Geely розширює лінійку моделей на архітектурі CMA (Compact Modular Architecture), яка розроблена спільно з Volvo. Ця платформа лежить в основі Tugella (на ринку Китаю продається під назвою XingYue) і Preface, але вже незабаром на ній побудують середньорозмірний крос, відомий під заводським індексом KX11.
KX11 показали на офіційних знімках, на яких зображено закамуфльований передсерійний прототип. Що ж стосується «товарної» версії, то, як очікується, її прем’єра відбудеться в квітні наступного року на автосалоні в Шанхаї.
Деякі подробиці про KX11 вже є: машина буде побудована в тому ж стилі, що і Preface , а в моторну гамму може увійти бензинова 2,0-літрова «турбочетверка» потужністю 190 кінських сил в парі з 7-швидкісним “роботом”. Привід – передній. Не виключається і поява підключається гібридної модифікації.
За попередньою інформацією, довжина KX11 – 4810 міліметрів (мм), а відстань між колесами – 2805 мм. Таким чином, автомобіль поступається за габаритами більшому HaoYue , він же Okavango на деяких авторинках, довжина і колісна база якого рівні 4835 і 2815 мм відповідно.
Про перспективи появи серійного KX11 за межами ринку Китаю, в тому числі і в Україні, поки не повідомляється.
Кілька власників Tesla Cybertruck повідомили про небезпечні випадки, коли металеві панелі кузова відривалися під час…
Представницький седан Mercedes-Benz S-Class наступного року очікує на велике оновлення. Про це повідомив сам німецький…
Експерти TopSpeed назвали 10 найнадійніших автомобілів, здатних без проблем проїхати понад 320 тис. км. Хто…
На заході Tech Days у Ландсхуті марка BMW поділилася першими подробицями щодо розробки нових електричних…
Шанхайське видання Leixing Pindao склало рейтинг електромобілів за швидкістю зарядки, протестувавши 26 моделей із пробігом…
BMW представила прототип Vision Vehicle із передовою системою управління Heart of Joy, яку компанія вважає…
Leave a Comment