За базову версію доведеться віддати 400 тис. юанів, що становить біля 2 млн гривень, що виглядає вельми привабливо. Для порівняння, базова вартість BMW X5 в Китаї становить 860 тис. юанів, а за Audi Q7 доведеться викласти мінімум 689 тисяч юанів.
Китайський концерн Dongfeng представив 680-сильний електрокар Voyah Free . Автомобіль має не тільки потужну силову установку, але і екстер’єр, розроблений фахівцями Italdesign . Запас ходу на одному заряді складає 860 кілометрів, а орієнтовна вартість приблизно 400 тисяч юанів, тобто Voyah Free вдвічі дешевше порівнянного за габаритами BMW X5.
Кросовер Voyah Free є серійною версією концепту i-Free, який був представлений у вересні на пекінському автосалоні. Модель базується на архітектурі ESSA (Electric Smart Secure Architecture) з двохважелем підвіскою спереду, багаторичажкою ззаду і тягової батареєю між осями.
За габаритами новий Voyah Free можна порівняти з актуальних BMW X5: довжина, ширина, висота дорівнюють відповідно 4905, 1950, 1690 міліметрів, колісна база – 2955 міліметрів. Новий електрокар не відрізняється від конкурентів з ДВЗ, адже фахівцям Italdesign вдалося зберегти довгий капот, кузов універсал і при цьому домогтися вельми непоганого коефіцієнта аеродинамічного опору Cx = 0,28 (у BMW X5 G05 цей показник дорівнює 0,31).
Віддача двомоторної модифікації складає 680 к.с. і 1000 Нм крутного моменту. Споряджена маса новинки не розкривається, але швидше за все автомобіль вельми важкий, адже з місця до 100 км / год він розганяється за 4,8 секунди, а максимальна швидкість складає 200 км / ч. Базова модифікація здатна проїхати на одному заряді 500 кілометрів по циклу NEDC, а версія з 100-сильним 1,5-літровим бензиновим двигуном в ролі «екстендера» – 860 кілометрів.
У салоні автомобіля є п’ять посадочних місць. На передній панелі знайшлося місце для трьох дисплеїв, об’єднаних під загальною склом. Інформаційним комплексом можна управляти жестами і голосом, він підтримує технологію Face ID та оновлення «по повітрю». Представники компанії стверджують, що кросовер отримає 20 систем допомоги водієві, «розумну» навігаційну систему, активну технологію нічного бачення і багато іншого.
За базову версію доведеться віддати 400 тис. юанів, що становить біля 2 млн гривень, що виглядає вельми привабливо. Для порівняння, базова вартість BMW X5 в Китаї становить 860 тис. юанів, а за Audi Q7 доведеться викласти мінімум 689 тисяч юанів.
Більшість автовласників зазвичай поспішають у своїх справах та не звертають уваги на необхідність охолодження двигуна…
З 11 квітня в Україні патрульні поліцейські почали використовувати прилади для контролю швидкості TruCAM на…
Tesla оголосила про старт продажу нової версії електричного пікапа Cybertruck у США за стартовою ціною…
Нещодавно профільні групи власників таких машин у США затопили повідомлення про раптові відключення двигунів, які…
Nissan підтвердив розробку повністю електричного Qashqai , який стане четвертим поколінням популярного SUV. На відміну…
Електрокари стають все популярнішими, і багато нових власників запитують: чи потрібно обслуговувати електродвигун? Адже в…
Leave a Comment