Авто

Mercedes показав електричний кросовер з зарядкою до 80% за півгодини (фото)

Mercedes-Benz представив серійну версію п’ятидверного електричного кросовера EQA, який в топі пропонує запас ходу більше 500 кілометрів і зарядку до 80% всього за півгодини. 

За зовнішнім виглядом це практично повна копія бензинового Mercedes GLA, але з оновленим оформленням передньої і задньої частин кузова. А ще машина трохи довша і вища свого прабатька. Габарити новинки становлять 4463 × 1834 × 1620 мм, колісна база – 2729 мм.

Першою на ринок вийде модель з асинхронним електродвигуном потужністю 190 к.с. на передній осі і запасом ходу в 426 кілометрів. Вона може розганятися до сотні за 8.9 секунди, а максимальна швидкість обмежена електронікою на позначці 160 кілометрів на годину. Пізніше з’явиться версія на 272 к.с. і запасом ходу більше 500 кілометрів.

Живить автомобіль 420-вольта літій-іонна батарея з 200 осередків ємністю 66.5 кіловат-години. Компанія обіцяє, що зарядитися з 10 до 80 відсотків можна за півгодини, але при використанні 100-кіловатної станції, а звичайне 11-кіловатний пристрій забезпечить повне заповнення запасу енергії за п’ять годин і 45 хвилин.

Спеціально для цього електрокара Mercedes-Benz розробила ексклюзивні легкосплавні диски розміром до 20 дюймів, які можуть бути дво- або трибарвними, але в базовій конфігурації вони 18-дюймові.

Також автомобіль оснащується адаптивними фарами, електроприводом дверей багажника, сидіннями з регулюванням по чотирьох напрямках, системами допомоги водієві з утриманням в смузі і інформаційно-розважальною системою MBUX. 

Розмір дисплея, встановлений на місці приладової панелі, варіюється від 7 до 10.25 дюйма в залежності від комплектації, а в якості опції пропонуються атмосферне підсвічування і спортивний мультируль. Крім того, за доплату можна замовити панорамний дах, проекційний екран і адаптивні амортизатори. 

Більше фото новинки нижче:

Збирати Mercedes-Benz EQA будуть в Німеччині і Пекіні, а в продажу у європейських дилерів він з’явиться навесні за ціною від 47 540 євро. 

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Mercedes

Останні записи

Моторист роз’яснив, чому восени двигун гірше заводиться та троїть

З настанням осені двигун автомобіля стає особливо чутливим до погодних умов. Ранковий холод, підвищена вологість…

13.10.2025

Дизельний скандал повертається: п’ять автогігантів постали у суді через викиди

Минуло трохи більше десяти років після гучного дизельного скандалу, а автогіганти знову опинилися під прицілом…

13.10.2025

Як страх і помилки впливають на перший досвід водіння

Щоб забезпечити безпечне водіння, початківцям водіям необхідно дотримуватися правил дорожнього руху, аналізувати ситуацію на дорозі…

13.10.2025

Названо 5 найгірших двигунів Kia всіх часів

Корейський автовиробник Kia пройшов довгий шлях від свого скромного початку в 1970-х роках. Сьогодні компанія,…

13.10.2025

Toyota розсекретила нову Corolla з незвичайним космічним дизайном

Toyota готується презентувати на Токійському автосалоні концепт абсолютно нової Corolla, яка кардинально відрізняється від існуючих…

13.10.2025

Чому багато автосервісів відмовляються ремонтувати електромобілі

Хоча електромобілі загалом вважаються надійнішими за традиційні авто з ДВЗ, їх ремонт може стати серйозною…

13.10.2025