Авто

Гібриди виявилися менш шкідливі для екології, ніж електромобілі

Один з найбільших автовиробників у світі, корпорація Toyota Motor довела, що гібриди практичніші, дешевші і безпечніші для навколишнього середовища.

Досить змістовний прес-реліз на американському сайті Toyota Motor формально повинен бути присвячений розширенню асортименту електричних моделей на ринку США, але основна частина тексту присвячена спробам виробника довести, що володіти гібридом зараз вигідніше, а шкоди навколишньому середовищу він завдає в меншій мірі, ніж електромобіль. 

Toyota стверджує, що вироблення електроенергії для зарядки електромобілів провокує викид істотного обсягу парникових газів. Не кажучи вже про токсичному виробництві літієвих батарей і проблеми з їх утилізацією.

Якщо не віддалятися від теми, то слід уточнити, що в поточному році Toyota обіцяє вивести на ринок США два електромобіля і один з підзарядкою від мережі гібрид. За великим рахунком, це прогрес, адже досі американським споживачам в обмеженій кількості пропонувалися тільки електричні версії кросовера RAV4, створені на платформі моделі старого покоління. 

З гібридом ситуація значно краща. Крім гібридної версії RAV4 в сучасній реалізації, клієнтам буде доступний Prius Prime з можливістю поповнення заряду від мережі. Найбільшим гібридом марки на ринку США залишається кросовер Highlander і соплатформенік Toyota Venza.

На ринку США, як зазначає Toyota, компанія контролює приблизно 40% сегмента машин на «екологічно чистих» видах палива. Присутність в асортименті пропозицій Toyota Mirai дозволяє їй претендувати на 75% ринку автомобілів на водневих паливних елементах, а на ринку гібридів, вона займає 64%. 

До середини десятиліття Toyota має намір довести частку нових машин марки з тяговими електродвигунами в тій чи іншій комбінації до 40% асортименту, а до 2030 року підняти її до 70%. Навіть на світовому ринку все моделі Toyota і Lexus до 2025 року повинні отримати як мінімум одну модифікацію з тяговим електродвигуном.

При типовою моделі експлуатації, як зазначає Toyota, гібриди і електромобілі забезпечують порівнянний обсяг викидів парникових газів. Оскільки гібридам потрібна тягова батарея меншої місткості, то і при їх виробництві проводиться менший обсяг парникових газів. 

Розрахунки Toyota також показують, що сукупна вартість володіння гібридом в п’ятирічному інтервалі значно нижче, ніж у випадку з електромобілем. Вся ця риторика дозволяє зрозуміти, що в найближчі роки Toyota буде не настільки охоче розширювати асортимент електромобілів, як це роблять конкуренти.

Лужна Софія

Кондитер в минулому (професія яка немає ніякого відношення до автомобілів). З 2015 року роблю вигляд, що щось розумію в машинах.

Опублікував
Лужна Софія

Останні записи

Чому автомобілі переходять від гайок до болтів для кріплення коліс

У деяких автомобілях для кріплення коліс використовуються гайки, а в інших - болти. Різниця між…

07.10.2025

Volvo представила “прощальну” версію універсала V60

Volvo представила нову версію універсала V60 T8 AWD Performance Edition - потужний плагін-гібрид, що поєднує…

07.10.2025

Як уникнути незаконного штрафу за перевищення швидкості в Україні

Одним із найпоширеніших порушень, за які поліція накладає штрафи, є перевищення допустимої швидкості руху транспортного…

07.10.2025

Zeekr представив оновлений електрокар 001 із потужністю до 925 к.с.

Китайська компанія Zeekr презентувала оновлену версію свого флагманського електромобіля 001 — це вже друге велике…

06.10.2025

Audi готує нове покоління Q7: флагманський кросовер отримає радикальні зміни

Актуальному Audi Q7 другого покоління виповнилося вже десять років. Попри дві модернізації, модель так і…

06.10.2025

Вантажопасажирські авто та техогляд: що потрібно знати водіям

Питання проходження техогляду для вантажопасажирських автомобілів часто викликає суперечки. Поліція інколи прирівнює їх до вантажних…

06.10.2025