Топ-5 двигунів, які легко проїдуть 500 000 км

У рейтингу виявилися бензинові агрегати без турбонаддува.

0
5189

У минулому авто визначалася в першу чергу якістю кузова і тим, наскільки він швидко іржавіє. Відносно прості двигуни зазвичай переживали його, і було звичайною практикою просто замінювати іржаву «упаковку», щоб машина виглядала як нова.

В даний час все навпаки: технології просунулися вперед, а стійких до іржі купе майже не залишилися на ринку. З іншого боку, двигуни стають більш складними: з турбонагнітачами, невеликими обсягами і високим ступенем стиснення, і з безпосереднім уприскуванням. Сьогодні життя автомобіля сильно залежить від двигуна під капотом, тому експерти виділили сім агрегатів, які досить прості і надійні, щоб без проблем пробігти 500 000 км без капітального ремонту. Звичайно, при правильному догляді.

Honda – R20DA

Японці здавна славилися своїми високошвидкісними турбодвигунами. Але в їхньому асортименті є простіший і довговічний – дволітровий двигун. Він випускається з 2006 року і ви знайдете його в Civic, Accord і в найпопулярнішій моделі Honda на вторинному ринку – кросовер CR-V.

Toyota – 2AR-FE

У японській компанії багато двигунів з дуже великим ресурсом – особливо невеликі атмосферні агрегати. Але є і з відносно великим об’ємом, який теж без проблем проїде півмільйона кілометрів – 2,5-літровий 2AR-FE. Він встановлюється в основному в RAV4, але також і в Camry, Highlander і навіть в Lexus ES.

Hyundai / Kia – G4FA і G4FC

Покоління двигунів Gamma було представлено корейцями в 2006 році для заміни старих двигунів Alpha. Найскромніші представники цього сімейства є і найнадійнішими: це 1,4- і 1,6-літрові агрегати з атмосферним начинкою і потужністю від 111 до 123 кінських сил. Тут ступінь стиснення трохи вище, але оскільки вони зазвичай встановлюються на відносно легкі моделі (Accent, Rio, i20), навантаження не дуже велика.  

Chevrolet – B15D2

У цього агрегату досить складна історія: початковий концепт був розроблений Suzuki, потім ліцензію купила Daewoo, технологія була вдосконалена, і, нарешті, після банкрутства корейської компанії і її поглинання GM, агрегат виявився в руках Chevrolet. Зараз у продажу третє покоління цього різновиду двигунів з робочим об’ємом 1,5 літра. Сьогодні він встановлюється на Chevrolet Aveo і Cobalt.

Volkswagen BSE

Цей 1,6-літровий атмосферний двигун (MPI) багато хто вважає останнім з великим ресурсом в гамі німецького концерну. Цей агрегат пережив всі «хвороби» і помилки молодості і в своїх останніх версіях дійсно є дуже надійною машиною. Він встановлюється на Polo, Golf V і VI, Jetta, Passat B6 і Skoda Octavia 2. Його 105 коней не надто вражають, але при гарному догляді він прослужить дуже довго.

Читайте також  Новий Lamborghini Urus вперше потрапив на фото

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.