За базову версію доведеться віддати 400 тис. юанів, що становить біля 2 млн гривень, що виглядає вельми привабливо. Для порівняння, базова вартість BMW X5 в Китаї становить 860 тис. юанів, а за Audi Q7 доведеться викласти мінімум 689 тисяч юанів.
Китайський концерн Dongfeng представив 680-сильний електрокар Voyah Free . Автомобіль має не тільки потужну силову установку, але і екстер’єр, розроблений фахівцями Italdesign . Запас ходу на одному заряді складає 860 кілометрів, а орієнтовна вартість приблизно 400 тисяч юанів, тобто Voyah Free вдвічі дешевше порівнянного за габаритами BMW X5.
Кросовер Voyah Free є серійною версією концепту i-Free, який був представлений у вересні на пекінському автосалоні. Модель базується на архітектурі ESSA (Electric Smart Secure Architecture) з двохважелем підвіскою спереду, багаторичажкою ззаду і тягової батареєю між осями.
За габаритами новий Voyah Free можна порівняти з актуальних BMW X5: довжина, ширина, висота дорівнюють відповідно 4905, 1950, 1690 міліметрів, колісна база – 2955 міліметрів. Новий електрокар не відрізняється від конкурентів з ДВЗ, адже фахівцям Italdesign вдалося зберегти довгий капот, кузов універсал і при цьому домогтися вельми непоганого коефіцієнта аеродинамічного опору Cx = 0,28 (у BMW X5 G05 цей показник дорівнює 0,31).
Віддача двомоторної модифікації складає 680 к.с. і 1000 Нм крутного моменту. Споряджена маса новинки не розкривається, але швидше за все автомобіль вельми важкий, адже з місця до 100 км / год він розганяється за 4,8 секунди, а максимальна швидкість складає 200 км / ч. Базова модифікація здатна проїхати на одному заряді 500 кілометрів по циклу NEDC, а версія з 100-сильним 1,5-літровим бензиновим двигуном в ролі «екстендера» – 860 кілометрів.
У салоні автомобіля є п’ять посадочних місць. На передній панелі знайшлося місце для трьох дисплеїв, об’єднаних під загальною склом. Інформаційним комплексом можна управляти жестами і голосом, він підтримує технологію Face ID та оновлення «по повітрю». Представники компанії стверджують, що кросовер отримає 20 систем допомоги водієві, «розумну» навігаційну систему, активну технологію нічного бачення і багато іншого.
За базову версію доведеться віддати 400 тис. юанів, що становить біля 2 млн гривень, що виглядає вельми привабливо. Для порівняння, базова вартість BMW X5 в Китаї становить 860 тис. юанів, а за Audi Q7 доведеться викласти мінімум 689 тисяч юанів.
Завод спецтехніки «Техкомплект» продовжує постачання таких затребуваних на вітчизняному ринку сьогодні аварійно-ремонтних майстерень. Днями було…
Сьогодні хетчбек Dacia Sandero Stepway більше схожий на піднятий хетчбек, ніж на повноцінний кросовер. Так…
Kia показала перші фотографії оновленого електрокросовера EV6. Представлений у 2021 році електромобіль Kia EV6 дуже…
Китайська корпорація Xiaomi, яка нещодавно почала продавати свій перший в історії автомобіль (SU7), вже плекає…
Ціни на бензин, дизпаливо та автогаз знизилися станом на початок травня. Про це пише "Хвиля"…
За останні 80 років компанія Toyota заслужила репутацію виробника одних із найнадійніших автомобілів, а її…
Leave a Comment