Хоча Audi e-tron GT ще не був офіційно представлений в остаточній серійної версії, не можна сказати, що ми до цих пір не бачили цю модель, оскільки крім декількох прототипів в легкому камуфляжі, і патентних зображень, концепція, яка його просувала, в значній мірі мала свою остаточну конфігурацію. Так що навряд чи варто чекати сюрпризів, коли модель буде представлена офіційно.
Цього разу прототип був помічений в зоні відпочинку німецької мережі автомагістралей, на знаменитому автобані, в один з моментів, коли екіпажу довелося зупинитися, щоб зарядити батареї прототипу. Саме в цьому місці знаходиться одна з зарядних станцій мережі IONITY, невід’ємною частиною якої є німецька корпорація. Як тільки тестова група помітила присутність фотографа, її члени усіма засобами спробували запобігти його наближення до прототипу і негайно покинули майданчик, імовірно, навіть не повністю завершивши цикл зарядки.
Незважаючи на це, інженери і інші члени тестової групи німецького бренду докладають усіх зусиль, щоб журналісти не змогли наблизитися і детально розглядати розробляються прототипи електричного седана, які продовжують проходити дорожні випробування.
Крім дизайну і навіть можливої ціни нового Audi e-tron GT нам відомо багато деталей, що стосуються технічного оснащення. Цей спортивний седан використовує ту ж платформу J1, що і Porsche Taycan. На даний момент відомо, що лінійка буде складатися з версій з двомоторної установкою з повним приводом, який бренд називає не інакше як quattro. Верхівка потужності складе майже 600 к.с. для версії RS e-tron GT, яка, як і Taycan, матиме функцію «наддуву».
Що стосується його акумуляторних батарей, вони будуть встановлені між осями, як у моделі Porsche, і, як очікується, вони будуть мати ємність більше 90 кВт-год. За оцінками, корисна потужність становить 83,7 кВт-год, з якою Audi e-tron GT зможе пройти відстань в 450 кілометрів на одній зарядці.