Geely розширює лінійку моделей на архітектурі CMA (Compact Modular Architecture), яка розроблена спільно з Volvo. Ця платформа лежить в основі Tugella (на ринку Китаю продається під назвою XingYue) і Preface, але вже незабаром на ній побудують середньорозмірний крос, відомий під заводським індексом KX11.
KX11 показали на офіційних знімках, на яких зображено закамуфльований передсерійний прототип. Що ж стосується «товарної» версії, то, як очікується, її прем’єра відбудеться в квітні наступного року на автосалоні в Шанхаї.
Деякі подробиці про KX11 вже є: машина буде побудована в тому ж стилі, що і Preface , а в моторну гамму може увійти бензинова 2,0-літрова «турбочетверка» потужністю 190 кінських сил в парі з 7-швидкісним “роботом”. Привід – передній. Не виключається і поява підключається гібридної модифікації.
За попередньою інформацією, довжина KX11 – 4810 міліметрів (мм), а відстань між колесами – 2805 мм. Таким чином, автомобіль поступається за габаритами більшому HaoYue , він же Okavango на деяких авторинках, довжина і колісна база якого рівні 4835 і 2815 мм відповідно.
Про перспективи появи серійного KX11 за межами ринку Китаю, в тому числі і в Україні, поки не повідомляється.
З настанням осені двигун автомобіля стає особливо чутливим до погодних умов. Ранковий холод, підвищена вологість…
Минуло трохи більше десяти років після гучного дизельного скандалу, а автогіганти знову опинилися під прицілом…
Щоб забезпечити безпечне водіння, початківцям водіям необхідно дотримуватися правил дорожнього руху, аналізувати ситуацію на дорозі…
Корейський автовиробник Kia пройшов довгий шлях від свого скромного початку в 1970-х роках. Сьогодні компанія,…
Toyota готується презентувати на Токійському автосалоні концепт абсолютно нової Corolla, яка кардинально відрізняється від існуючих…
Хоча електромобілі загалом вважаються надійнішими за традиційні авто з ДВЗ, їх ремонт може стати серйозною…
Leave a Comment