Geely розширює лінійку моделей на архітектурі CMA (Compact Modular Architecture), яка розроблена спільно з Volvo. Ця платформа лежить в основі Tugella (на ринку Китаю продається під назвою XingYue) і Preface, але вже незабаром на ній побудують середньорозмірний крос, відомий під заводським індексом KX11.
KX11 показали на офіційних знімках, на яких зображено закамуфльований передсерійний прототип. Що ж стосується «товарної» версії, то, як очікується, її прем’єра відбудеться в квітні наступного року на автосалоні в Шанхаї.
Деякі подробиці про KX11 вже є: машина буде побудована в тому ж стилі, що і Preface , а в моторну гамму може увійти бензинова 2,0-літрова «турбочетверка» потужністю 190 кінських сил в парі з 7-швидкісним “роботом”. Привід – передній. Не виключається і поява підключається гібридної модифікації.
За попередньою інформацією, довжина KX11 – 4810 міліметрів (мм), а відстань між колесами – 2805 мм. Таким чином, автомобіль поступається за габаритами більшому HaoYue , він же Okavango на деяких авторинках, довжина і колісна база якого рівні 4835 і 2815 мм відповідно.
Про перспективи появи серійного KX11 за межами ринку Китаю, в тому числі і в Україні, поки не повідомляється.
Після зняття Ford Focus з європейського ринку компанія вирішила замінити його новим кросовером. У 2027…
Німецька організація TÜV, яка проводить технічні огляди автомобілів за суворими регламентами, щороку збирає розгорнуту статистику…
Mazda готує нове покоління свого культового спортивного автомобіля Roadster, відомого у світі як MX-5. Очікується,…
Багато водіїв стикаються з несподіваними поломками, які часто виникають через поширені помилки в догляді за…
Коли заходиш в автосалон за новою машиною, все навколо здається ідеальним: запах шкіри, блиск кузовів,…
З початку цього року Mitsubishi тестує на дорогах загального користування новий позашляховик, який вважають наступником…
Leave a Comment