«Проблемний двигун» не означає, що він обов’язково буде створювати неприємності. По-перше, поведінка 10-річного автомобіля залежить не тільки від виробника, а й від подальшої експлуатації і обслуговування. А по-друге, навіть при найбільш проблемних і погано обслуговуюмих двигунах серйозні дефекти видають порівняно невеликі деталі. Однак є різниця, чи становить ця невелика частина 1% всіх двигунів цього типу на ринку або, скажімо, 10%.
Автомобільні експерти виділили 5 найбільш небезпечних старих двигунів з турбонаддувом.
Ford 1.0 EcoBoost
Незважаючи на перемоги в різних конкурсах, які враховували інженерні рішення і можливості, цей мотор в справі показав себе гірше. Розслідування ВВС виявило численні випадки перегріву цього двигуна в Великобританії, аж до самозаймання.
Теплові навантаження призводять до вибуху, падіння рівня охолоджуючої рідини, перегріву двигуна і руйнування головок циліндрів. Під час оголошеного сервісного обслуговування компанія Ford замінила ємність і шланги, а також встановила датчик рівня антифризу.
Аналогічна проблема була і з 1.6 Ecoboost.
BMW 2.0d (N47)
Найбільшим недоліком цього агрегату був передчасний знос і ослаблення ланцюга приводу ГРМ, про що зазвичай свідчив помітний деренчливий звук двигуна. Проблема з ланцюгом часто приводила до утилізації всього двигуна. Це, зокрема, відноситься до агрегатів, був проведений в період з березня 2007 р по січень 2009 р
Ще однією проблемою в перших версіях був безповоротний клапан турбонагнітача, який був відкритий і без змащення, що відносно часто призводило до його блокування в напіввідкритому положенні – наслідком чого є втрата тиску і збільшення витрат на 40-50%.
Згодом шланги тріскаються, особливо байпас системи рециркуляції газу (GWG). Коли це відбувається, байпас перестає працювати, і в результаті чого двигун може навіть спалахнути. Саме тому в 2018 році компанія анонсувала сервісну кампанію на 1,6 млн автомобілів.
Також не рідкість відмови бензонасоса.
1.4 TSI (EA111) від Volkswagen Group
У 2005 році цей двигун був дивно новаторським, з вишуканими інженерними рішеннями і завидними характеристиками (на 14% більше потужності, ніж у старого дволітрового двигуна FSI при меншій витраті палива на 5%).
Але потім почалися скарги. В основному від ланцюга ГРМ .
Погане паливо або короткі зимові поїздки без попереднього підігріву незмінно приводили до детонації, забруднення впускних клапанів сажею, зниженою компресії, різко підвищеної витрати масла. Бувало навіть повне руйнування поршнів.
Peugeot-Citroen 1.6 THP – Prince
Цей двигун теж приносить багато проблем. Найпоширеніша з них – передчасне ослаблення ланцюга ГРМ, заміна якої коштує близько 350 євро. Підшипники розподільного вала також схильні до передчасного зносу – іноді через високі затрати масла. За його рівнем потрібно уважно стежити, інакше це призведе до заміни головки і валів – задоволення на 3000 євро.
Пошкодження ротора турбокомпресора не рідкість, навіть після помірного пробігу – теж досить дорого в ремонті. До електроніці теж досить багато претензій. Взагалі перше покоління особливо проблемне (до 2010 року). Після цього двигун пройшов доопрацювання і став набагато надійніше. PSA досі використовує його в Китаї.
Opel 1.0 R3
Більшість проблем були з більш ранніми версіями цього двигуна, які були пов’язані з поганими матеріалами. Щодо часто бувало дуже раннє запалення і пошкодження поршнів, тріснуті прокладки, проблеми з масляним насосом. У деяких моделях Opel і Vauxhall були змушені повністю замінити свічки запалювання і перепрограмувати блок керування.