Згідно зі стастистикою, майже дві третини проданих в країні машин носили логотипи іноземних марок. Цікаво, що іномарки тут обходять вітчизняні авто вже три роки поспіль. Навіть в непростий 2020 імпортні автобренди «просіли» не так відчутно, як китайські марки – 6,1 проти 8,4%.
Причому частка китайських автовиробників в минулому році показала найгірший з 2014-го результат – 38,2%. За походженням місцеві марки лідирують, а другу і третю сходинки займають європейські і японські бренди.
У «десятку» бестселерів китайського авторинку входить тільки три місцевих бренду. У ТОП-20 їх представництво ширше – їм належить половина місць. В цілому ж китайці можуть вибирати з 101 автовиробника.
Якщо говорити про успіхи піднебесних марок на батьківщині, то відчутніше всього в «двадцятці» кращих продажу наростив Changan. Не скаржиться на продажу Hongqi – майже двократне зростання. А ось місце в рейтингу лише 26-е.
Серед новачків кращі цифри демонструє Tesla – понад 150 тисяч угод (32 місце). З продажу американський виробник електрокарів обійшов місцеві «зелені» стартапи LI Auto (48-е), Leap Motor (66-е), Geely Maple (80-е) і Aiways (81-е).
Окремі китайські компанії, що займається випуском батарейних машин, закінчили 2020 рік з новими для себе рекордами. Наприклад, марка Ora, відома своїми стильними компактними електрокарами, піднялася на 40-е місце. Компанія Nio, яка хоче стати китайської Tesla, стала 43-ю. Перспективний Xpeng розташувався на 51-ій сходинці, а Weltmeister, чия назва перекладається як «чемпіон світу» на 54-ий.
Молодий концерн Hozon Auto зі своїми електрокарами Neta став 61-м. У модельному рейтингу до трійки лідерів входять Nissan Sylphy, Volkswagen Lavida і Haval H6. Непогане місце за підсумками року дісталися Changan CS75. Йому вдалося обійти Geely Boyue (він же Atlas), Volkswagen Tiguan і Honda CR-V.
Цікаво, що в Китаї седани (особливо великі) вони популярнішікросоверів і позашляховиків. Так в ТОП-10 бестселерів китайського ринку відразу шість місць належать седанам, чиє виробництво було локалізовано в КНР.
У 2020 SUV наростив свою частку до 47 відсотків, впритул наблизившись до седанам – 47,4%. А ось до мінівенам китайці почали лояльніше ставитися прохолодніше – їх частка знизилася майже на 23 відсотки. Ще одна цікава закономірність – у великих містах лідирують іномарки, а ось жителі провінції віддають перевагу вітчизняним автомобілям.
Аксесуари для автомобілів, хоч і додають якоїсь стильності та зручності, можуть бути справжнім головним болем,…
При низьких температурах рідина склоомивача в бачку автомобіля може замерзнути, що унеможливлює очищення лобового скла.…
Нещодавні шпигунські знімки підтверджують, що електричний BMW M3 адаптує кілька стильових елементів концепту Vision Neue…
Чи потрібно водіям обмінювати старе посвідчення водія з простими категоріями на нове, де вони розділені,…
Електричний фургон KIA PV5 Turismo, що має дебютувати у 2025 році, нещодавно потрапив на шпигунські…
Mercedes -AMG стикається з непростим завданням: зберегти баланс між інноваціями та очікуваннями своїх лояльних клієнтів.…
Leave a Comment