяговими електродвигунами в тій чи іншій комбінації до 40% асортименту, а до 2030 року підняти її до 70%. Навіть на світовому ринку все моделі Toyota і Lexus до 2025 року повинні отримати як мінімум одну модифікацію з тяговим електродвигуном.

При типовою моделі експлуатації, як зазначає Toyota, гібриди і електромобілі забезпечують порівнянний обсяг викидів парникових газів. Оскільки гібридам потрібна тягова батарея меншої місткості, то і при їх виробництві проводиться менший обсяг парникових газів. 

Розрахунки Toyota також показують, що сукупна вартість володіння гібридом в п’ятирічному інтервалі значно нижче, ніж у випадку з електромобілем. Вся ця риторика дозволяє зрозуміти, що в найближчі роки Toyota буде не настільки охоче розширювати асортимент електромобілів, як це роблять конкуренти.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Лужна Софія

Кондитер в минулому (професія яка немає ніякого відношення до автомобілів). З 2015 року роблю вигляд, що щось розумію в машинах.

Опублікував
Лужна Софія

Останні записи

Renault представить бюджетний кросовер C-класу

Розробка нового кросовера Renault у сегменті C-класу триває активними темпами. До офіційної прем'єри, яка запланована…

27.06.2025

Skoda і Volkswagen готують автомобілі нового типу

Індійські ЗМІ розкривають плани концерну VAG на місцевий ринок. Зокрема, вони опублікували інформацію про майбутні…

27.06.2025

Перший кросовер Xiaomi отримав понад 200 тисяч замовлень за три хвилини

Компанія Xiaomi оголосила ціни на свій перший кросовер YU7 для Китаю. Є три версії з…

27.06.2025

В Україні можуть повернути бензин Євро-0

В Україні можуть знову дозволити продаж бензину з екологічними стандартами Євро 0-2. Про це у…

27.06.2025

Штрафи для водіїв зростають: за що українцям доведеться платити більше у 2025 році

Українським водіям варто готуватися до серйозних оновлень у системі штрафів. Низка законопроєктів, які незабаром винесуть…

27.06.2025

Автоінструктор назвав взуття, яке небезпечно для водіїв

В умовах дорожньої обстановки взуття може зіграти вирішальну роль. Одна секунда зволікання, викликана тим, що…

27.06.2025