Авто

Розповіли, які китайські автомобілі воліють купувати самі китайці

Share

Згідно зі стастистикою, майже дві третини проданих в країні машин носили логотипи іноземних марок. Цікаво, що іномарки тут обходять вітчизняні авто вже три роки поспіль. Навіть в непростий 2020 імпортні автобренди «просіли» не так відчутно, як китайські марки – 6,1 проти 8,4%.

Причому частка китайських автовиробників в минулому році показала найгірший з 2014-го результат – 38,2%. За походженням місцеві марки лідирують, а другу і третю сходинки займають європейські і японські бренди.

У «десятку» бестселерів китайського авторинку входить тільки три місцевих бренду. У ТОП-20 їх представництво ширше – їм належить половина місць. В цілому ж китайці можуть вибирати з 101 автовиробника.

Якщо говорити про успіхи піднебесних марок на батьківщині, то відчутніше всього в «двадцятці» кращих продажу наростив Changan. Не скаржиться на продажу Hongqi – майже двократне зростання. А ось місце в рейтингу лише 26-е.

Серед новачків кращі цифри демонструє Tesla – понад 150 тисяч угод (32 місце). З продажу американський виробник електрокарів обійшов місцеві «зелені» стартапи LI Auto (48-е), Leap Motor (66-е), Geely Maple (80-е) і Aiways (81-е).

Окремі китайські компанії, що займається випуском батарейних машин, закінчили 2020 рік з новими для себе рекордами. Наприклад, марка Ora, відома своїми стильними компактними електрокарами, піднялася на 40-е місце. Компанія Nio, яка хоче стати китайської Tesla, стала 43-ю. Перспективний Xpeng розташувався на 51-ій сходинці, а Weltmeister, чия назва перекладається як «чемпіон світу» на 54-ий.

Молодий концерн Hozon Auto зі своїми електрокарами Neta став 61-м. У модельному рейтингу до трійки лідерів входять Nissan Sylphy, Volkswagen Lavida і Haval H6. Непогане місце за підсумками року дісталися Changan CS75. Йому вдалося обійти Geely Boyue (він же Atlas), Volkswagen Tiguan і Honda CR-V.

Цікаво, що в Китаї седани (особливо великі) вони популярнішікросоверів і позашляховиків. Так в ТОП-10 бестселерів китайського ринку відразу шість місць належать седанам, чиє виробництво було локалізовано в КНР.

У 2020 SUV наростив свою частку до 47 відсотків, впритул наблизившись до седанам – 47,4%. А ось до мінівенам китайці почали лояльніше ставитися прохолодніше – їх частка знизилася майже на 23 відсотки. Ще одна цікава закономірність – у великих містах лідирують іномарки, а ось жителі провінції віддають перевагу вітчизняним автомобілям.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Які автомобілі не підходять для зимових умов

До проблемних авто для зимового періоду можна віднести не тільки бюджетні марки, але й деякі…

21.11.2024

Названо порушення через які можна втратити водійські права

За порушення правил дорожнього руху в Україні можуть бути дуже серйозні наслідки, і одним з…

21.11.2024

5 ефективних способів захистити авто від зимових умов без гаража

Зима — це той період, коли машина може стати твоїм головним клопотом, особливо якщо вона…

21.11.2024

Автомобілістам пояснили, чи варто купувати вживаний електромобіль

Згідно з аналізом ринку старих автомобілів від Gaspedaal.nl, електромобілі втрачають свою вартість на 15% швидше,…

21.11.2024

Експерти дали поради, що робити, якщо ваш електромобіль розрядився

Коли батарея електромобіля сідає в нуль, це може бути справжнім кошмаром, якщо поруч немає зарядної…

21.11.2024

Офіційно оголошено ціни на електричний Volkswagen e-Transporter

Volkswagen офіційно оголосив ціни на новий електричний фургон e-Transporter , який готовий скласти конкуренцію Ford…

21.11.2024