Запуск новинки від Toyota відбувся сьогодні, 25 грудня. Правда, доступ до неї отримають не всі: тільки бізнес-клієнти марки і місцеві органи влади.
Перші продажі нового мініатюрного електромобіля з логотипом Toyota складуть близько ста примірників. Ці авто допоможуть марці вивчити всі наявні можливості для популяризації BEV.
Новий електрокар назвали C + pod. Він ідеально підходить для поїздок на невеликі відстані, впевнені розробники. Це можуть бути як міста, так і гірські райони, де дбають про екологію і стежать за безпекою на дорогах. У вільному продажу компактна новинка може з’явитися вже в 2022 році.
В цілому ж Toyota планує розробляти найрізноманітніші типи електрокарів, щоб кожен її клієнт зміг вибрати собі авто під свої потреби.
Без підзарядки батарейний сітікар проїде близько ста кілометрів. Випуск новинки, до слова, задовольняє вимогу японської влади, які пропагують поширення невеликих електрокарів.
Реклама