Geely розширює лінійку моделей на архітектурі CMA (Compact Modular Architecture), яка розроблена спільно з Volvo. Ця платформа лежить в основі Tugella (на ринку Китаю продається під назвою XingYue) і Preface, але вже незабаром на ній побудують середньорозмірний крос, відомий під заводським індексом KX11.
KX11 показали на офіційних знімках, на яких зображено закамуфльований передсерійний прототип. Що ж стосується «товарної» версії, то, як очікується, її прем’єра відбудеться в квітні наступного року на автосалоні в Шанхаї.
Деякі подробиці про KX11 вже є: машина буде побудована в тому ж стилі, що і Preface , а в моторну гамму може увійти бензинова 2,0-літрова «турбочетверка» потужністю 190 кінських сил в парі з 7-швидкісним “роботом”. Привід – передній. Не виключається і поява підключається гібридної модифікації.
За попередньою інформацією, довжина KX11 – 4810 міліметрів (мм), а відстань між колесами – 2805 мм. Таким чином, автомобіль поступається за габаритами більшому HaoYue , він же Okavango на деяких авторинках, довжина і колісна база якого рівні 4835 і 2815 мм відповідно.
Про перспективи появи серійного KX11 за межами ринку Китаю, в тому числі і в Україні, поки не повідомляється.
Заміські подорожі влітку міцно увійшли в традицію проведення вихідних і відпусток в Україні. Нерідко шлях…
Американська Tesla, яка ще недавно лідирувала в європейських рейтингах продажів електромобілів, продовжує втрачати позиції. Лише…
Поїздки на дачу давно стали для багатьох справжнім літнім ритуалом. Але навіть коротка дорога по…
Німецький бренд готується вивести на ринок чергове покоління свого популярного середньорозмірного кросовера X5 - і…
У щільному міському трафіку уникнути дорожньо-транспортних пригод буває майже неможливо. Навіть найдосвідченіші водії хоч раз…
27 червня на трасі Північної петлі Нюрбургринга був помічений прототип нового Audi RS5 2026 року,…
Leave a Comment