Новий Kia Sportage зміниться до невпізнання (фото)

0
1169

Kia Sportage 2021 модельного року надійде в продаж протягом 12 місяців, і ексклюзивні зображення, які опинилися в розпорядженні видання, показують, як він може виглядати.

KIA вносить останні штрихи в абсолютно новий Sportage, покликаний «струснути» сімейний кросовер. Як видно із зображень, суперник Volkswagen Tiguan і Peugeot 3008 увійде в цей сегмент зі сміливим зовнішнім виглядом і запропонує ряд електрифікованих силових агрегатів. Очікується, що він буде представлена ​​в середині 2021 року і надійде в продаж до кінця року.

Нова модель стане п’ятим поколінням популярного Sportage. Як і у випадку з поточним Sportage, наступна модель буде мати багато спільного з недавно випущених Hyundai Tucson, включаючи його фундаментальну механічну схему, допоміжні системи безпеки і технології. Як і у випадку з Hyundai Tucson, команда дизайнерів KIA вибрала для Sportage сміливий дизайн, який допоможе йому виділитися в «багатолюдному» сегменті. Хоча у пари буде багато в чому схожий силует, деталізація все ж буде радикально відрізнятися.

Як показують рендери, фірмова решітка радіатора Kia «тигровий ніс» стала більша, ніж на будь-якій попередній моделі, поширюючись по лицьовій панелі автомобіля, і облямована незграбними денними ходовими вогнями збоку і капотом зверху. Фари повинні бути не менш радикальними: вони мають трикутну форму і розташовані досить низько в передній частині.

Що стосується задньої частини, очікується, що новий дизайн Sportage відіб’ється на повнорозмірній світлодіодній смузі існуючої моделі, яка покриє проміжок між меншими, більш незграбними задніми ліхтарями.

Салон нового Sportage поки не розсекречено, але, ймовірно, він отримає таку ж технологічну компоновку, що і Tucson, включаючи два 10,25-дюймових цифрових дисплея: один – це центральний сенсорний екран, встановлений в панелі приладів, інший – «летить» приладова панель, яка знаходиться перед водієм і усуває традиційний капюшон.

Якщо наступний Sportage буде використовувати лінійку двигунів Tucson , то він буде доступний з переднім і повним приводом, а також електрифікацією всього сімейства: модельний ряд Hyundai починається з бензинових і дизельних двигунів, які включають 48-вольтів м’яку гібридну установку. Система, яка вже пропонується на деяких двигунах поточної лінійки Sportage, використовує рекуперативного гальмування для заряду невеликої батареї і працює в парі з інтелектуальною механічною коробкою передач групи.

Наступною в гібридної лінійці стане більш традиційна бензиново-електрична комбінація: 1,6-літровий ДВЗ в парі з електромотором на 59 к.с., що дасть системі загальну потужність 227 к.с. і крутний момент 350 Нм. Модель PHEV, ймовірно, буде використовувати той же 1,6-літровий бензиновий двигун, але з батареєю більшої ємності, яка повинна забезпечити повністю електричний пробіг в 48 км.

Вперше Sportage може запропонувати настроюється підвіску завдяки опції адаптивних амортизаторів, а також напівавтономну систему водіння, що дозволяє Sportage прискорюватися, гальмувати і переміщатися по смузі на короткий час, перш ніж буде потрібно втручання водія.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!