Авто

Розповіли, які китайські автомобілі воліють купувати самі китайці

Share

Згідно зі стастистикою, майже дві третини проданих в країні машин носили логотипи іноземних марок. Цікаво, що іномарки тут обходять вітчизняні авто вже три роки поспіль. Навіть в непростий 2020 імпортні автобренди «просіли» не так відчутно, як китайські марки – 6,1 проти 8,4%.

Причому частка китайських автовиробників в минулому році показала найгірший з 2014-го результат – 38,2%. За походженням місцеві марки лідирують, а другу і третю сходинки займають європейські і японські бренди.

У «десятку» бестселерів китайського авторинку входить тільки три місцевих бренду. У ТОП-20 їх представництво ширше – їм належить половина місць. В цілому ж китайці можуть вибирати з 101 автовиробника.

Якщо говорити про успіхи піднебесних марок на батьківщині, то відчутніше всього в «двадцятці» кращих продажу наростив Changan. Не скаржиться на продажу Hongqi – майже двократне зростання. А ось місце в рейтингу лише 26-е.

Серед новачків кращі цифри демонструє Tesla – понад 150 тисяч угод (32 місце). З продажу американський виробник електрокарів обійшов місцеві «зелені» стартапи LI Auto (48-е), Leap Motor (66-е), Geely Maple (80-е) і Aiways (81-е).

Окремі китайські компанії, що займається випуском батарейних машин, закінчили 2020 рік з новими для себе рекордами. Наприклад, марка Ora, відома своїми стильними компактними електрокарами, піднялася на 40-е місце. Компанія Nio, яка хоче стати китайської Tesla, стала 43-ю. Перспективний Xpeng розташувався на 51-ій сходинці, а Weltmeister, чия назва перекладається як «чемпіон світу» на 54-ий.

Молодий концерн Hozon Auto зі своїми електрокарами Neta став 61-м. У модельному рейтингу до трійки лідерів входять Nissan Sylphy, Volkswagen Lavida і Haval H6. Непогане місце за підсумками року дісталися Changan CS75. Йому вдалося обійти Geely Boyue (він же Atlas), Volkswagen Tiguan і Honda CR-V.

Цікаво, що в Китаї седани (особливо великі) вони популярнішікросоверів і позашляховиків. Так в ТОП-10 бестселерів китайського ринку відразу шість місць належать седанам, чиє виробництво було локалізовано в КНР.

У 2020 SUV наростив свою частку до 47 відсотків, впритул наблизившись до седанам – 47,4%. А ось до мінівенам китайці почали лояльніше ставитися прохолодніше – їх частка знизилася майже на 23 відсотки. Ще одна цікава закономірність – у великих містах лідирують іномарки, а ось жителі провінції віддають перевагу вітчизняним автомобілям.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Оновлений гібридний кросовер Dacia Spring вже доступний для попереднього замовлення: характеристики та ціни

Компанія Dacia відносно недавно презентувала оновлену версію кросовера Dacia Spring 2024. У процесі модернізації він…

07.05.2024

Представлено новий універсал Volkswagen Passat 2024 з повним приводом 4Motion

Компанія Volkswagen продовжує розширювати лінійку своєї оновленої моделі Passat, представивши версію із системою повного приводу…

07.05.2024

Rolls-Royce Cullinan оновився і отримав дивне «обличчя» (фото)

Rolls-Royce представив оновлений кросовер Cullinan. Розкішний позашляховик пережив модернізацію в середині життєвого циклу, і вона…

07.05.2024

Polestar представила електромобіль із надшвидкісною зарядкою

Компанія Polestar опублікувала відеозвіт про випробування технології надшвидкої зарядки: прототип седана Polestar 5, оснащений батареєю…

07.05.2024

У Audi різко падає прибуток: не через електрокари, а навпаки

Внаслідок пандемії COVID-19 усім було важко відновити роботу. Після пожвавлення економіки автомобільний сектор зіштовхнувся із…

07.05.2024

Mazda розкрила всі карти: озвучено всі ціни на новий CX-80

Mazda розкрила повний перелік цін на свою нову модель CX-80 , доповнюючи лінійку популярних кросоверів.…

07.05.2024