Новий кросовер Ford перевершив очікування, а всі моделі Tesla розчарували запасом ходу

0
153

При виборі електромобіля, кожен майбутній власник даного виду транспорту звертає увагу на запас ходу. Адже саме від цього показника залежить, наскільки ви будете прив’язані до розетки. Після виходу на ринок модель обов’язково проходить сертифікацію у профільних організацій, які і перевіряють її відповідність реального показника.

Однак бувають ситуації, коли реальний запас ходу у нових електромобілів буде вищою, ніж той, що заявлений виробником і затверджений перевіряючим органом. Саме так і сталося з кросовером Ford Mustang Mach-E. Напередодні виходу моделі на ринок фахівці Агентства з охорони навколишнього середовища ЕРА перевірили запас ходу, який був заявлений виробником (від 340 до 483 км в залежності від батареї). Експерти заявили, що реальні цифри трохи перевищують ті, що вказані в специфікаціях.

Інсайдери вирішили не залишатися осторонь і перевірити в реальних умовах, на що здатний Mustang Mach-E. Фахівці видання Edmunds протестували кілька версій авто і порівняли показники з даними EPA. Так, для повнопривідної модифікації AWD виробником відзначений показник в 483 км, а на тестах електрокар зміг подолати на одному заряді 490 км. При цьому профільна організація оцінила дальність дії в 435 км. До слова, погодні умови були обрані ідентичні.

Тобто реальний діапазон виявився на 12,6% вище заявленого, а споживання енергії, навпаки, на 10,5% нижче. Новий електрокроссовер Форд у версії Extended Range AWD фактично працює краще, ніж його оцінили в EPA і в компанії. При цьому всі моделі Tesla, які також були перевірені Edmunds в «природному середовищі», розчарували зворотними результатами. Так, Model S Performance подолала в тестах близько 512 км (проти 525 км від EPA), стандартна Model 3 – 373 км (замість 402 км), Model 3 Performance – 412 км (замість 500 км), Model Y – 423 км (замість 468 км), а кросовер Model X – 473 км (замість 528 км).

Читайте також  Названо топ-5 найкращих бюджетних авто